Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
noter ve plaka nakil islemleri

merhaba arkadaslar
ben izmirden özgür
bende cbf 150 almak üzereyim noter masrafı ve plaka degisim masrafları tahmini ne kadar tutmakta yardımcı olabilirmisiniz? ( plakada sehir degisecektir)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Hocam suyunu kontrol ettinmi akünün?
Üzerinde gelen orijinal aküsümü?
Ve motorun kaç modeldi ?

Akü suyunu kontrol etmiştim tabiki. Motorun sarzı iyi, ama akü sarz tutmuyor.. Bugunun tatil olmasını fırsat bilerek ertelemekte oldugum işlemleri yaptırdı.
1:Unilio marka 90-90-18 ark lastik :60 tl
2:Debriyaj balatası :35 tl
3: Arka jant daki muhtelif yerlerin duzeltilmesi: 20 tl
4: Yusan marka kuru aku :45 tl
5: 10-50 Yag :20tl
6: İşçilik : 50 tl
Tolam da 230 tl tuttu. İlk 15 km yol da vites gecişleri cok yumusadı. Yag filitresinden cıkan pisligi gördüm. Servisin peryodik bakımlarda 2 veya 3 yag degişimde mutlaka temizlenmesi gerektigi kanatindeyim..Kısa zamanda foto eklemeye calışacagım ama fazla zamanım olmuyor...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ne süperstar,
ne megastar,
ne ultrastar,

bildiğim tek star,

KÖFTESTAR !!!!! :cat::cat::cat::cat:

bende kendimi tek geçiyorum inan...Aksaraya gelsek ne ısmarlıcan bakam hacı...:p


ben baktım ama o zımbırtıları nasıl söktün anlamadım usta pek anlamadığımdna yardımöcı olamadım...

merhaba arkadaslar
ben izmirden özgür
bende cbf 150 almak üzereyim noter masrafı ve plaka degisim masrafları tahmini ne kadar tutmakta yardımcı olabilirmisiniz? ( plakada sehir degisecektir)

şimdi incelemeye geçicem...:cat:yazıcam buraya...tek bakışta km fiyat arasındaki dayanılmaz hafifliği yazarım...



Akü suyunu kontrol etmiştim tabiki. Motorun sarzı iyi, ama akü sarz tutmuyor.. Bugunun tatil olmasını fırsat bilerek ertelemekte oldugum işlemleri yaptırdı.
1:Unilio marka 90-90-18 ark lastik :60 tl
2:Debriyaj balatası :35 tl
3: Arka jant daki muhtelif yerlerin duzeltilmesi: 20 tl
4: Yusan marka kuru aku :45 tl
5: 10-50 Yag :20tl
6: İşçilik : 50 tl
Tolam da 230 tl tuttu. İlk 15 km yol da vites gecişleri cok yumusadı. Yag filitresinden cıkan pisligi gördüm. Servisin peryodik bakımlarda 2 veya 3 yag degişimde mutlaka temizlenmesi gerektigi kanatindeyim..Kısa zamanda foto eklemeye calışacagım ama fazla zamanım olmuyor...

UNİLİO mu oda nedir abicim...:) aynı fiyata PIRELLI vardı babalar gibin...burada balatalar dahamı pahalıydı acaba...aküde pahalı burda inan...bi indirim ucuzluk gözüme çarptı...motor sıfırlanmış maşallah...eee geriye ne kaldı...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:55 ----------

bende kendimi tek geçiyorum inan...Aksaraya gelsek ne ısmarlıcan bakam hacı...:p



ben baktım ama o zımbırtıları nasıl söktün anlamadım usta pek anlamadığımdna yardımöcı olamadım...



şimdi incelemeye geçicem...:cat:yazıcam buraya...tek bakışta km fiyat arasındaki dayanılmaz hafifliği yazarım...





UNİLİO mu oda nedir abicim...:) aynı fiyata PIRELLI vardı babalar gibin...burada balatalar dahamı pahalıydı acaba...aküde pahalı burda inan...bi indirim ucuzluk gözüme çarptı...motor sıfırlanmış maşallah...eee geriye ne kaldı...:p


etoşşş...bak 1995 teki fotomu buldum...:queen:



mete.jpg
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Hacu o ne hal öyle, tığ gibisin len :) 17 yaşındasın demi. yani yaptığım hesaplara göre. Ama o yaşlarda bile olgun, ağır bi görüntün var diyebilirim. Abi bu arada seneler seni olgunlaştırmış, Ayrca dolgunlaştırmış :) Çok nostaljik ya :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
tıg gibi delikanlıymış hacıı 95 te hey gidi günler heyy 90 kilodan 130 kiloya:pr::pr:Kaymaklı ekmek kadayıfı:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hacu o ne hal öyle, tığ gibisin len :) 17 yaşındasın demi. yani yaptığım hesaplara göre. Ama o yaşlarda bile olgun, ağır bi görüntün var diyebilirim. Abi bu arada seneler seni olgunlaştırmış, Ayrca dolgunlaştırmış :) Çok nostaljik ya :)

evet kanka o yaşlardayım ...motor sevdam alevlenmiş...mobiletin kesmediği günler...:p gözlük numaralı...bak başka ne var...


:p
mete-1.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 ----------

elvis bak bu URL li olan kısmı alıp yapıştırcan...hotlink for forum 1 olanı...






tıg gibi delikanlıymış hacıı 95 te hey gidi günler heyy 90 kilodan 130 kiloya:pr::pr:Kaymaklı ekmek kadayıfı:queen:

sen sütlacı yiyip napıcan...sonun kötü kankaa...bu enerji uzaya gider anca...:cherry:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
resimler bi kenara dursun , sivastan cıktım yola 5 saat sonra verdim gölköyde verdim mola bi çay sonra devam malum 240 km diyecıktım yola 305 km ye yukseldı bırden istikamet dogruyduda km bılgısını enıste bey yanlıs vermıs , 6,5 saatin sonunda dag tepe asarak vardım ordu ya , o guzelım karadenız ormanlarının içinden gecerek , ormanlar guzelde yollar degıl yolda karsıma bır ayı kaldı cıkmadık ne ararsan var , mazallah
serviste 1 satın içinde işlem tamam , 95 tl servis ücretı derken 65 yakıt artı 10 tl yemek =170 e mal oldu
garantısı devam etmese cıkmazdım bu yolda yapmazdım bu kadar masraf 6, aydan sonra artıkım sivasta bı hal caresine bakarız gerek olursa .
donus yolu tam bı muamma, felaket dag baslarını is almis 30 metreyı goremıyorsun , kaskın camını acıyorsun soguk vuruyor sonra karanlık coktu 2,5 sat karanlıkta gittikten sonra sivasın ilçesi su sehrınde kı abımın evıne kendımı zor attım bı taraftan yoldakı calısmalarda dolayı toz dıger taraftan grip basladı hava degıdıklıgı yaramadı malum simdi evdeyım dusunuyorum degdımı acaba dıye ama lakın... malesef

bulundugu ilde servis agi yada bol motor tamırcısı olan arkadaslar sükür etsin :silent:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
O burnunu karıştıran senmisin Meto yoksa :) Harbiden bende o günlerimi yaşadım şimdi içimde bir an. Hey gidi günler hey, neydik ne olduk, kimbilir daha neler olucaz.

Bide o arkadaşın imageshack sitesinden foruma foto koyabilmesi için hem hotlink for forums 1 Hemde hotlink for forums 2 yi arka arkaya secip kopyalaması gerekmiyormu mesaj sayfasına. Ben böyle yapıyorum da her seferinde, acap daha kestirme veya başka bi yoluda mı var =?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vayy gençlik yıllarına doğru akış var bu akşam.:):)

he kanka be...ben bir zamanlar yebereciydim iyimi...:p aranızda hayın var...:queen:

2004...

dedd.jpg



bulundugu ilde servis agi yada bol motor tamırcısı olan arkadaslar sükür etsin :silent:


ana bakım servis ücreti 55 gaymeyi geçmiyor dostum neden 95 gayme bayıldın...bir bakım için bu eziyetlere katlanmış olmanda ayrı üzücü bir durum...


O burnunu karıştıran senmisin Meto yoksa :) Harbiden bende o günlerimi yaşadım şimdi içimde bir an. Hey gidi günler hey, neydik ne olduk, kimbilir daha neler olucaz.

Bide o arkadaşın imageshack sitesinden foruma foto koyabilmesi için hem hotlink for forums 1 Hemde hotlink for forums 2 yi arka arkaya secip kopyalaması gerekmiyormu mesaj sayfasına. Ben böyle yapıyorum da her seferinde, acap daha kestirme veya başka bi yoluda mı var =?

benim kanka...haylazın önde gideniydim...sana bi hikaye anlatayım...babamın görev yaptığı Karakolda bir komser varmış...ona uyuz oluyormuşum...neyse her gittiğimde babamı sorarmışım oda yok dermiş...halbuki orda imiş...ben hatırlamıyorum o fotodaki zamanlar...karakolu taş yağmuruna tutmuşum...cam mam ne varsa indirmiş kaçmışım...akşamda babamdan bi kamyon zopa yemişim...:queen: camların parası maaştan kesilmiş babamın...:cherry:

abi benim bildiğim o hotforumlink 1 galiba...


sabaha 6.30 da işte olmam lazımmış...tel geldi...bi otelden çıkıiş kitlediler...:pben yatar ...iyigeceler size...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst