IRC kesinlikle iyidir, Durolarla karıştırma, alınır. Geniş lastiğin hıza, özelliklede yolculu kullanımda daha da olumsuz etkisi olabileceği düşüncesi ile taktırmadım. Ama geniş lastik kullanan hiç bir kullanıcı bu anlamda şikayet etmiyor ve benim serviste hıza bi olumsuz etkisi yok diyor. Bana kalırsa fizik kanunları gereği hızı hızlanmayı etkiler, etkilemeli, lastiğin daha büyük yüzeyi yerle temas ediyor, sürtünme fazlalaşıyor ve özellikle yolculu kullanımda bu olumsuzluk dahada artabilir. Çünki lastik ezilecek ve yola temas eden yüzey artacak. Ama ilginçtir, dediğim gibi bu konuda bi şikayet yok. Servis bile öneriyor. Servis arka geniş IRC ön normal ebat IRC için biraz fazla fiyat vermiş. Burada ön 55, arka 100 lük IRC 65 tl, yani 120 tl, yetkili servisinde normal periyodik bakımında taktırırsan servis montaj ücreti bilmem ne almıyor. Benim servisim en azından böyle.