Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Hacı Hondanın eskilerinden bi kurtar kendini artık yav...bak vtr250 geldi...sen halen wave zart zurt peşindesin...:mrgreen:

abi idare ediyoruz şimdilik valla bi depoyla 160 km gidiyo zaten kış yağmur çamur yazık yeni makinaya kapalı yerimde yok yaza bi ekşın yaparım vtr yle hiç belli olmaz ne yapacagım:)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
VTR'nin de ikinci hali hala düşmedi.. 1 tane bile yok! Hoş, sıfırı o fiyatla zaten zar zor satılıyordur ama alanlarda genel olarak memnun herhalde?
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
bence alan yoktur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:51 ----------

alperay; abi nasılsın :)
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
yağ sekmanlarını değiştiricen düzelecek yarım motor yaptıracan yani piston gömlek değişmicek

değiştir arkadaş , herkes senin gibi 125 lik motoru 140lık yapmıyo :p
her seferinde bok atma, benim motor mesela yağ yakmıyo niye sakin kullanıcıyım motorun sesini bile duymuyorum öyle söyliyim.
yamahasülo sen kaşındın yine çıkalım istersen gene bi yola ama bu sefer vermem anahtarını bilmiş ol :cherry:
 
Katılım
9 Kas 2009
Mesajlar
12
handsports,
yakıt tüketimi çokça tartışılan bazılarının bazılarına nasıl o kadar çok yakıyorsunuz, onlarında diğerlerine nasıl o kadar az yakıyorsunuz diye sorduğu bir sorudur. :D

bir arkadaşla fethiye gezimizde her benzin alışımızda benim depo 1 litreye yakın fazla alıyordu, aynı yol koşulları aynı hız gitmemize rağmen, kullanıcının ebatı ve motorun ağırlığınında etkisi var bunda. ben en düşük 2,7 en yüksek 4.13 yaktım ama genelde ortalama 3,5 litre civarı yakıyorum ve bu oranlarda yakan birçok kişi tanıyorum ;)
;)

merhaba metanecho evet çok haklısın çoğu kişiyle bu muhabbetlere girdim sıkça sanırım ben kilomu hiç hesaba katmadım 100 kiloyum:p yakıt normal yani

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:16 ----------

arkadaşlar bu jikleye fazla güvenmeyin...yani çok işlevselliği yok...sonucta cbf 250 deki gibi otomatik jigle değil...manuel kendiniz gazlayarak ısıtacaksınız...jikleyi orta konuma getirmeyi unutmayın...ha işe yarıyor ama çok değil...motor gerçek anlamda ısınmadığı sürece inceden gaz vermeye devam edin...yani jiklenin fonksiyonu anca zengin karışımı hızlandırmak...ve jiklede motoru unuttuğunuzda performans sorunu yaşarsınız çekişi değişir makinanınm...rölantiyide az yükseltebeilirsin...


motoruma yeni bir farklı ayna takmak istiyorum kendi kolumdan başka birşey göremiyorum...


http://www.rialli.com/urunler/motorsiklet-aksesuar/3_ayna-grubu/

mete abi benım jıgle hep far tarafında yani acık olarak duruyoo kıstıgım zaman motor stop edıyo gıderken kısmayı denıyorum bu sefer gaz yemıyo hep acık mı duracak acaba ??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:21 ----------

odtüdeyim üstad.valla şöyle doğa gezileri özellikle ilgimi çeker.karagöle filan:p

merhaba baran06 bende ankaralıyım ama suanda üniversiteden dolayı ordu'dayım çok guzel olurdu aslında motorlarla dogaya acılmak sımdı ankara baska guzeldır ah ah keske ankarada olsaydım :d
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
aaa etoş totoş uyanmış...uykunu aldınmı hacı cav cav...

Uyandım yaw Metocum, 5 saat uyudum, uykum kaçtı, bugünde tam uyku havası, yağmurlu kapalı. Hem normal izin hem kafa izni falan, oh be ne güzel, bizim fabrikada bayram hafasını komple tatil yapacakmış, 10 gün tatil yapacakmışız diye bi söylenti dolanıyor ama. Bakalım ne olacak. Bekliyoruz sabırsızlıkla.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:04 ----------

değiştir arkadaş , herkes senin gibi 125 lik motoru 140lık yapmıyo :p
her seferinde bok atma, benim motor mesela yağ yakmıyo niye sakin kullanıcıyım motorun sesini bile duymuyorum öyle söyliyim.
yamahasülo sen kaşındın yine çıkalım istersen gene bi yola ama bu sefer vermem anahtarını bilmiş ol :cherry:


Yamahasülonun motor çekmiyomu yoksa :) Öyle anladım gibi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:06 ----------

Ayna myhabbeti geçmiş biraz yukarıda, aynalardaki kör nokta çok büyük, bu sıkıntıyı soın zamanlarda sıkça yaşamaya başladım ve artık ayna ile değilde baş hareketi ile arkayı kontrol etmeye başladım. Kör nokta olayını nasıl hallediriz sizce =? Bide arkaya yolcu aldığımda hele bide omuzlu momuzlu genişçe bi yolcu ise, aynalarda arkayı değilde bi çift omuz görüyorum sadece. Buna önlem alan varmı veya aynaları ne ile değiştirirsek bunun önüne geçebiliriz. Cbf lere başka hangi modelin aynaları uyuyor ve bu problemler giderilmiş oluyor ? Bilen varmidur =?
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
arkadaşlar cubuf 4 ay hiç çalışmadan yatarsa aküsü biter mi? böyle bir sorun yaşayan oldu mu?
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
bence alan yoktur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:51 ----------

alperay; abi nasılsın :)

Bence de satamazlar...

İyiyim Barış, sende ne var ne yok? Geziyormusun bol bol.. ?
Seni yakında kesmez gider yine SS alırsın, bak söylemedi deme...
Ama şehiriçinde mis dimi, yakıt az, parça ucuz, istediğin modifiyeyi yap çok para tutmuyor...

Benim makinaya gidon yükseltme aparatı aldım, takılması için ABS fren hortumunun da değişmesi gerekiyor, toplam maliyet 450TL... Yuh yaaa...:farao::farao::farao:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Selamlar gençlik. Geçen cumartesi 1000 bakımına Doğu batı motora gittim. Zincir yağlandı, subap ayarı yapıldı, hava filtresi temizlendi ve yağ değişimi yapıldı.

Tanıyan tanır db motordaki ali usta cbf 150me 15/50 mobil racing yağ koydu. Nasıldır bu yağın performansı bilen varmı :)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Kutup başını sokersen bitmez... Alarm falan taktırdıysan daha cabuk bitebilir..

Alarm varsa kutup başını sokmezsen daha cabuk biter diyecektimm..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:13 ----------

hacı konuyu detaylandıralım motorunun rölanti ayar noktasını bilmeyen kalmasın...motorunuzun kitapcığından alıntıdır...

(1) Gaz kolu stop vidası

(A) Artar
(B) Azalr







Mete usta. Abi sen bu kitapcıgın tamamını buraya atmıştın. Kaşıncı sayfada kalmış bu.. Aradım ama bulamadım.. Kacıncı sayfaydı yazabilirmisin...
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Selamlar gençlik. Geçen cumartesi 1000 bakımına Doğu batı motora gittim. Zincir yağlandı, subap ayarı yapıldı, hava filtresi temizlendi ve yağ değişimi yapıldı.

Tanıyan tanır db motordaki ali usta cbf 150me 15/50 mobil racing yağ koydu. Nasıldır bu yağın performansı bilen varmı :)

1000 bakımında subap ayarı mı? :silent: Elletmeseydin yahu subapları, daha 1000km'de makine..

15/50 iyi yağdır fakat kış yaklaşıyor, 10-40 öneririm..
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
1000 bakımında subap ayarı mı? :silent: Elletmeseydin yahu subapları, daha 1000km'de makine..

15/50 iyi yağdır fakat kış yaklaşıyor, 10-40 öneririm..

yok bu sadece 1000 bakımında yapılıyormuş ondan sonra bayağı sonra bildiğim kadarıyla. Rodaj sonrası olduğu için subap ayarı olurmuş.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Uyandım yaw Metocum, 5 saat uyudum, uykum kaçtı, bugünde tam uyku havası, yağmurlu kapalı. Hem normal izin hem kafa izni falan, oh be ne güzel, bizim fabrikada bayram hafasını komple tatil yapacakmış, 10 gün tatil yapacakmışız diye bi söylenti dolanıyor ama. Bakalım ne olacak. Bekliyoruz sabırsızlıkla.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:04 ----------




Yamahasülonun motor çekmiyomu yoksa :) Öyle anladım gibi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:06 ----------

Ayna myhabbeti geçmiş biraz yukarıda, aynalardaki kör nokta çok büyük, bu sıkıntıyı soın zamanlarda sıkça yaşamaya başladım ve artık ayna ile değilde baş hareketi ile arkayı kontrol etmeye başladım. Kör nokta olayını nasıl hallediriz sizce =? Bide arkaya yolcu aldığımda hele bide omuzlu momuzlu genişçe bi yolcu ise, aynalarda arkayı değilde bi çift omuz görüyorum sadece. Buna önlem alan varmı veya aynaları ne ile değiştirirsek bunun önüne geçebiliriz. Cbf lere başka hangi modelin aynaları uyuyor ve bu problemler giderilmiş oluyor ? Bilen varmidur =?
ben aynaları dipten koldan çevirerek 3 diş kadar yükseltip tekrar kontrol somununu sıkarak sabitledim görüş açısı biraz olsun iyileşti.denemenizi öneririm...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Selamlar gençlik. Geçen cumartesi 1000 bakımına Doğu batı motora gittim. Zincir yağlandı, subap ayarı yapıldı, hava filtresi temizlendi ve yağ değişimi yapıldı.

Tanıyan tanır db motordaki ali usta cbf 150me 15/50 mobil racing yağ koydu. Nasıldır bu yağın performansı bilen varmı :)

1000 bakımında sübap ayarı için çok erken, zırp pırt sübap ayarı yaptırırsan makine devamlı sübap yarı kaçıracak, ayar tutmayacak. Ve her bakımda sübap ayarı isteyecektir. Motorun çekişinden sübap sesinde vs bi propblem yoksa, karbratörünüzü söktürmeyin ve sübap ayarı yaptırmayın. Makinede gereksiz söktak iyi değildir. Son olarak bu mevsimde artık 15-50 değil 10-40 yağ koydur. Muhtemelen aralık ocak soğuklarında bilem 15-50 ile kullanacaksın. Motor geç ısınıyor. tam ısınma sağlanamadığı içinde sürüşte ufakl bi performans kaybı olabilir. 8-10 gün çalıştırmadığın zamanlarda, motorunda özellikle dışlarda duruyorsa çalıştırman güç olabilir. Hadi ben işe gidiyom :) Bye bye.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
ethem naber. benimkinde çalıştırmada hiç sorun olmadı. geçende yağmurlardan dolayı 15 gün hiç çalışmadı. sonra yola çıkacağım zaman jikleyi çekip marşa bastım tek basısta calıstı.xenonlar henüz aküyü katletmemiş yani :)
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
ethem naber. benimkinde çalıştırmada hiç sorun olmadı. geçende yağmurlardan dolayı 15 gün hiç çalışmadı. sonra yola çıkacağım zaman jikleyi çekip marşa bastım tek basısta calıstı.xenonlar henüz aküyü katletmemiş yani :)

Hey maşşşallah :cat::cat::cat:
demek ki bilen, değer veren kişilerin elindeymiş...:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst