Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Asıl bomba geliyor, abi servis, isteyene devir saatli gösterge paneli getiriyor. Yana yana aramıştık zamanında haztlırlıyormusunuz, mailler atmıştık yetkili servislere ve servislerin olumsuz cevaplarını burada paylaşmıştık. 15 gün sonra iki tane gelicekmiş, biri sahipli imiş, sipariş üzerine yani, diğerinede ben talip oldum, geldiğinde arıyıcaklar ve montaj için gidicem, sabah erken gelirsiniz dediler, çünki devir saatine motorun bağlantı olayının yapılabilmesi için kafa grtenajının deponun falan sökülmesi gerekiyormuş, işi biraz uzun sürecek dediler. Daha öncede 2 kişiye takmışlar. Nereden nasıl temin ediyorsunuz, biz zamanında yana yana aradık bulamadık falan deyince hafif gülümseyerek (devlet sırrı) dediler söylemediler. Ok dedim bende :) Fiyatı için 200 küsür dedi ama tam fiyatını gelince öğrenicez her halde,
_________________________________________________________________Merhabalar CBF ailesi,herkese iyi sürüşler.tam siteye üye olduk internet bağlantımız yalan oldu,ama sizleri sağdan soldan okumaya çalışıyordum,cbf forumkolik olduk sayenizde valla sağolun var olun.
Ethemm76 kardeş haber varmı bu yukardaki devir muhabbetinden bunun hakkında bir bilgiye ulaştıysan bizleride bilgilendirirsen seviniriz.Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Merhabalar CBF ailesi,herkese iyi sürüşler.tam siteye üye olduk internet bağlantımız yalan oldu,ama sizleri sağdan soldan okumaya çalışıyordum,cbf forumkolik olduk sayenizde valla sağolun var olun.
Ethemm76 kardeş haber varmı bu yukardaki devir muhabbetinden bunun hakkında bir bilgiye ulaştıysan bizleride bilgilendirirsen seviniriz.Tekeriniz düz bassın.

Merhaba, tam 3 hafta önce cumartesi günü 20 bin bakımı için gittiğimde öğrenmiştim bu devir saatli panel olayını getirttiklerini, o zaman 15 gün içinde gelicek, telefon açarız demişlerdi, 17.18. günde falan hatta bi kaç gün önce ben aradım, acaba unuttularmı falan diye. Henüz gelmemiş, ay sonuna doğru gelecekmiş. Bu şekilde söylenmiş. Bu siparişle 2 adet gelecekmiş, biri benden daha önce isteyen başka bi cbf kullanıcısınınmış, 2. sinede ben talip oldum. Bakalım inşallah dedikleri gibi bu hafta içi gelir. Bende beklemedeyim. Gelir gelmez fotolarla yorumlarla deneyimleri yazarım kardeşlerim merak etmeyin. İsteyen olursa da temin edebilmek için yardımcı olurum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:27 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:15 AM ----------

Maaşallah İlhan Başkanım, motorunuz hayli bakımlı görünüyor. Nazar değmesin. Bende bi foto atıyim Temmuz ayında çekmiştim 15 bin küsür dü galiba km si. Daha önce buraya koymadım gibi hatırlıyorum ama 2. baskı ise sorry. Bi temizlikten hemen sonra bi sahil turuna çıkmıştım o an. (Way be ne parlatmışım) diyerek bi poz çekeyim demiştim. Bide neyi farketim biliyonuzmu; Lastik parlatıcı mamüllerle sprey vs, durolar ateş gibi parlardı, şimdiki prelli ile IRC o kadar parlamıyor. Herhalde hamur kalite farkı kaynaklı hissettiğim bu fark.


[img=http://img10.imageshack.us/img10/1865/img0432nl.jpg]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:27 AM ----------

etoşşş sen var yaa senn...beni ekip nası hanımla gezersin kanküü...:p demek satıyon ekiyon beni...neyse yazdık bi kenarıya...:salut::p

Metocum ayıpsın yaw, telafi ederiz merak etme, artık her küfte yeyişimde evde vs de olsa aklıma kesinlikle sen geleceksin, adım gibi eminim :)

Vergilerini de ödemişsin, hayırlı uurlu olsun :) Satcanmı yoksam motoru, vergi borcu yoktur falan :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:34 AM ----------

Alperay, ya sen Altınova' da askerlik mi yaptın !:silent: Niye haberimiz olmadı ya. Şaşırdım. Burası bize 7-8 km mesafede. Tüh. Yalova' ya bağlıdır ama bize daha yakın.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
evet bu ko nuuy bende merakla bekliyorum.. ben birazdan kış bakımı için servise doğru giderim. fren balatalarım bitti artık. sertleştiler.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Merhaba, tam 3 hafta önce cumartesi günü 20 bin bakımı için gittiğimde öğrenmiştim bu devir saatli panel olayını getirttiklerini, o zaman 15 gün içinde gelicek, telefon açarız demişlerdi, 17.18. günde falan hatta bi kaç gün önce ben aradım, acaba unuttularmı falan diye. Henüz gelmemiş, ay sonuna doğru gelecekmiş. Bu şekilde söylenmiş. Bu siparişle 2 adet gelecekmiş, biri benden daha önce isteyen başka bi cbf kullanıcısınınmış, 2. sinede ben talip oldum. Bakalım inşallah dedikleri gibi bu hafta içi gelir. Bende beklemedeyim. Gelir gelmez fotolarla yorumlarla deneyimleri yazarım kardeşlerim merak etmeyin. İsteyen olursa da temin edebilmek için yardımcı olurum.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ethemm76,teşekkürler kardeşim duyarlılığın için,bekliyoruız ohalde.yani uygun fiyatlı olursa bakarız,
bende 29,06,2007 trafik çıkışlı ikinci elden,1500km de aldığım bir makine var.şuan 8350km de,10 gün önce 8000km bakımını yaptım yükseliş Honda da, garantisi bittiği halde yetkili servise gittim çünkü kıyamıyorum onu ehil olmayan ellere bırakmaya.şuana kadar hiçbir sorun yaşamadım,günlük yaklaşık 12km lik bir yolum var gidip geldiğim,onun için daha 7000 de iken garantisi bitti.
herkese selamlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 PM ----------

tekrar merhaba,daha foto koymayı beceremiyorum ilerde koyarım inşallah,
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
arkadaşlar, benim makinanın geçenlerde subap ayarı yapıldı, yağ - hava filtresi - bujisi değişti. Honda Otosever'de. Fakat subap ayarından sonra makinenin çekişi düştü gibi sanki. Egzostta bazen patlama olabiliyor. Makine kalkışta zorlanıyor. 1. viteste birden gaz verince boğuluyor falan..? Sebebi ne olabilir? Yakıt - Hava karışım oranında bir sıkıntı olmuş olabilir mi? Bu arada makine 8700km'de..
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
öncelikle bujine bir bakmalısın.
hatta hava filtresine de
subab ayarları bozulmuş yada olmamışsa motorun çalışma sesinde de anormallik vardır.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Asıl bomba geliyor, abi servis, isteyene devir saatli gösterge paneli getiriyor. .

İstanbulda her haltı önceden biliriz diye triplere girereiz İzmir ve İzmitte bu devir saati muhabbetinin ana servisler tarafından yapılması beni şaşırtıyor ...:silent:

Metocum ayıpsın yaw, telafi ederiz merak etme, artık her küfte yeyişimde evde vs de olsa aklıma kesinlikle sen geleceksin, adım gibi eminim :)

Vergilerini de ödemişsin, hayırlı uurlu olsun :) Satcanmı yoksam motoru, vergi borcu yoktur falan :)

.


kanka bende Leylayım biraz...2007 vergilerimi ödediğimi unutmuşum...Vergi dairesine gidince abi 07 vergilerimde var deyip duruyorum...adam ödenmiş dedikce yok abi mümkün değil bak sonra başım ağrır ödemedim diyorum...adam detayları nerede ödendiğini araştırınca haaa dedim...:p

neyse 145 tuttu...yanımda 135 ve 20 euro vardı...adam makbuzları hazırladı...sonra param 135 çıktı 10 eksik...adam yine sinir oldu...Ulan çattık dedmiştir herhalde...abi bi MEcidiyeköye çıkıp 20 aroyu bozdurup gelem deidm..5 dakkada fişekledim..yürüsen en az 30 dakka he...çok ters yerde vergid airesi...neyse son taksit halen duruyor kanküü...:) onuda kredi kartıyla öderik...

sen daha köfte yemedin hayatında...seni bi Durusu Köfteciisine götüremde totoşun tavana vursun...:p

evet bu ko nuuy bende merakla bekliyorum.. ben birazdan kış bakımı için servise doğru giderim. fren balatalarım bitti artık. sertleştiler.

burda balata 7-8 gayme...orda ne kadar ganga...:cherry:

arkadaşlar, benim makinanın geçenlerde subap ayarı yapıldı, yağ - hava filtresi - bujisi değişti. Honda Otosever'de. Fakat subap ayarından sonra makinenin çekişi düştü gibi sanki. Egzostta bazen patlama olabiliyor. Makine kalkışta zorlanıyor. 1. viteste birden gaz verince boğuluyor falan..? Sebebi ne olabilir? Yakıt - Hava karışım oranın
da bir sıkıntı olmuş olabilir mi? Bu arada makine 8700km'de..


kaç para verdin o bakıma kardeş...
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
metehan aga bu otosevere nedense güven duygusu sağlanamıyor.
benımkı 6,000 oldu.dönünce db ye gideyim de hem görmüs olurum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan aga bu otosevere nedense güven duygusu sağlanamıyor.
benımkı 6,000 oldu.dönünce db ye gideyim de hem görmüs olurum.

valla kanka bugün bizim cihan 34 ün cbr125ine bakıma yolladım dibi düştü alakadan...benim tanışım diye değil standart bir alaka var samimiyet var motörüne ne yapıldığı görererek içe dolan bir huzur var...
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
hepsinin öyle olması gerekir ama malesef olmuyor.
bu arada malkarada pazar günü bayağı kalabalık olacak,gelme ımkanın varsa gel,dönüşte beraber döneriz ist a :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Otosever yolgeçen servisidir...E5 te olması avantaj belki ama orada ustaların bile kafası 1500...ipini koparan kapıda...kötü bir durum...


Anes(eski Özen motor ikitelli) te çok profesyonel ve ciddi çalışır...bir kaç kez yolum düştü...servis yetkilileri gayet temiz iş çıkardılar...mototal ise Büyük cc konusunda uzmanlaşmış...oraya cbf 150 ile gittiğinde sana bi yan yan bakıyolar aha amele geldi diye...:p

gelme imkanım yok yiğdiim öperim...
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
mete aga ramzey 200 kross lazım bana yaw. kesanda duracak haftasonları gelince arazi çamur tepe tümsek gibi şeylerle uğrasıcam. bugün pederin scoterı aldım daldım tarlalara, her yer çamur, tabi bende :p
bugünden itibaren çok fena doğa tutkum debreşti :)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
20
ethemm76 üyeden alıntıdır
[/COLOR]Bugün düzeltilmiş olarak ruhsatımı trafik müavirlik bürosundan teslim aldım. Ruhsatı çıkartırken hata yapıldığını kabul ettikleri için masraf ödemem de gerkmedi. Teknik uygunluk belgesi ile gittiğimden ve bu belgedede açıkça iki kişi kullanılabileceği, yolcu taşınabileceği belirtildiğinden hiç bir zorluk çıkartılmadı. Lakin ruhsat çıkartılırken motorla ilgili tüm teknik bilgiler ruhsata uygunluk belgesinden işleniyor. Artık rahatlan gezebiliriz. Hatta yakında çeki demiri taktırıp, yük ve eşya taşır tabelası asarsam şaşırmayın :)

Ruhsatlarında tek kişi yazmak suretiyle benimki gibi yanlış düzenlenmiş arkadaşlar varsa aramızda hiç zaman kaybetmeden motorun teknik uygunluk belgesi ile motoru aldıklarında ruhsat için gittikleri özel trafik müşavirlik bürosuna veya şahsen direk trafik tescile giderek kolaylıkla ruhsatlarını düzelttirebilirler. Aklınızda bulunsun.


[img=http://img7.imageshack.us/img7/950/img0677bb.jpg][/QUO

slm bu ruhsatı düzelttirmede herhangi bir ücret ödedin mi
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955


gözünüz km görsün :cherry:

dün yine bi gezmişim olmaz öyle şey cbf her türlü yolda gidiyo çamurda çakılda asfaltta en kısa zamanda atarım gezi resimlerini honda her bi pok onda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst