- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
Arkadaşlar, motorun orta alt kısmından bi vuruntu sesi geliyor, tok bi ses tonuna yakın bi ses, sanki alttan bişey vuruyormuş gibi hissetiriyor. Bozuk yolardan geçerken zıplama anlarında geliyor. Özelliklerde parke yollarda takırtılı tukurtulu yollardan geçerken. İki kişi, birimiz motoru dengede tutarken diğerimiz arkadan hızla bastırıp bırakmak suretiyle test ettik. Sesi dinledik, anlamaya çalıştık ve sesin orta süspansiyondan geldiğini fark ettik. Sizce süspansiyona ne olmuş olabilir ? Başına gelen varmı ? Bu problem nasıl giderilir ? Orta amortisörde zamanla aşınan, biten, bi keçe, lastik jonta, balata gibi belirli bi zamandan sonra değimesi gereken bişey varmı ?
sanırım helezonun üst ucu tepeye deyince boşluk yapıyor helezonu sağa sola oynatıp deneyin olmazsa amortisör ayarını hard konuma alın tekrar gevşetin normal konuma alın büyük ihtimal geçer yaşadığım problemlerden biri buydu..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:16 PM ----------
ethem gaipten seslermi duyuyon hacı...![]()
meto gayip mayip değil gerçeğin ta kendisi bendede vardı bu hain ses