- Katılım
- 3 Eki 2006
- Mesajlar
- 2,606
ethemm76 teşekkürler yazdıkların için :cat::rendeer:
Bende sanmıyorum aslında yapacağmı valla motor pek çalışmadı desek yeridir.Tabi düzenli olarak haftada bir kere çalıştırıyorum yada 2-3 kere.Cihan yada birol yakın olsaydı peşlerini bırakmıcaktım ama kısmet
Nasıl buluşmalar devam ediyor sanırım.3 yıl oldu be motoru alalı.Daha fün gibi hatırlıyorum baslıgım bile metehandronun kardeşide motor aldı demiştim
vay bee
:queen::bounce::bounce: Hayırlı geceler herkese.
Buarada lastikler kaç kmde sonra değişse iyi olur ada kaç yıldan sonra
Tavsiye olunan bir marka varmı?
erodşş nedyon hayırsızz...garantisi geçmiş demek ulane yata yata motoru garantiden çıkardın...2.5 yılda 10.000 yapan nadir adamlardan birisin...bari bisiklet alaydın uğraşmazdın...hacoli garantiden çıktıysa heç uğraşma...güvendiğin bir arkadaşın yokmu bunları yapacak peki...basit gibi yazmış etoş76 ama öle değil işte...illaki bir bilene 1 kuruş ödemeden yaptırman için kankan olmalı anlayacak...Cihan ve Birol bu malzemelerle yapar ama sen uzaksın onlara...bilemedim valla...
perthem76 arkidiş erdoşun bunları yapabileceğini sanmıyorum...buji o kadar hassaski eğer ucu içerde kırılırsa vay halınıza...veya dişli sıyırırsa içerde eyvayı tidiniz...olur ya hani...
Bende sanmıyorum aslında yapacağmı valla motor pek çalışmadı desek yeridir.Tabi düzenli olarak haftada bir kere çalıştırıyorum yada 2-3 kere.Cihan yada birol yakın olsaydı peşlerini bırakmıcaktım ama kısmet
Buarada lastikler kaç kmde sonra değişse iyi olur ada kaç yıldan sonra
