Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
usta ya 6000 yada 8000 alıcam. h4 olacak alacağımız. balastıda ampulu alacağım yerde deneyeceğim. ama eğer balast ampulu yakmazsa mecbur set alıcaz. 1 balast 1 ampul yani.

ok kanka...ben bu zımbırtıyla birlikte emanetide bırakayım...sen kafana göre takıl...kafanda şüpheler olursa al seti olsun bitsin...:cat:
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
anlaştık. zaten orjınal duyu çıkaracağız,ama motorda kalacak. ama senın muayene de yakın. sadece kısalarla gecemezsın. daha sonra değiştirmemız gerekecek yıne bılgın olsun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:25 ----------

sen benim xenonları görsen 50 ye 100tl ye bakmaz kesın alırsın,bu güne kadar xenonsuz geçirdiğin günlere yanarsın :) hele yolda sisleride çaktımmı karşıdan gelen selektör kolunu koparıyor :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
anlaştık. zaten orjınal duyu çıkaracağız,ama motorda kalacak. ama senın muayene de yakın. sadece kısalarla gecemezsın. daha sonra değiştirmemız gerekecek yıne bılgın olsun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:25 ----------

sen benim xenonları görsen 50 ye 100tl ye bakmaz kesın alırsın,bu güne kadar xenonsuz geçirdiğin günlere yanarsın :) hele yolda sisleride çaktımmı karşıdan gelen selektör kolunu koparıyor :p

ben farkındayım zaten xenonsuz geçen günlerin kankam...ama bak muayene yakın...az beklesekmi...neden geçmiyor hacı muayeneden...niye batıyor göze...
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
uzun kısa olması lazım. ee malum bizim far tasları tam onların istediği gibi ışığı yansıtmadığı için geçemiyor :)
yani xenonu olan geçemez diye birşey yok.önemli olan ışığın dağılması.
gerekırse muayeneden sonra (muayene ne zaman ???) yada bu ara taKAr muayene zamanı çıkarırız. sen bılırsın.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sonunu düşünen kahraman olamaz abi:p

kıskanmayalım...herkes kendi xenonunu tutsun...:p

uzun kısa olması lazım. ee malum bizim far tasları tam onların istediği gibi ışığı yansıtmadığı için geçemiyor :)
yani xenonu olan geçemez diye birşey yok.önemli olan ışığın dağılması.
gerekırse muayeneden sonra (muayene ne zaman ???) yada bu ara taKAr muayene zamanı çıkarırız. sen bılırsın.

anladım muzayene zamanı sadece 1 dakkalık işlemle ampul değişcek dimi kanka...hemen bitirelim şu işi bebeğim...:cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
242
kıskanmayalım...herkes kendi xenonunu tutsun...:p



anladım muzayene zamanı sadece 1 dakkalık işlemle ampul değişcek dimi kanka...hemen bitirelim şu işi bebeğim...:cherry:

abi tutacamda ben acemiyim:p 2000 km olmuş daha senin gibi abilerimin yardımı lazım :rendeer:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Svs unıversal xenon yedek balans ballast

http://www.hepsiburada.com/svs-universal-xenon-yedek-balans-ballast/productDetails.aspx?categoryid=271585&productid=otso10510141012
Xenon dönüşüm kiti kullanılmış otomobiller için üniversal yedek ballast.
Tüm marka xenon ampüllerine uyumludur. (Mtec marka ampüllerin soketleri farklıdır.)
Soket farklılığı yaşarsanız, kabloları keserek montaj yapabilirsiniz.
Ancak bu yöntemi kullandığınızda sıçramaları engllemek için kesilen yerleri çok iyi izole etmelisiniz.
Montaj sırasında çarpılmamak için farları kapatınız.
1 Adet
Mete hocam bir de şuna bak! sizin işe yarar gibi.:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi tutacamda ben acemiyim:p 2000 km olmuş daha senin gibi abilerimin yardımı lazım :rendeer:

hacı 3 yıl oldu...ruhum karardı valla cbfden...:p sen şu avatarı değiştirsene bakem hemen...burada ybr gösrmek istemiyoruz...:p

ampulu silikonla sabitleyeceğimiz için 15 dak bulur :) ok yarın bırak güvenliğe ben alırım :)

taam kanka...bak beyin meyin arıza vermez dimi kanka...bu ara aküye falanda bayılamam para...garantisi sensin...2 yıl...:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------


usta balastım var ampulum yok...onuda çözdük say...bu iş 2 güne tamamdır...:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi daha fotoğrafımı çeken olmadı bu motorda :queen::queen: olsun değişirim:p

hadi len ordan...:cherry:

IMG_3824.jpg



beyler bakın bu iş 70 gaymeye hallolur aslında...tek balast ve ampul toplam 70 gayme...montaj dahil değil fiyata...

http://www.ereyon.com.tr/KMDefault.aspx?ctrid=20114
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
beyler ucuza kaçıpda başınız ağrımasın,
ucuz aldığınız malın garantisine de pek güvenmeyin,
garanti garanti diye alırsınız, ampülünüz patladığında bu sizden kaynaklanıyor diyip yırtabilirler.
karar sizin.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
beyler ucuza kaçıpda başınız ağrımasın,
ucuz aldığınız malın garantisine de pek güvenmeyin,
garanti garanti diye alırsınız, ampülünüz patladığında bu sizden kaynaklanıyor diyip yırtabilirler.
karar sizin.

kanka dün görüşmemiz kesildi kusura bakma...benim hatda kapandı bu arada...:p sen ararsın beni müsait zamanda...

abicim ben senden daha özel bişey beklerken Bahçelievlerdeki parçaçacından 250-300 gaymelik xenon önermen bana uymadı...ula ben zaten 101 liralık sete ortak arayıp duruyordum...:p neyse yinede sağol...Barış ampülü ayarlayıp montaj işini halledecek...sizin bağlantılar direkt aküden değilmi...kanka açma kapama düğmesinin veya montaklarken varsa bi kaç fotoyu yükleyebilirmisin...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
metehan abi dediğim gibi ucuz etin yahnisi yavan olur,
benim derdim sizin üzülmemeniz, uğraşmamanız,
biliyorum başınıza gelecekleri
yaşadım çünkü ben bunları,
alacaksınız 50 tl lik xenon diye bilinen ampülleri iki gün sonra patlayacak,
bir hafta sonra balansı bozulacak.
hiç almayın daha iyi,
tabi bir laf vardır bilirmisiniz bilmiyorum ama yazacağım,
bazı şeyler anlatılmaz yaşanır.
saygı duyuyorum karar sizin.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi dediğim gibi ucuz etin yahnisi yavan olur,
benim derdim sizin üzülmemeniz, uğraşmamanız,
biliyorum başınıza gelecekleri
yaşadım çünkü ben bunları,
alacaksınız 50 tl lik xenon diye bilinen ampülleri iki gün sonra patlayacak,
bir hafta sonra balansı bozulacak.
hiç almayın daha iyi,
tabi bir laf vardır bilirmisiniz bilmiyorum ama yazacağım,
bazı şeyler anlatılmaz yaşanır.
saygı duyuyorum karar sizin.

kanka 250-300 e ortak bile olsa sete bayılamam para napim...gideceği yere kadar gitsin bare...zaten kullanım zamanı düşünülürse ben idare ederim sanki...Barışın xenon sitemini görsen şaşarsın...sisler bile xenon...kendi montajı her hafta osnu Tekirdağa gidip geliyor gece yarıları saatlerce yanıyor bi sorunu yok henüz...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aslında sen kendi xenonlarından fotolarla abhsedip bize yol gösterebilirsin...cbf 150 zamanı tecrübelerinden bahset...şu anki cbf 250 xenon raporları vs...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst