iki hafta yatan cbf 150 yardım

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
2h5r2w0.jpg

apcrvr.jpg

4f6l2.jpg

2. resimdeki parçaların hangi sırayla nereye takılacağını unuttum
iki haftadır garajda duruyodu bugün çalışmadı servisi aradım son çare bi buiyi sök bak dedi baktım kuru sorun yok ama takamadım:queen: anlayan arkadaşlar bi yardım ederlerse çok sevinirim şimdiden teşekkürler sorun hakkında da görüşlerinizi paylaşırsanız iyi olur
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
gürkan cbf 150 bilgi paylaşım başlığına yazarsan çok daha hızlı sonuç alırsın :) ben çakmam bu işlerden.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:49 ----------

çalışmadı derken? marş mı vermiyo yoksa marş veriyo da motor mu almıyo :mrgreen:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
veriyo marşı :) motor almak istemiy :) yada buji gösterip de vermiyo işte nebiliyim ben de hiç anlamam :mrgreen:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
bujiyi takmakta ne varki. senin selenin altında buji anahtarı olması lazım. Eğer normal şartlarda onunla söktüysen yine onunla takarsın. ama dikkat et diş attırma sakın.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
karbüratöre tık yapmaya benzemedi bu erman hocam :mrgreen:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
o üç tane parça buji piposunu söktüğün an piponun içinden mi çıktı ? Bende gerektiğinde buji piposunu çıkarabiliyorum ama bu 2. fotodaki parçalarla hiç karşılaşmadım. O yayı merak ettim bende mesela.. Aslında hepsini merak ettim. Bilen varsa yazsın dostlar hem arkadaşa faydalı olmuş oluruz, hemde öğrenmiş oluruz.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
gürkanım o kadar buji söktüm taktım bujinin içinden cıkan öle parcalar ilk defa sende rastladım ben bir sey anlamadım kusura bakma..el fatihamı okusak cıbıfın hayrına napsak :mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
sadece şunu söyleyeyim ve sen kafanda toparlamaya çalış,
O PİPONUN KOPTUĞUNU DÜŞÜN,
VE KOPAN YERDEN ÇIKAN KABLOYU BUJİYE SARIYORSUN,
MOTOR YİNEDE ATEŞLİYOR,
Yani o parçaları boşver,
buji takılıyor ve ateşlemeye devam ediyorsa,
çalıştır gitsin,
İşter Açıklaması,
sIRF sENİN iÇİN hERŞEYİ sÖKTÜM rESİMLEDİM,
bU kIYAĞIMIDA Unutma ;
uMARIM iŞİNE yARAR... :)



 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
çok teşekkür ederim tekrar bi bakayım çok sağol:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bujinin ateşlemesine bakmak için,
bujiyi sök,
ve motorun silindirinin kenarına değdir,
ve marşa bas,
tırnak kıvılcım vermesi gerekıyor ateşlediği belli olsun diye...
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
tamam deniyorum şimdi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:03 ----------

bujinin ateşlemesine bakmak için,
bujiyi sök,
ve motorun silindirinin kenarına değdir,
ve marşa bas,
tırnak kıvılcım vermesi gerekıyor ateşlediği belli olsun diye...

denedim bujide sorun yok kıvılcım atıyor amma gel gelelim benim mallığıma:queen:
benzin hortumu kapalıyken motor çalışırmı :queen:
eywallah kardeşim seni de uğraştırdım:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:56 ----------

buji sökmeyi takmayı öğrenmiş oldum :D
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
apcrvr.jpg

Soldan sağa ilk parça pis yanmış bir sigortaya benziyor
İKinci yay herhangi bir tükenmez kalemin mekanizmasından çıkmışa benziyor
üçüncü torna harikası sarı parçada sanki lazer ışık yayan zavazingoların merceğine benziyor.

Yani cbf yattı iki gün içerisinde herhangi art niyetli tayfalar tarafındanmı kurcalandı?
Yoksa modern bir büyümü yapıldı ki motora çalışmıyor?
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
tamam deniyorum şimdi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:03 ----------



denedim bujide sorun yok kıvılcım atıyor amma gel gelelim benim mallığıma:queen:
benzin hortumu kapalıyken motor çalışırmı :queen:
eywallah kardeşim seni de uğraştırdım:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:56 ----------

buji sökmeyi takmayı öğrenmiş oldum :D

ahahahahaha koptum burda yaa hasta hasta güldürdün adamı :queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
apcrvr.jpg

Soldan sağa ilk parça pis yanmış bir sigortaya benziyor
İKinci yay herhangi bir tükenmez kalemin mekanizmasından çıkmışa benziyor
üçüncü torna harikası sarı parçada sanki lazer ışık yayan zavazingoların merceğine benziyor.

Yani cbf yattı iki gün içerisinde herhangi art niyetli tayfalar tarafındanmı kurcalandı?
Yoksa modern bir büyümü yapıldı ki motora çalışmıyor?

buji de sağlam tükenmez kalem falan değil o:queen: birleştirdim parçaları ama hala kendime gülüyorum ben de:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 ----------

ahahahahaha koptum burda yaa hasta hasta güldürdün adamı :queen::queen::queen:

geçmiş olsun ne mutlu bana sayemde forum şenlendi desene :mrgreen:
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
24
Geçmiş olsun fenaymış aynısını bende yaşamıstım bi daha unutamadım güzel deneyimdi:mrgreen:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
Geçmiş olsun fenaymış aynısını bende yaşamıstım bi daha unutamadım güzel deneyimdi:mrgreen:

ben de unutamam bu gidişle cümle aleme rezil olduk :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:35 ----------

yahu bu cıbıf sahiplerinin niye aklı bir karış havada :mrgreen:

cıbıfa o kadar salladın bak sorun bendeymiş:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst