Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
benden başka selesi oynayan yok mu ya? gittim bayideki sıfır motorları kurcaladım. milim kıpırdamıyor. benim sele sağa sola yukarı aşağı oynuyor ya deli oldum bulamadım. söktüm selemi yarın götürüp sıfır motorlara takacağım.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Şuan ön 25 arkada 32 olması lazım. Serviste lastiği değiştirince 25 bastılar diye biliyorum bende en son arkaya 32 basmıştım ama kontrol ederim:wiinkk:

dublex lastiğe ilk takmada alışsın yanakları otursun diye fazla basarlar. sen bi git ölç bak .. eğer öyle basmadılarsa bugune kadar değiştirdiğim bütün lastikçileri aramam lazım :)
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
benden başka selesi oynayan yok mu ya? gittim bayideki sıfır motorları kurcaladım. milim kıpırdamıyor. benim sele sağa sola yukarı aşağı oynuyor ya deli oldum bulamadım. söktüm selemi yarın götürüp sıfır motorlara takacağım.

benimki aşağı yukarı oynamıyo ama sağa sola oynuyo. gerçi otururken hissedilicek kadar oynamıyo ama yine de kıpırdama var.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
sağolun arkadaşlar servise gittim. her motorda olduğunu gösterdiler.

irc lastik nasıldır? yerli üretimmiş. kalın, arka 100lük, ön 90lık irc var ankara hondada sadece. iyi marka mıdır? ön arka montaj dahil 150 lira istiyorlar. duro gibi dandik çıkmasın?

100lük lastik kullanan var mı baya geniş görünüyor. yol tutuşa, hıza etkisi oldu mu?
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
100 lük lastik yola tutuşu artırır. ama hızı da azaltır. ne kadar sürtünme o kadar yavaşlama.. şöyle düşün önde 90-90-18 arkada 100-90-18 her lastik için 5 er km desen 10 km aşağı düşer bu da 120 yerine 110 yapabilmek demektir.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
sağolun arkadaşlar servise gittim. her motorda olduğunu gösterdiler.

irc lastik nasıldır? yerli üretimmiş. kalın, arka 100lük, ön 90lık irc var ankara hondada sadece. iyi marka mıdır? ön arka montaj dahil 150 lira istiyorlar. duro gibi dandik çıkmasın?

100lük lastik kullanan var mı baya geniş görünüyor. yol tutuşa, hıza etkisi oldu mu?

IRC kesinlikle iyidir, Durolarla karıştırma, alınır. Geniş lastiğin hıza, özelliklede yolculu kullanımda daha da olumsuz etkisi olabileceği düşüncesi ile taktırmadım. Ama geniş lastik kullanan hiç bir kullanıcı bu anlamda şikayet etmiyor ve benim serviste hıza bi olumsuz etkisi yok diyor. Bana kalırsa fizik kanunları gereği hızı hızlanmayı etkiler, etkilemeli, lastiğin daha büyük yüzeyi yerle temas ediyor, sürtünme fazlalaşıyor ve özellikle yolculu kullanımda bu olumsuzluk dahada artabilir. Çünki lastik ezilecek ve yola temas eden yüzey artacak. Ama ilginçtir, dediğim gibi bu konuda bi şikayet yok. Servis bile öneriyor. Servis arka geniş IRC ön normal ebat IRC için biraz fazla fiyat vermiş. Burada ön 55, arka 100 lük IRC 65 tl, yani 120 tl, yetkili servisinde normal periyodik bakımında taktırırsan servis montaj ücreti bilmem ne almıyor. Benim servisim en azından böyle.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
IRC kesinlikle iyidir, Durolarla karıştırma, alınır. Geniş lastiğin hıza, özelliklede yolculu kullanımda daha da olumsuz etkisi olabileceği düşüncesi ile taktırmadım. Ama geniş lastik kullanan hiç bir kullanıcı bu anlamda şikayet etmiyor ve benim serviste hıza bi olumsuz etkisi yok diyor. Bana kalırsa fizik kanunları gereği hızı hızlanmayı etkiler, etkilemeli, lastiğin daha büyük yüzeyi yerle temas ediyor, sürtünme fazlalaşıyor ve özellikle yolculu kullanımda bu olumsuzluk dahada artabilir. Çünki lastik ezilecek ve yola temas eden yüzey artacak. Ama ilginçtir, dediğim gibi bu konuda bi şikayet yok. Servis bile öneriyor. Servis arka geniş IRC ön normal ebat IRC için biraz fazla fiyat vermiş. Burada ön 55, arka 100 lük IRC 65 tl, yani 120 tl, yetkili servisinde normal periyodik bakımında taktırırsan servis montaj ücreti bilmem ne almıyor. Benim servisim en azından böyle.

evet ben de katılıyorum. irc de kullandım duro da. irc duroya göre çok iyi.:cat:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
100 lük lastik yola tutuşu artırır. ama hızı da azaltır. ne kadar sürtünme o kadar yavaşlama.. şöyle düşün önde 90-90-18 arkada 100-90-18 her lastik için 5 er km desen 10 km aşağı düşer bu da 120 yerine 110 yapabilmek demektir.

ön lastik zaten 90 değil mi orijinalde?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:48 PM ----------

sağolun yardım için güzel görünüyor kalın lastik. hızla işim olsa cıbıfla işim olmazdı zaten :)
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
1
selam

arkadaşlar cbf 150 avrupada 3000euro civarında satılıyor motoru geçen hafta otosever de görme fırsatım oldu. otoseverden hakkında iyi yorumlar aldım ama sanki bana biraz o cüssesine 150cc az gibi geldi

yanlız benm gördüğüm cbf150 buydu siyah rengi gerçekten çok kaslı gözüküyordu
c060515.jpg

nekadar telbu ar 05346990865bekliyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 PM ----------

fiyat veözellikler ceptelbenim05346990865 ara bekliyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 PM ----------

05346990865 fiyatı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:26 PM ----------

05346990865 fiyatı
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Duro murat 124 ise...IRC Doğan SLX diyelim...Pırellı Mercedes 200 E desek...Mıchelın ve Dunlop bmw 520 olabilir...gayrısına siz karar verin
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
birkaçtır görüyorum, bazı cbf'lerin ön-yan grenajlarında yurt dışında satılan modellerdeki "firehawk" yazısı var. Türkiye'deki cbf 150'lerde böyle bir yazı yok diye biliyorum. siz ne diyorsunuz?
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
ön lastik zaten 90 değil mi orijinalde?
90 değil 80 taban var 100 de yanak.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:48 PM ----------

sağolun yardım için güzel görünüyor kalın lastik. hızla işim olsa cıbıfla işim olmazdı zaten :)

Duro erimiyoki zaten:) 20.000 km de değiştirdim diş derinliği hala aynıydı:mrgreen:

erimez o lastik. dura benim çinli scoter de vardı hiçç erimedi taşş gibiydi taşş :)
dolma teker.
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
20
benden başka selesi oynayan yok mu ya? gittim bayideki sıfır motorları kurcaladım. milim kıpırdamıyor. benim sele sağa sola yukarı aşağı oynuyor ya deli oldum bulamadım. söktüm selemi yarın götürüp sıfır motorlara takacağım.
slm arkadaşım bende 2009 cbf 150 var selesi sağa sola oynuyor sorun yapma normal bişey ama motoru sürerken selede oynama yok zamanla seledeki takozlar oturuyor ve oynama azalıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
282
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motorun sıfırı ile 2. eli arasındaki fiyat farkının azlığı dikkat çekici.2.el alcağına 0 al dedirtiyor.bende ilk motorumun cbf 150 olmasını istediğim için hala para biriktirmekle uğraşıyorum:pr:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
erimez o lastik. dura benim çinli scoter de vardı hiçç erimedi taşş gibiydi taşş :)
dolma teker.

Aranızda Duro marka lastigi eriten tek kişi ben miyim... Benim motor.21.300 km oldu. Lastigin kenarlarına dogru inildikce kanallar iyi fakat yola basan yuzeyine geldigimizde duzleşmek uzere. Kanal diye bişi kalmamış. Halem orjınal duroları kullanıyorum.. İleriki gunlerde Arka lastik degişecek. Arka jant düzeltilecek ve balans yapılacak. Parlak siyaha boyanacak. Debriyaj balatası degişecek (Kullanıcı hatası nedeni ile balata fazla asınmış durumda) Kısmet ve param olursa birde far koruma demiri takıcamm.. Unutmadan birde cila attırmam gerek.. (Su damlası kaportanızın üzerinde civa gibi akmıyorsa veya damla damla durmuyorsa cila zamanı gelmiş demektir..) :cat:
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
Aranızda Duro marka lastigi eriten tek kişi ben miyim... Benim motor.21.300 km oldu. Lastigin kenarlarına dogru inildikce kanallar iyi fakat yola basan yuzeyine geldigimizde duzleşmek uzere. Kanal diye bişi kalmamış. Halem orjınal duroları kullanıyorum.. İleriki gunlerde Arka lastik degişecek. Arka jant düzeltilecek ve balans yapılacak. Parlak siyaha boyanacak. Debriyaj balatası degişecek (Kullanıcı hatası nedeni ile balata fazla asınmış durumda) Kısmet ve param olursa birde far koruma demiri takıcamm.. Unutmadan birde cila attırmam gerek.. (Su damlası kaportanızın üzerinde civa gibi akmıyorsa veya damla damla durmuyorsa cila zamanı gelmiş demektir..) :cat:

bende 17binde 2 hafta önce değiştirdim dediğin gibi kılcallar duruyor kenarlarda ama arka lastik özellikle yola temas eden yüzeyde diş derinliği neredeyse kalmamış vaziyette.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Herkese selamlar ben Alper... Arkadaşlar an itibari ile bende bir cbf 150 sahibiyim. içimdeki bitmeyen motor aşkını bugün dindirdim. Daha önce sadece 10 metre motor kullanmama ve bugün havanın aşırı yağışlı olmasına rağmen bugün Honda mutluhan servisinden bağlarbaşındaki evime kadar motorumu getirdim. Bir o kadar da gezdim (bir motor alındığı gün 50km olurmu :mrgreen: ) CBF 150 almama en büyük etken sizin yorumlarınız oldu.. Motor kullanmayıda bugün öğrendim diyebilirim ( viteslerden debriyaja kadar herşeyi bu siteden öğrendim ) En kısa zmanda resimlerini paylaşacagım. Herkese teşekkürler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst