- Katılım
- 15 Eyl 2007
- Mesajlar
- 732
ethemm76 Nickli Üyeden Alıntı
özcanım pahalı alıyorsun10 lira o yağ..
yüksek performanslısı var sarı kutu 17 lira .. sami de
Bende ondan alıyorum zaten abi sarı kutudan:wiinkk: Power 1 yazıyo üstünde:cat:
ethemm76 Nickli Üyeden Alıntı
özcanım pahalı alıyorsun10 lira o yağ..
yüksek performanslısı var sarı kutu 17 lira .. sami de
http://urun.gittigidiyor.com/BAGAJ-MAXEM-MX32-ARKA-CANTA_W0QQidZZ17923267
bu çanta nasıldır acaba çıkmaması kötü kappa ve shad gibi markala aynı kaliteyi beklemek olmaz çıkarması kolayolurmu bunun çünkü sürekli kullanmam sadece yaz için alıyorum
bana kalirsa 10-50 ve 15-40 zor bulunan yaglardan ama geri kalanlari cok rahat bulunuyo en rahat bulunanda 10-40 bence:wiinkk: Yalniz 15-50 yi küçümseme ben lef marka olanini kullanmiştim 2 kez cok güzeldi vites gecişlerinde hiç sıkıntı yoktu şu an araba yagi deniyorum 20-50 vites gecişleri 1000 kmden sonra sertleşiyo:wiinkk::cat:
Bende üstteki yazını tekrar okudumda yaw müyendizler kafa patlatmış o kadar motosiklet yağı yapmış neden araba yağı kullanıyosun ki![]()
![]()
![]()
Aynısı var bende, çok dandik :farao:
Kapağını kolayca kastırıp, elini içeri sokabilirsin. (Tabi kilit o esnada yerinden atar, zorlanmadan açılır, o ayrı)
Her yağmurda su alıyor, sökülemediği için temizliği de zor. :farao:
Kışa doğru ben de değiştireceğim. Bazı ürünlerde markadan şaşmamak lazım. :wiinkk:
Leğen plastiğini düşün, işte ondan az daha kaliteli. :bounce:
gültekin abi cevap verdiğin teşşekür ederim
http://www.sahibinden.com/shad_sh29_cantaWQQaXQQ14278387WQQpXQQdisplayitem
bu nasıldır acaba cbfye ufak gelmez heralde
Ben de önceki hafta Sahd 40 lt aldım. Şimdilik sorun yok. Konya gezimizde içini tıka basa doldurdum. Kapagını zor kappatım ama kilidinin atması gibi olay olmadı. İnşallah bundan sonra da olmaz....
Ayrıca Gultekin abiye bişi söylemek istiyorum.... Agabim 2007 model YBR almıştı. (Kendisi motordan gayet iyi anlar) Motoru 4 ay kullandı ve 8000 km de krank bilyalarını garantiden degiştirdi. Tabiki orjinal biilyaları ile degil. Servisle görüşüp orjinaj bilye fiyatının üzerine biraz daha para verdi ve daha kaliteli bir bilya taktırdı.. Şimdi agabim arada bir benim CB150 ye biniyor. Motorun olması gerekenden daha gurultulu sesli calıştıgını söylüyor fakat km sine bakarak YBR kadar degil diyor. YBR nin sanırım 2007 den önceki modelleri daha kaliteli. Sonrakileride Krank bilyalari daha cabuk yıpranıp cok ses yapıyor...
gültekin abi cevap verdiğin teşşekür ederim
http://www.sahibinden.com/shad_sh29_cantaWQQaXQQ14278387WQQpXQQdisplayitem
bu nasıldır acaba cbfye ufak gelmez heralde
Ben de önceki hafta Sahd 40 lt aldım. Şimdilik sorun yok. Konya gezimizde içini tıka basa doldurdum. Kapagını zor kappatım ama kilidinin atması gibi olay olmadı. İnşallah bundan sonra da olmaz....
Ayrıca Gultekin abiye bişi söylemek istiyorum.... Agabim 2007 model YBR almıştı. (Kendisi motordan gayet iyi anlar) Motoru 4 ay kullandı ve 8000 km de krank bilyalarını garantiden degiştirdi. Tabiki orjinal biilyaları ile degil. Servisle görüşüp orjinaj bilye fiyatının üzerine biraz daha para verdi ve daha kaliteli bir bilya taktırdı.. Şimdi agabim arada bir benim CB150 ye biniyor. Motorun olması gerekenden daha gurultulu sesli calıştıgını söylüyor fakat km sine bakarak YBR kadar degil diyor. YBR nin sanırım 2007 den önceki modelleri daha kaliteli. Sonrakileride Krank bilyalari daha cabuk yıpranıp cok ses yapıyor...
ethemm76 Nickli Üyeden Alıntı
33 lt Shad alma sakın, biz 4000 bakımında dayı oğlunun cbf ine aldık, kilit mekanizması iyi dizayn edilmemiş, yolculuk anında en ufak sarsıntıda takıt takır ses yapıyor. Tabi bu özelliğini çantayı alıp takmadan önce bilemiyorsun. Buda işin kötü boyutu..
doğru bende shad var yeni aldım biraz tıkırdıyor altına bağlantınoktalarına dolap kapaklarının arasına yapışan seffaf noktalardan yapıştırdım şimdi ses yok.
ne kadar ekmek o kadar köfte misali .. 33 birazda arkadan bakınca üzerinde küçük kaldı gibi. gönül isterdiki şöle kappa action alalım ama 85 e bunu zor aldık
yağ konusunda da castrol kullanıyorum 15-40 tam sentetik. sarı kutuda olandan performance yazıyor üstünde. scooter ime da 15-40 castrol action kullandım hep yaz kış 15-40.. izmir için ideal. scooterda bir defasında 3000 km den sonra değiştirdim hemde yazın yağda bozulma yoktu halen yapışkanlığını koruyordu. bunlar benim tecrübelerim .. 3-5 fazla olsun düzgün yağ olsun derim hep.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 AM ----------
özcanım pahalı alıyorsun10 lira o yağ..
yüksek performanslısı var sarı kutu 17 lira .. sami de:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 AM ----------
mesela ben ybr topiğini bir kere açmış değilim. bırak yazı yazmayı. ...:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:37 AM ----------
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 AM ----------
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:50 AM ----------
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:51 AM ----------
![]()
dağ bayır fotoları...:cat:
sh33 den yukarı çıkamam 100 liraya patlayacak bana 2 haftada bir lazım oluyor zaten
sh33 fiyatı ne siz aldığınızda kadardı
Geçmiş olsun yavrııım. :rendeer:
40 binde motor bitirmek ustalık ister.Kimin ahını aldın acaba? :wiinkk:
Neyse sıkma canını. Yeni malzemelerle 30-35 bin km. daha yaparsın. :bounce:
Unutmadan; "Honda. Her bişey onda..." :cherry:
Arkadaşlar metehanın motoru 39000 km de piston segman istemiş.Benim kide 39000 kmde ama fren balataları bile değişmedi.sadece zincirini ve lastikleri değiştim o da 3000 km önce.Benim ustadan duyduğum bu makineler sağlam çıktımı tam çıkıyor ama arada böyle çürük elmalarda var demek ki.Biraz şansa kalmış.Benim motor kitlenene kadar ben devam edecem![]()
Ya bırakın metehan motoru patlatmış kendi kabahatidirNe yaptı kim bilir motorcağıza.Hergün 2 kişi biniliyor gibi ağır motor 127kg bu bile yeterli bence :bounce::cherry::wiinkk:
sh33 den yukarı çıkamam 100 liraya patlayacak bana 2 haftada bir lazım oluyor zaten
sh33 fiyatı ne siz aldığınızda kadardı
Shad in kappadan 1 artısı var. Anahtarsız açıp kapatılabiliyor. Anahtarla kilitliyosunuz. Ama kappada her aç kapada anahtrar istiyor. Kappanın bu ufak sıkıntısına rağmen kappa derim. Hepsi öyle mi bilmiyorum ama dayımın oğluna aldığımız shad 33 lt nin kilit mekanizmesı yolculuk anında ses yapıyor. Takır takır... Bi de o kadar kötü ki. Bu özeliğini parayı bastırıp aldıktan ve montaj tamamlanıp işletmeden ayrıldıktan sonra evinize dönerken anlıyorsunuz. Değiştirme şansınız veya geri dönüşüde olmuyor. Elbise değil ki git bi beden büyüğü veya küçüğü ile değiştir. Dönülmez yola girme ..kappa al. 2-3 lt fazla bagaj hacmine dahi bir gün ihtiyacın olabilir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:04 AM ----------
Ekonomi müsade etmiyorsa onu bilemem elbet, ne demişler. Ne kadar ekmek, o kadar köfte
Ben gidiyorum 70 km yola yağ almaya, araba yağı yaramadı, biraz önce çarşıya çıktım motorla, şakır şakır şakır, canımı sıktı, vites geçişleride uyuz etti. tak tak tak. Bizim memlekette 10-40 harici yağ yok. Nasıl iştir anlamadım gitti. Siz siz olun. Arayın tarayın bulun. Motosiklete motosiklet yağı koyun. Bizimki biraz köpeğe et vermemiz gerekirken ot vermeye benzedi galibaBen denedim yemiyor, siz boş yere denemeyin
![]()
Abi sen aldıgın motorun parası kadar arayı yag degişimi için harcamışsın. Ben her 4000 km de bir bakım ve yag degişimi yapıyorum..2000 km de yaga degişimi bence cok erken. Gelişen teknoloji sayesinde artık bukadar cabuk yag degişimine gerek yok.... 4000 de degiştirdigim yag bile tam olarak kirlenmemiş oluyor.




Gültekin hocamın kullanıp da beğenmediği çantanın aynısından bende de var. Ben gayet memnunum 37 liraya aldım şekli ve hacmi bence yeterli. Hatta bence çoğu çantadan daha şık. Su alma gibi bir problem yaşamadım. Plastiğini kırılmasın diye esnek yapmışlar. Şimdi bundan daha iyi bir çanta kulanmış görmüşseniz beğenmeyebilirsiniz. Ama benim ilk çantam ve acaip memnunum 150 lira değil 37 lira saydım. Bu da benim görüşüm. Alın kullanın bedava bence. Brandayı ve halat kiliti aynı anda tıkabiliyorum hacmi fena değil. Anahtarsız, kilit mekanizmasına basılarak açılıyor. Eski otomobil bagaj düğmeleri gibi.