Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
50 tl lik benımkıde yani ucuz etten:). motorda suan toplam 3 balast ve 3 ampul var. bu güne kadar hıc bır sıkıntı yasamadım (yerı geldı yarım saat acık unuttugum oldu).edirneye gidiş gelişte hep geceye denk geldiği için sürekli kullanıyorum. ne balast bozuldu nede ampul,nede akü bitti,zayıflama belırtısıde yok. kısacası neyi bozarsa bozsun bu aydınlatmadan asla vazgeçmem.
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
20
METE_HAN abicim müsaitsen sana bi soru soracağım bende kask var ama dandik bişey yeni kask alacağım ama kaliteli ucuz yollu olsun istiyorum motoron diye bi dergi var ben yeni kullanıcıyım faydalı bilgiler alabileceğim bi dergi ise üye olup verdikleri ls2 kaskı almayı düşünüyorum 1 taşla 2 kuş ne dersin ???
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bana soruyorsan kasklar hakkında çok bilgi sahibi değilim...ama ls2 çok popüler...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abone olana kask hediye durmunu biliyorum...ama faydalı olurmu olmazmı bilgi sahibi değilim...Motor On dergisini fuarda okumuştum...güzel dergi...yardımcı olamıycam dostum...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Teşekkür ederim faydalı oldun bile sağol:)) iyi geceler..

ls2 kask orta sınıf tam koruma güzel birkask fiyatına göre :) ben 2 senedir kullanıyorum alabilirsin bence.yok daha iyisi olsun diyorsan o da var ama fiyatlar malum.
zenon sesleri duyar gibiyim ama ucuz zenon = kısa ömür bu bir gerçek.geçenlerde gösterge için led ampül bakıyordum bostancı oto sanayi sitesinde orda bir parçacıda gördüm 8000 k 2 sene balst garantili tek balanst + ampül fiyatı 80 tl dedi.kısalar zenon uzunlar normal yanıyor.ama almakta çekindim genelde bobin sargı ve konjektör sıkıntı çıkartıyor ilk çalıştırma anında yüksek amp çektiği için.sonra dolayısı ile akü emekli oluyor.ben cbf e 15 tl lik mavi boyalılardan taktım idare ediyor.ama uzun müddet kullanalardan ne gibi sıkıntı çıkarttıgını ögrenmeli birde far direk yanmaması için anahtar takmalı.
bu arada duyurulur satılık 2009 5600 km de cbf 150 var 3200 türkiş lira.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Atom iste bu mete usta. Mersinde İstanbul oto aksesuar dan almıştım. Motorun farı zayıf kalıyor ek far olarak nasıl bişi takabilirim dedim.
Adam Abi sana bir cift atom verelim tak dedi ve resimdeki sis farlarını getirdi....
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
20
ls2 kask orta sınıf tam koruma güzel birkask fiyatına göre :) ben 2 senedir kullanıyorum alabilirsin bence.yok daha iyisi olsun diyorsan o da var ama fiyatlar malum.
zenon sesleri duyar gibiyim ama ucuz zenon = kısa ömür bu bir gerçek.geçenlerde gösterge için led ampül bakıyordum bostancı oto sanayi sitesinde orda bir parçacıda gördüm 8000 k 2 sene balst garantili tek balanst + ampül fiyatı 80 tl dedi.kısalar zenon uzunlar normal yanıyor.ama almakta çekindim genelde bobin sargı ve konjektör sıkıntı çıkartıyor ilk çalıştırma anında yüksek amp çektiği için.sonra dolayısı ile akü emekli oluyor.ben cbf e 15 tl lik mavi boyalılardan taktım idare ediyor.ama uzun müddet kullanalardan ne gibi sıkıntı çıkarttıgını ögrenmeli birde far direk yanmaması için anahtar takmalı.
bu arada duyurulur satılık 2009 5600 km de cbf 150 var 3200 türkiş lira.

ls2 youmun için sağol:) fuarı bekleyeceğim az kaldı sıkıyorum dişimi:D
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
hacı bu kanka işi olacak...montaj arkadaştan...balastımda vardı aslında...

20-25 e ampulu aldıkmı olay tamamdır...:cat:

Balans dediğin o kutusumu oluyor.Zaten bir kutu bir ampul değilmi. :) 150TL de verilmez.Benimde ampul patlak ne yapsam acaba:pale::silent::silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:39 ----------

Birde bir sorun daha var.Normal ampulu bir türlü takamıyorum.Şimdiki ampul hem kısa hem uzun patlamış.Elimde sadece kısa olanı patlamış vardı onla değiştiriyim dedim ama yapamadım.Nasıl çıkıyor bu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst