Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ethemm76 teşekkürler yazdıkların için :cat::rendeer:

erodşş nedyon hayırsızz...garantisi geçmiş demek ulane yata yata motoru garantiden çıkardın...2.5 yılda 10.000 yapan nadir adamlardan birisin...bari bisiklet alaydın uğraşmazdın...hacoli garantiden çıktıysa heç uğraşma...güvendiğin bir arkadaşın yokmu bunları yapacak peki...basit gibi yazmış etoş76 ama öle değil işte...illaki bir bilene 1 kuruş ödemeden yaptırman için kankan olmalı anlayacak...Cihan ve Birol bu malzemelerle yapar ama sen uzaksın onlara...bilemedim valla...



perthem76 arkidiş erdoşun bunları yapabileceğini sanmıyorum...buji o kadar hassaski eğer ucu içerde kırılırsa vay halınıza...veya dişli sıyırırsa içerde eyvayı tidiniz...olur ya hani...

Bende sanmıyorum aslında yapacağmı valla motor pek çalışmadı desek yeridir.Tabi düzenli olarak haftada bir kere çalıştırıyorum yada 2-3 kere.Cihan yada birol yakın olsaydı peşlerini bırakmıcaktım ama kısmet :) Nasıl buluşmalar devam ediyor sanırım.3 yıl oldu be motoru alalı.Daha fün gibi hatırlıyorum baslıgım bile metehandronun kardeşide motor aldı demiştim :p vay bee :):queen::bounce::bounce: Hayırlı geceler herkese.
Buarada lastikler kaç kmde sonra değişse iyi olur ada kaç yıldan sonra :) Tavsiye olunan bir marka varmı?
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Barışcım ben izni kullandım abi Cuma günü...dün gece 1 e kadar iş vardı...öğlen 11 de gel dendi...sabah 10 da bi mesaj mete izin yap sen...baoooo...:p

tam süpriz oldu...haber verbildiğim arkadaşlara ulaştım...saat 02.30 da eskihisarda buluştuk...çok geç çıktık...Yalova Çınarcık küfte partisi yaptık yine...sonra köyde kahvede çay...off...:)


köfteci seniii :)
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
salihli kötesi?
sen köfteyi boşver 4+1 yapacan gözlerin boyoz olacak :)
Fazla zorlama basarım mangalda sucukları :)
bu arada çınarcıkta çok sevdiğim bir polis abim görev yapıyor. aklında bulunsun :)
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
28
Arkadaşlar bana bu cbf 150 yi aldığıma bin pişman ettirdi MUĞLA/Fethiye ve Muğla genelindeki "Kıvrak Motor".
Aslında coook güzel motor CBF 150 hastasıyım ama;
Sayın arkadaşlar motorumun yağ değişimini 1000 km yaptırdım iyi güzel teknik servis sorumlusu 3000 km gel tekrar yağ değiştirilecek dediler ve beni yolladılar.
Sağ sinyal içine su alıyordu serviste bi silikon cektıler tmm halettik dediler ve aradan 2 3 gun gecti sinyalin içi karardı.Tekrar gittim busefer garantıye gırecek dediler sınyal elımızde yok haftaya gelıcek dedıler tmm dedim.
Bende gitmişken 3000 de gideyimde hem yağ değiştiriyim hemde sinyal i dedim ve 2 hafta sonra gittim.
3000 km vardım yağ değişimine geldim dedim ve bir sinyal gelicekti dedim. Yetkili kişi baktı bilgisayardan bakımı 3000 de değil mışki bunun 4000 dedi bende nasıl olur 3000 demişlerdi dedim hayır siz yanlış anlamıssınız dedı
ben tamam o zaman dedım sinyali değiştirdiler gitttim.

Cuma günü vardım Honda Kıvrak servisine (23,10,2009) 4000 km de yağ deişecek dedikti dedim.
Baktı bilgisayar dan yine yetkili kişi;
BAKIMI 3000 km DEYMİŞ NEDEN GELMEDİNİZ DEDİİİLEERR.
OOfffofff sinirden uyuyamaz oldum... :pale:
LÜTFEN ARKADAŞLAR BENİ KENDİ YERİNİZE KOYUN BENİ ÇOOOK DAHA İYİ ANLIYACAKSINIZ..

İyiki bu site var kurucuların ellerıne sağlık sizlerde olmasanız...

Sorum; sizce motorum garanti dışımı kalmıştır?
daha önce hiç yağını geç değiştirdiğiniz oldumu?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
erdoş bende hatırlıyorum...3 yıla az kaldı haco...gazla aldın valla...yoksa bineceğinden değil...:queen:


24.01.2007



http://www.motosiklet.net/forum/taz...ucuk-kardesi-erdo-handro-oda-motor-almis.html

kanka neden satmıyon motoru madem binmiyon...

Arada biniyorum canım :) Daha iyisini almadan satmak olurmu?Ondan sonra motorsuz kalırız ve kafayı taşlara vururuz :pr:böle :) Acaba diyorum lastiği değişsemmi?Metehandro sen değiştin mi?Sanırım değiştin bu kmye kadar ne takmıştın?
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Bingo...

O ön dişliyi söktüğün zaman oradan çıkacak pisliğe inanamayacaksın.
Oradaki pislik yüzünden zincirinden sürtünme sesi geliyordur.
8"lokma gerekiyor alttaki civatayı sökebilmek için.

Orayı gazyağı ile temizledikten sonra ses kesilecektir.

teşekkür ederim benim de aklıma başka bişey gelmiyo zaten tek sorunum anahtar olmazsa servise götürürüm orda söker bakarım usta yanıbaşımdayken
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Arkadaşlar bana bu cbf 150 yi aldığıma bin pişman ettirdi MUĞLA/Fethiye ve Muğla genelindeki "Kıvrak Motor".
Aslında coook güzel motor CBF 150 hastasıyım ama;
Sayın arkadaşlar motorumun yağ değişimini 1000 km yaptırdım iyi güzel teknik servis sorumlusu 3000 km gel tekrar yağ değiştirilecek dediler ve beni yolladılar.
Sağ sinyal içine su alıyordu serviste bi silikon cektıler tmm halettik dediler ve aradan 2 3 gun gecti sinyalin içi karardı.Tekrar gittim busefer garantıye gırecek dediler sınyal elımızde yok haftaya gelıcek dedıler tmm dedim.
Bende gitmişken 3000 de gideyimde hem yağ değiştiriyim hemde sinyal i dedim ve 2 hafta sonra gittim.
3000 km vardım yağ değişimine geldim dedim ve bir sinyal gelicekti dedim. Yetkili kişi baktı bilgisayardan bakımı 3000 de değil mışki bunun 4000 dedi bende nasıl olur 3000 demişlerdi dedim hayır siz yanlış anlamıssınız dedı
ben tamam o zaman dedım sinyali değiştirdiler gitttim.

Cuma günü vardım Honda Kıvrak servisine (23,10,2009) 4000 km de yağ deişecek dedikti dedim.
Baktı bilgisayar dan yine yetkili kişi;
BAKIMI 3000 km DEYMİŞ NEDEN GELMEDİNİZ DEDİİİLEERR.
OOfffofff sinirden uyuyamaz oldum... :pale:
LÜTFEN ARKADAŞLAR BENİ KENDİ YERİNİZE KOYUN BENİ ÇOOOK DAHA İYİ ANLIYACAKSINIZ..

İyiki bu site var kurucuların ellerıne sağlık sizlerde olmasanız...

Sorum; sizce motorum garanti dışımı kalmıştır?
daha önce hiç yağını geç değiştirdiğiniz oldumu?

Benim orjinal bakım kitapçığında 4000 de bir bakım yapmak gerektiği yazıyor.Fakat arkada imzalama yerleri 3000 km de bir.Yani kitapçıkta bile çelişki var.Bazı arkadaşlar kitapçıklar değişti deniyor artık 2000 km de bir yağ değişimi gerekiyormuş.Yani tamamen belirsiz bir durum.Bu durum servisin iyi niyetine ve insiyatifine kalmış.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar bana bu cbf 150 yi aldığıma bin pişman ettirdi MUĞLA/Fethiye ve Muğla genelindeki "Kıvrak Motor".
Aslında coook güzel motor CBF 150 hastasıyım ama;
Sayın arkadaşlar motorumun yağ değişimini 1000 km yaptırdım iyi güzel teknik servis sorumlusu 3000 km gel tekrar yağ değiştirilecek dediler ve beni yolladılar.
Sağ sinyal içine su alıyordu serviste bi silikon cektıler tmm halettik dediler ve aradan 2 3 gun gecti sinyalin içi karardı.Tekrar gittim busefer garantıye gırecek dediler sınyal elımızde yok haftaya gelıcek dedıler tmm dedim.
Bende gitmişken 3000 de gideyimde hem yağ değiştiriyim hemde sinyal i dedim ve 2 hafta sonra gittim.
3000 km vardım yağ değişimine geldim dedim ve bir sinyal gelicekti dedim. Yetkili kişi baktı bilgisayardan bakımı 3000 de değil mışki bunun 4000 dedi bende nasıl olur 3000 demişlerdi dedim hayır siz yanlış anlamıssınız dedı
ben tamam o zaman dedım sinyali değiştirdiler gitttim.

Cuma günü vardım Honda Kıvrak servisine (23,10,2009) 4000 km de yağ deişecek dedikti dedim.
Baktı bilgisayar dan yine yetkili kişi;
BAKIMI 3000 km DEYMİŞ NEDEN GELMEDİNİZ DEDİİİLEERR.
OOfffofff sinirden uyuyamaz oldum... :pale:
LÜTFEN ARKADAŞLAR BENİ KENDİ YERİNİZE KOYUN BENİ ÇOOOK DAHA İYİ ANLIYACAKSINIZ..

İyiki bu site var kurucuların ellerıne sağlık sizlerde olmasanız...

Sorum; sizce motorum garanti dışımı kalmıştır?
daha önce hiç yağını geç değiştirdiğiniz oldumu?


Kardeşim, cbf 150 ile ilgili yaşadığın tüm olumsuzluklar servis odaklıdır. Bakımı 1000-4000 dir. Böyle yaptırdığın taktirde garantiden çıkması gibi bir sorun olmamalıdır. Olamaz. Garanitiden çıkmaması Hondanın sisteminde motorunun için 4000 km de bir bakıma girdiği mutlaka görünmelidir. Fakat. Fakat bu bakımın tam ortasındaki 2000 km de bir bazı servisler yağ değişiminin gerktiğini söylerken bazıları 4000 de bir yağ değişimini uygun görmektedir. Fakat aradaki 2000 de bir servise gidip yağ değiştirmesende, (kendin değiştirebilirsdin veya 4000 km aynı yağ ile kullanılmasını tavsiye etmesemde değiştirmeyebilirsin) motosikletin garantiden çıkmaz. Ben servise 4000 de bir giderim, yağınıda arada kendim değiştiririm.

Senin durumunla ilgili ise 1000-4000 dir. 3000 km aynı yağ ile kullanılmasını elbette tavsiye etmem bu durumda özellikle motor yeni ve rodaj döneminde olduğundan aradaki 1500 km dede yağ değişimi ben şahsen kendim yaptım. Ve tavsiyede ederim. 1000-2500 yağ değişimi. 4000 de bakım. bakımda yağ zaten değişiyor. sonra 6000 yağ değişimi 8000 bakım.....diye gider. Ama dediğim gfibi 1000 km den sonra 4000 e kadar servise gitmedin ok. Garantiden marantiden çıkmaz motor. Ben 1000-4000-8000-12000......harici servise gitmedim. Arada yağını kendim değiştirdim. Garantidende sapına kadar yararlanıyorum. Bu konuda itiraz edilirse hakkını savun. Kitapçıkta 1000-4000 ... şeklinde yazdığını ve kitapçığa göre hareket ettiğini söyleyerek hakkını savun. Ha, 2500 de bi yağ değişimi yaptırtsaydın mis gibi olurdu. bence yani, serviste böyle düşünüyor olabilir. Doğru düşündüğünü savunarak söz konusu ediyor olablir 3000 diye. Ama bu konuda kağat üzerinde haklı değiller. Sen haklısın. Bence bu servis bakım aralıkları revizyondan geçmeli. 1000-2500-4000. Aradaki 2000 km yi ne yapacaklar bilmiyorum. Çünki herkez servis bakımları haricindeki yağ değişimlerini kendi yapmıyor veya yapamıyor. Bence 2000 de bir yağ değişimi yapılmalı. Fakat bunuda belgelemek konusunun üzerine giderlerse bu sefer de çin malı scooterlar gibi 2000 de bir servise giricez. İki ucu ..... lı değnek.

Şimdiye kadar ihtiyacım olan hiç bir parçayı ellerinde yoksa 1-2 günden falza beklemedim. Bunun kaynağını bilmiyorum. İst. a uzak olmak olabilir mi ? Belkide servisin vurdumduymazlığıdır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:54 ----------

bi gün ayarlasakta beraber gitsek çok güzel olur yaw.

Barışçım, en büyük tememnim bu. Biz bir dahaki Sefere Karamürsel-İznik düşünüyoruz. 52 km Karamürsel' den. Karamürsel' de birer çay içer keyfimize bakarız. Ne zaman denk olursa. Aramızda olmanı isteriz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:57 ----------

Ruhsatta bende de 1 yazıyordu. Üzerime alırken özellikle uyardım ve 2 yaptılar. Ancak İlk muayene geçerlilik süresi vs.'nin yazdığı yaprakta (Motorlu araç trafik belgesi) hala 1 olarak duruyor. Ve emniyettekiler "bununda değişmesi lazım. aksi takdirde muayenede sorun çıkar" dediler. Ne kadar diye sordum; 60 lira bu dediler.. Şimdi kafam karıştı. Araç Tescil belgesinde, yani ruhsatta 2 yazıyor ancak Trafik belgesinde 1 yazıyor benim.. Muayeneye gittiğimde patlarsam o yolu dönmekte eziyet hakkaten.. Bir önerisi olan varmı?..

Birde @metehan; ben makinanın bakımlarını kendim yaptım. Otosever'de sadece subap ayarı yapıldı. O da 30 lira..

Benim araç tescil belgesinde 2- Yolculu falan uazıyor. Fakat benim motorlu araç trafik belgesinin hiç bir yerinde yolcu kapasitesi veya istihap haddi şeklinde bir kısım yok. Belki yeni veya eski ruhsatların arasında bi format farkı olabilir bu. Benim valla her biyerinde 2 kişi, yolculu molculu, motosikletin faturasında 1+1 yazıyor. Trafik sigorta poliçesinde dahi Yer adedi: 2 yazıyor. Buda çok önemli bence. Allah korusun yolculu bi kazaya maruz kalırsanız söz konusu olabilir. Yani bende bi kişi yok :)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Slm Arkdaşlar. Kış henuz tam olarak etkisini göstermeden soguklar başlamadan aku sorunu yaşamaya başladım. Gecen hafata sabah Marsa Bastım tısss. Aku oldugunu anladım ama birden bire boyle bitmesini anlamadım. İtekleyerek calıştırdım..3 km yol yaptım. Stop ettim bastım calıştı... Aksamıda akuyu sokup sarza koydum. Sabah Tek marsda calıştı.. Ama bu durum 3 gun surdu..4. gun sabah yine yok... Sanırım Biyerlerden Sase yapıyor ve akuyu bitiriyor. En kıza zamanda Elektirikciye gidecem.. Hatta 25.10.2009 Pazar gunu 100 km yol yaptım adanaya gittim..5-6 saat sonra marsa bastım yine calışmadı.... Sorunun %95 akuden oldugunu biliyorum ama nereden sase yapıp akuyu bitiriyor onu anlamış degilimm
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Slm Arkdaşlar. Kış henuz tam olarak etkisini göstermeden soguklar başlamadan aku sorunu yaşamaya başladım. Gecen hafata sabah Marsa Bastım tısss. Aku oldugunu anladım ama birden bire boyle bitmesini anlamadım. İtekleyerek calıştırdım..3 km yol yaptım. Stop ettim bastım calıştı... Aksamıda akuyu sokup sarza koydum. Sabah Tek marsda calıştı.. Ama bu durum 3 gun surdu..4. gun sabah yine yok... Sanırım Biyerlerden Sase yapıyor ve akuyu bitiriyor. En kıza zamanda Elektirikciye gidecem.. Hatta 25.10.2009 Pazar gunu 100 km yol yaptım adanaya gittim..5-6 saat sonra marsa bastım yine calışmadı.... Sorunun %95 akuden oldugunu biliyorum ama nereden sase yapıp akuyu bitiriyor onu anlamış degilimm

Hocam suyunu kontrol ettinmi akünün?
Üzerinde gelen orijinal aküsümü?
Ve motorun kaç modeldi ?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
salihli kötesi?
sen köfteyi boşver 4+1 yapacan gözlerin boyoz olacak :)
Fazla zorlama basarım mangalda sucukları :)
bu arada çınarcıkta çok sevdiğim bir polis abim görev yapıyor. aklında bulunsun :)

Bizim Salihlide garaj karşısında sobaxcıların yanında menşur köfteciler vardır ve çok lezzetlidir evet haklısın...:)

mangala hayır deme sınırsız et çünkü...:cherry:

polis abinide kandırır bizim motorcu tayfaya sokarız...:p

Arkadaşlar bana bu cbf 150 yi aldığıma bin pişman ettirdi MUĞLA/Fethiye ve Muğla genelindeki "Kıvrak Motor". Sorum; sizce motorum garanti dışımı kalmıştır?
daha önce hiç yağını geç değiştirdiğiniz oldumu?

adamlar resmen dalga geçmiş...garanti dışı kalmaz merak etme...ha 3000/ha 4000 de yağ değişmiş...şu an motorunda bi sıkıntı olmayacağı ihtimali net olduğu için bence sorun yok...ama sonrası 2000 de 1 mutlak yağ değişim ve bakım olayına gir...

Arada biniyorum canım :) Daha iyisini almadan satmak olurmu?Ondan sonra motorsuz kalırız ve kafayı taşlara vururuz :pr:böle :) Acaba diyorum lastiği değişsemmi?Metehandro sen değiştin mi?Sanırım değiştin bu kmye kadar ne takmıştın?

benim kafadansın...önce ırc var 12000 km oldu...arkada pırellı var 1000 km oldu henüz...lastiklerim sağlam olduğu için yolda virajda beni kimse tutamıyor sürekli oynuyorum motorla...:p pırellı en makul bütçeli olanı...yağışta göremedim daha marifetlerini...

Benim orjinal bakım kitapçığında 4000 de bir bakım yapmak gerektiği yazıyor.Fakat arkada imzalama yerleri 3000 km de bir.Yani kitapçıkta bile çelişki var.Bazı arkadaşlar kitapçıklar değişti deniyor artık 2000 km de bir yağ değişimi gerekiyormuş.Yani tamamen belirsiz bir durum.Bu durum servisin iyi niyetine ve insiyatifine kalmış.

kitapcıkla servisin bakım periyodları uymaz birbine...Honda fabrika o bakım cetvelini değiştirdi...kitapcık devre dışı dostum...

Slm Arkdaşlar. Kış henuz tam olarak etkisini göstermeden soguklar başlamadan aku sorunu yaşamaya başladım. Gecen hafata sabah Marsa Bastım tısss. Aku oldugunu anladım ama birden bire boyle bitmesini anlamadım. İtekleyerek calıştırdım..3 km yol yaptım. Stop ettim bastım calıştı... Aksamıda akuyu sokup sarza koydum. Sabah Tek marsda calıştı.. Ama bu durum 3 gun surdu..4. gun sabah yine yok... Sanırım Biyerlerden Sase yapıyor ve akuyu bitiriyor. En kıza zamanda Elektirikciye gidecem.. Hatta 25.10.2009 Pazar gunu 100 km yol yaptım adanaya gittim..5-6 saat sonra marsa bastım yine calışmadı.... Sorunun %95 akuden oldugunu biliyorum ama nereden sase yapıp akuyu bitiriyor onu anlamış degilimm


usta bak ne dicem...MARŞ MOTORUNU bi temizletsene...:cat: aküden önce...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------

teşekkür ederim benim de aklıma başka bişey gelmiyo zaten tek sorunum anahtar olmazsa servise götürürüm orda söker bakarım usta yanıbaşımdayken

evet o küçük dişlide inanılmaz bir çamur tabakası karşına çıkacak...bence bu tarz seslere fazla takılma...paranoya yapıyor sonra sürüş keyfini azaltıyor...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:15 ----------

bende 45.500 oldum bu arada...


IMG_3841.jpg
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
İzmirde bulamazsın böyle lezzeti kanka...yani Tire köfteside yedim...köfteyi bana sorucan abicim...köftestarım ben...:p

http://4.bp.blogspot.com/_JZ2NI12bM18/SqFmljQ-rtI/AAAAAAAAD-w/g5Pw_ubIn8A/s400/tire+köfte+1.JPG

bişeye benzemiyo abicim...tipi bozuk bikerem...:p

Mete_han Allah iyiliğini versin, durduk yere güldürdün beni
demek "köftestar" sın ha...?

"Köftestar"... bayıldım bu lafa... ilk karşılaşmamızda sana köftestar dicem aklında olsun.

Süpersin valla, bu arada resimleri görünce yine kıskandım, bu nedir ya ? Sende benim gibi her turu yayla lezzet turuna çeviriyon herhal... affiyet ola !!!:queen:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
metehan, 45.500'ün hayırlı olsun..
bu süreçte makinanın periyodik bakımları dışında bir masrafı oldumu sana?
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
siteye resim eklemek için ne yapıyorduk acaba , daha once belkı bu sorunun cevabını forumda yazmış olabılırsınız ama bulanadım (resım eklemek için belırlı sayıda msj atmak gerekıyormu acaba ? şimediden tesekkurler
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete_han Allah iyiliğini versin, durduk yere güldürdün beni
demek "köftestar" sın ha...?

"Köftestar"... bayıldım bu lafa... ilk karşılaşmamızda sana köftestar dicem aklında olsun.

Süpersin valla, bu arada resimleri görünce yine kıskandım, bu nedir ya ? Sende benim gibi her turu yayla lezzet turuna çeviriyon herhal... affiyet ola !!!:queen:

valla bende bayıldım kanka...imzama yazayım o zaman ne duruyorum...:queen:

o turların amacı zaten benim ortak olduğum küfte tükanına müşteri çekmek...sonucta epmek teknem...:p

metehan, 45.500'ün hayırlı olsun..
bu süreçte makinanın periyodik bakımları dışında bir masrafı oldumu sana?


abicim olmadı desem yeridir...40.000 de piston gömlek değiştirirken servis "len paraya kıyda krankıda sıfırlayalım" dedi...paraya kıy dedi ...aslında garantiden değiştirmeyi düşündüm motoru 1 gün serviste bırakmayı istemediğimden tembellik yaptım...acısı sonra çıktı...bizim cbf150 lerde KRANK KOLUNUN RULMANI çok dandik her an herşey olabiliyor...fazla sıkıştırırsan elinde kalabiliyor...garantiden zaman içinde değiştirilmesi önerilir çaktırmadan kulağa servis tarafından....sonra bir iki kazam oldu...gidonum ve 2 kez ayanm değişti...sonra:p arıza yapan kontağım değişti garantiden hatırladıklarım bunlar...


siteye resim eklemek için ne yapıyorduk acaba , daha once belkı bu sorunun cevabını forumda yazmış olabılırsınız ama bulanadım (resım eklemek için belırlı sayıda msj atmak gerekıyormu acaba ? şimediden tesekkurler



www.imageshack.us

a gir...BROWSE tuşuna tıkla...fotonu seç...bir kutucuk var ona tıkla ...640/480 e tıkla...uploade bas...

çıkan linlerden FORUM 2 hot linıks yazanı buraya yapıştır çok basit...
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
kaptan080d.jpg

By kaptanh, shot with 6300 at 2009-10-27

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:41 ----------

Aklıma gelmişken cumartesi servisteydim. bi makina geldi arka lastik sallıyor dedi adam. lastiği bir söktüler ....
gördüğünüz lastik duro 90*90*18 ebatlarında orjinal arka lastiğimiz. tabandan telleri kırmış. arkadaşın söylediğine göre kendi kendine olmuş. bence lastik havasızken üzerinde yürünmüş. çok ilginçti ya

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:43 ----------

kaptan082.jpg

By kaptanh at 2009-10-27
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst