Uyandım yaw Metocum, 5 saat uyudum, uykum kaçtı, bugünde tam uyku havası, yağmurlu kapalı. Hem normal izin hem kafa izni falan, oh be ne güzel, bizim fabrikada bayram hafasını komple tatil yapacakmış, 10 gün tatil yapacakmışız diye bi söylenti dolanıyor ama. Bakalım ne olacak. Bekliyoruz sabırsızlıkla.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:04 ----------
Yamahasülonun motor çekmiyomu yoksa

Öyle anladım gibi.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:06 ----------
Ayna myhabbeti geçmiş biraz yukarıda, aynalardaki kör nokta çok büyük, bu sıkıntıyı soın zamanlarda sıkça yaşamaya başladım ve artık ayna ile değilde baş hareketi ile arkayı kontrol etmeye başladım. Kör nokta olayını nasıl hallediriz sizce =? Bide arkaya yolcu aldığımda hele bide omuzlu momuzlu genişçe bi yolcu ise, aynalarda arkayı değilde bi çift omuz görüyorum sadece. Buna önlem alan varmı veya aynaları ne ile değiştirirsek bunun önüne geçebiliriz. Cbf lere başka hangi modelin aynaları uyuyor ve bu problemler giderilmiş oluyor ? Bilen varmidur =?