Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
52
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben her zaman bu motosikleti beğenmişimdir. aslında başlangıç içinde uygun gibi geliyor bana.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
http://urun.gittigidiyor.com/BAGAJ-MAXEM-MX32-ARKA-CANTA_W0QQidZZ17923267

bu çanta nasıldır acaba çıkmaması kötü kappa ve shad gibi markala aynı kaliteyi beklemek olmaz çıkarması kolayolurmu bunun çünkü sürekli kullanmam sadece yaz için alıyorum

alaiye59.jpg


alaiye71.jpg


Aynısı var bende, çok dandik :farao:

Kapağını kolayca kastırıp, elini içeri sokabilirsin. (Tabi kilit o esnada yerinden atar, zorlanmadan açılır, o ayrı :) )
Her yağmurda su alıyor, sökülemediği için temizliği de zor. :farao:
Kışa doğru ben de değiştireceğim. Bazı ürünlerde markadan şaşmamak lazım. :wiinkk:

Leğen plastiğini düşün, işte ondan az daha kaliteli. :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
bana kalirsa 10-50 ve 15-40 zor bulunan yaglardan ama geri kalanlari cok rahat bulunuyo en rahat bulunanda 10-40 bence:wiinkk: Yalniz 15-50 yi küçümseme ben lef marka olanini kullanmiştim 2 kez cok güzeldi vites gecişlerinde hiç sıkıntı yoktu şu an araba yagi deniyorum 20-50 vites gecişleri 1000 kmden sonra sertleşiyo:wiinkk::cat:

Aynen katılıyorum. Araba yağı ile vites geçişleri sorunsuz, sesiz ve yumuşak geçiş özelliğini yağın daha yarı ömrü bitmeden kaybediyor. Akabinde vityesler takırdamaya, geçişler sesli ve rahatsız edici olmaya başlıyor. En son yağ değişiminden önce 2 gün önce yani repsol 15w/50 vardı motorda servisin koyduğu yağ. Gözünü seveyim ben o yağın, 2200 km de değiştirdim, halen yağ kirli değildi, yağın ömrü vardı ve bi gram eksilme yapmadı bu km içersinde. Ve değiştirdğim ana kadar vites geçişlerinde mükemmeliğini devam ettirdi. Ya bu yağı almak için 70 km yol gidicem, yade netten sipariş vericem. Onuda satan bi web site bulamadım, bilen arkadaş varsa pls yazsın. 15w/50 bp koyduğum araba yağından da memnun kalmadım. Motor gürültülü çalışmaya başladı, şıkı şıkı... şeklinde sibop sesi fazlalıştı, canımı sıkıyor. Repsol varken gayet tok ve sesiz çalışıyordu. 15 tl den 2 adet almıştım bu bp den. 30 tl girdi şimdi ayak üstü. Kötü bi deneyim ama ne yapayim. Bu yağı en kısa zamanda değiştirmem lazım. Motosiklete motosiklet yağı kullanın. Deneyimle sabittir :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:13 AM ----------

Bende üstteki yazını tekrar okudumda yaw müyendizler kafa patlatmış o kadar motosiklet yağı yapmış neden araba yağı kullanıyosun ki:p:)

Yazdığım gibi memlekette 15w/50 veya 10w/50 bulamadım. Mecbur kaldım. 2200 km oldu aynı yağ ile, aslında yağın daha ömrü vardı ama, bi kere kafama yer etti ya o yağı değiştiricem düşüncesi. Bu yüzden duramadım. Aslında o yağ daha 200-300 km daha giderdi. Motor 10300 km de. Nasıl olsa 12000 bakımında servis değiştirecek diye düşündüm. Neden yağ hala idare eder diye bekliyeyim ki dedim. Teniz yağ ile çalışsın. İstediğim moto yağlarından bulamadım. Araba yağı koydum ama aslında hiç te iyi yapmamışım.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
alaiye59.jpg


alaiye71.jpg


Aynısı var bende, çok dandik :farao:

Kapağını kolayca kastırıp, elini içeri sokabilirsin. (Tabi kilit o esnada yerinden atar, zorlanmadan açılır, o ayrı :) )
Her yağmurda su alıyor, sökülemediği için temizliği de zor. :farao:
Kışa doğru ben de değiştireceğim. Bazı ürünlerde markadan şaşmamak lazım. :wiinkk:

Leğen plastiğini düşün, işte ondan az daha kaliteli. :bounce:

benim presto da da wiwi var kapağın kenarlarına kışın elimin sürtünmesiyle bıçak gibi kesmişti .. ne kadar yumuşak malzeme sen düşün :)
az daha bekleyip para ekleyip daha ii bişi almanı tavsiye ederim . paranı sokağa atmamış olursun hocam.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Ben de önceki hafta Sahd 40 lt aldım. Şimdilik sorun yok. Konya gezimizde içini tıka basa doldurdum. Kapagını zor kappatım ama kilidinin atması gibi olay olmadı. İnşallah bundan sonra da olmaz....

Ayrıca Gultekin abiye bişi söylemek istiyorum.... Agabim 2007 model YBR almıştı. (Kendisi motordan gayet iyi anlar) Motoru 4 ay kullandı ve 8000 km de krank bilyalarını garantiden degiştirdi. Tabiki orjinal biilyaları ile degil. Servisle görüşüp orjinaj bilye fiyatının üzerine biraz daha para verdi ve daha kaliteli bir bilya taktırdı.. Şimdi agabim arada bir benim CB150 ye biniyor. Motorun olması gerekenden daha gurultulu sesli calıştıgını söylüyor fakat km sine bakarak YBR kadar degil diyor. YBR nin sanırım 2007 den önceki modelleri daha kaliteli. Sonrakileride Krank bilyalari daha cabuk yıpranıp cok ses yapıyor...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
gültekin abi cevap verdiğin teşşekür ederim

http://www.sahibinden.com/shad_sh29_cantaWQQaXQQ14278387WQQpXQQdisplayitem
bu nasıldır acaba cbfye ufak gelmez heralde

Başını ağrıtmayacak, pişman etmeyecek cbf 150 için biçilmiş kaftan tek çanta modeli kappa action 35 tl. Bu çanta ile aralarında 6 lt fark var ve. 1 kaskı alırmı bilemiyorum, alırsa dahi kaskının yanına mont dizlik vs hiç bir şey koyamazsın. Kappa 35 e ben ite kapa 1 kast 1 dizlik ve mont dahi koyabiliyorum. Kask veya dizlik, kask veya mont çok rahat alıyor. 6 lt deyip geçme. shad 33 lt ile kappa 35 lt arasında 2 lt fark olmasına rağmen gözle görülür ve kullanırken hissedebileceğin oranda hacim farkı var. 70 tl fazla ver bir kere al. Ayrıca o çanta cbf in arkasında çok küçük gözükür ve yakışmaz. Shad 33 dahi iyi durmuyor. Ama kappa 35 her anlamda mükemmel. Görüntüyü bozacak kadar iride değil, kullanırken can sıkacak kadar küçükte değil.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:45 AM ----------

Ben de önceki hafta Sahd 40 lt aldım. Şimdilik sorun yok. Konya gezimizde içini tıka basa doldurdum. Kapagını zor kappatım ama kilidinin atması gibi olay olmadı. İnşallah bundan sonra da olmaz....

Ayrıca Gultekin abiye bişi söylemek istiyorum.... Agabim 2007 model YBR almıştı. (Kendisi motordan gayet iyi anlar) Motoru 4 ay kullandı ve 8000 km de krank bilyalarını garantiden degiştirdi. Tabiki orjinal biilyaları ile degil. Servisle görüşüp orjinaj bilye fiyatının üzerine biraz daha para verdi ve daha kaliteli bir bilya taktırdı.. Şimdi agabim arada bir benim CB150 ye biniyor. Motorun olması gerekenden daha gurultulu sesli calıştıgını söylüyor fakat km sine bakarak YBR kadar degil diyor. YBR nin sanırım 2007 den önceki modelleri daha kaliteli. Sonrakileride Krank bilyalari daha cabuk yıpranıp cok ses yapıyor...

Motor işi şans işi diyorum ben artık. Her marka ve model içersinde sıkıntılılar olabiliyor. Mesela benim motorun üretim hatası benzin musluğu bozuktu. Onuda demek istediğimde fark ettim. Motoru ilk aldığım bi kaç gündü. Benzin musluğunu kapatayım bakıyim, benzin hortumundaki ve karbratördeki benzinle ne kadar çalışacak motor dsiye denedim. Çıktım yola. 30-40 oldu tık yok. hala durmadı çalışıyor. Yani musluk bal gibi arızalı, öyle ki yedek depo devamlı devrede, yedek depoytuda kapamıyor. yani yedek depoya güvenip benzin almasam, yedeğe geçerin daha sonra alırım ..falan desem yolda kaldım. Garanitden değiştirdiler. 2009 model aldım. 2009 model sıfır cbf alan arkadaşlar benzin musluklarını bi denesinler. Musluğu kapatınca (aşağı çevirdiğinizde) 3-5 dk içinde durması gerekiyor. Durmazsa sorun var. Benim gibi denk gelen varmı bilmiyorum ama kontrol etmenizde fayda var.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
gültekin abi cevap verdiğin teşşekür ederim

http://www.sahibinden.com/shad_sh29_cantaWQQaXQQ14278387WQQpXQQdisplayitem
bu nasıldır acaba cbfye ufak gelmez heralde

bak benim üstte makinanoın fotosu var cbf de shad 33 nasıl duruo canlı canlı 29 u görsen 33 ile çok fark var arasında. 37 lik olsa tam olur bence.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:57 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:54 AM ----------

Ben de önceki hafta Sahd 40 lt aldım. Şimdilik sorun yok. Konya gezimizde içini tıka basa doldurdum. Kapagını zor kappatım ama kilidinin atması gibi olay olmadı. İnşallah bundan sonra da olmaz....

Ayrıca Gultekin abiye bişi söylemek istiyorum.... Agabim 2007 model YBR almıştı. (Kendisi motordan gayet iyi anlar) Motoru 4 ay kullandı ve 8000 km de krank bilyalarını garantiden degiştirdi. Tabiki orjinal biilyaları ile degil. Servisle görüşüp orjinaj bilye fiyatının üzerine biraz daha para verdi ve daha kaliteli bir bilya taktırdı.. Şimdi agabim arada bir benim CB150 ye biniyor. Motorun olması gerekenden daha gurultulu sesli calıştıgını söylüyor fakat km sine bakarak YBR kadar degil diyor. YBR nin sanırım 2007 den önceki modelleri daha kaliteli. Sonrakileride Krank bilyalari daha cabuk yıpranıp cok ses yapıyor...

2006 ya kadar brezilya üretimi diye biliyorum. hondalar içinde 2006 ve öncesi üretim ii derler. sahibinden de bir ybr vardı tel jant mesela.. 2004 dü sanırım adam 2008 parası istiyor. :cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
ethemm76 Nickli Üyeden Alıntı
33 lt Shad alma sakın, biz 4000 bakımında dayı oğlunun cbf ine aldık, kilit mekanizması iyi dizayn edilmemiş, yolculuk anında en ufak sarsıntıda takıt takır ses yapıyor. Tabi bu özelliğini çantayı alıp takmadan önce bilemiyorsun. Buda işin kötü boyutu..
doğru bende shad var yeni aldım biraz tıkırdıyor altına bağlantınoktalarına dolap kapaklarının arasına yapışan seffaf noktalardan yapıştırdım şimdi ses yok.
ne kadar ekmek o kadar köfte misali .. 33 birazda arkadan bakınca üzerinde küçük kaldı gibi. gönül isterdiki şöle kappa action alalım ama 85 e bunu zor aldık :)
yağ konusunda da castrol kullanıyorum 15-40 tam sentetik. sarı kutuda olandan performance yazıyor üstünde. scooter ime da 15-40 castrol action kullandım hep yaz kış 15-40.. izmir için ideal. scooterda bir defasında 3000 km den sonra değiştirdim hemde yazın yağda bozulma yoktu halen yapışkanlığını koruyordu. bunlar benim tecrübelerim .. 3-5 fazla olsun düzgün yağ olsun derim hep.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 AM ----------



özcanım pahalı alıyorsun :) 10 lira o yağ..
yüksek performanslısı var sarı kutu 17 lira .. sami de :):queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 AM ----------



mesela ben ybr topiğini bir kere açmış değilim. bırak yazı yazmayı. ...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:37 AM ----------

dsc02341e.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 AM ----------

dsc02347v.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:50 AM ----------

dsc02356x.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:51 AM ----------

dsc02357k.jpg


dağ bayır fotoları...:cat:


bak 33 lük shad nasıl duruyor. 35 lik kappa veya 37 lik shad da olur ama 29 luğa yönelme hocam çene açılır xl kaskı bile alabileceğinden şüpheliyim..
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
sh33 den yukarı çıkamam 100 liraya patlayacak bana 2 haftada bir lazım oluyor zaten
sh33 fiyatı ne siz aldığınızda kadardı
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Shad in kappadan 1 artısı var. Anahtarsız açıp kapatılabiliyor. Anahtarla kilitliyosunuz. Ama kappada her aç kapada anahtrar istiyor. Kappanın bu ufak sıkıntısına rağmen kappa derim. Hepsi öyle mi bilmiyorum ama dayımın oğluna aldığımız shad 33 lt nin kilit mekanizmesı yolculuk anında ses yapıyor. Takır takır... Bi de o kadar kötü ki. Bu özeliğini parayı bastırıp aldıktan ve montaj tamamlanıp işletmeden ayrıldıktan sonra evinize dönerken anlıyorsunuz. Değiştirme şansınız veya geri dönüşüde olmuyor. Elbise değil ki git bi beden büyüğü veya küçüğü ile değiştir. Dönülmez yola girme ..kappa al. 2-3 lt fazla bagaj hacmine dahi bir gün ihtiyacın olabilir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:04 AM ----------

sh33 den yukarı çıkamam 100 liraya patlayacak bana 2 haftada bir lazım oluyor zaten
sh33 fiyatı ne siz aldığınızda kadardı

Ekonomi müsade etmiyorsa onu bilemem elbet, ne demişler. Ne kadar ekmek, o kadar köfte :)

Ben gidiyorum 70 km yola yağ almaya, araba yağı yaramadı, biraz önce çarşıya çıktım motorla, şakır şakır şakır, canımı sıktı, vites geçişleride uyuz etti. tak tak tak. Bizim memlekette 10-40 harici yağ yok. Nasıl iştir anlamadım gitti. Siz siz olun. Arayın tarayın bulun. Motosiklete motosiklet yağı koyun. Bizimki biraz köpeğe et vermemiz gerekirken ot vermeye benzedi galiba :) Ben denedim yemiyor, siz boş yere denemeyin :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Geçmiş olsun yavrııım. :rendeer:
40 binde motor bitirmek ustalık ister. :p Kimin ahını aldın acaba? :wiinkk:

Neyse sıkma canını. Yeni malzemelerle 30-35 bin km. daha yaparsın. :bounce:

Unutmadan; "Honda. Her bişey onda..." :cherry:


artık 100 bine kadar yolu var...:)

Arkadaşlar metehanın motoru 39000 km de piston segman istemiş.Benim kide 39000 kmde ama fren balataları bile değişmedi.sadece zincirini ve lastikleri değiştim o da 3000 km önce.Benim ustadan duyduğum bu makineler sağlam çıktımı tam çıkıyor ama arada böyle çürük elmalarda var demek ki.Biraz şansa kalmış.Benim motor kitlenene kadar ben devam edecem:)


peki bir şey sormak istiyorum...şu ana kadar 2000 de bir servise nizami giden bir kullanıcı daha yoktur..kmsi kmsine...acaba hanginiz 1000/2500/4000/6000/8000/10000/12000/14000/16000/18000/20000/22000/24000/26000/28000/30000/32000/34000/36000/38000 ve 39.000 küsürde yağ değiştirmiş bakım yaptırmış olabilirsiniz...sekmeden...

fren balata zincir lasik değişimini ben senden önce yaptırdım...titiz kullanıcıyım...ben buna şans demem...80 le giden motoru 1 e 2 e takarsanız dişli piston elinize alırsınız o hata hariç ne yaparsan yap ne kadar sıkıştırırsan sıkıştır pistonların aşınması bu kmde mümkün olamaz...

açıklaması şu malzeme alaşım dandikliği

Ya bırakın metehan motoru patlatmış kendi kabahatidir:p Ne yaptı kim bilir motorcağıza.Hergün 2 kişi biniliyor gibi ağır motor 127kg bu bile yeterli bence :bounce::cherry::wiinkk:


kullanıcıya .ok atmak bence en son çare olmalı...:) benim motorum kıymetli çok nadir 2 kişi binerim hatta çoğu arkadaş huyumu bilir...aslında hepinizden daha titizim motor üzerinde...tek hatam ne olur zincir yağlamayı ihmal ederim...
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
yetkililere sesleniyorum unutulan zincire otomatik yağlama procesi yapılsın (zihni sinir porceleri 2009):p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:15 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:12 AM ----------

sh33 den yukarı çıkamam 100 liraya patlayacak bana 2 haftada bir lazım oluyor zaten
sh33 fiyatı ne siz aldığınızda kadardı

ben 85 e aldım elinde son kalandı geçen yağ almaya gittim 90 yazıyordu. 85 e sağolsun motorcu hayride sami kardeşim montajını da yaptı. nette 90 artı kargoydu o zaman. 2 hafta oldu alalı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:18 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:15 AM ----------

Shad in kappadan 1 artısı var. Anahtarsız açıp kapatılabiliyor. Anahtarla kilitliyosunuz. Ama kappada her aç kapada anahtrar istiyor. Kappanın bu ufak sıkıntısına rağmen kappa derim. Hepsi öyle mi bilmiyorum ama dayımın oğluna aldığımız shad 33 lt nin kilit mekanizmesı yolculuk anında ses yapıyor. Takır takır... Bi de o kadar kötü ki. Bu özeliğini parayı bastırıp aldıktan ve montaj tamamlanıp işletmeden ayrıldıktan sonra evinize dönerken anlıyorsunuz. Değiştirme şansınız veya geri dönüşüde olmuyor. Elbise değil ki git bi beden büyüğü veya küçüğü ile değiştir. Dönülmez yola girme ..kappa al. 2-3 lt fazla bagaj hacmine dahi bir gün ihtiyacın olabilir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:04 AM ----------



Ekonomi müsade etmiyorsa onu bilemem elbet, ne demişler. Ne kadar ekmek, o kadar köfte :)

Ben gidiyorum 70 km yola yağ almaya, araba yağı yaramadı, biraz önce çarşıya çıktım motorla, şakır şakır şakır, canımı sıktı, vites geçişleride uyuz etti. tak tak tak. Bizim memlekette 10-40 harici yağ yok. Nasıl iştir anlamadım gitti. Siz siz olun. Arayın tarayın bulun. Motosiklete motosiklet yağı koyun. Bizimki biraz köpeğe et vermemiz gerekirken ot vermeye benzedi galiba :) Ben denedim yemiyor, siz boş yere denemeyin :)

hocam almışken 3-5 litre bişi al hatta işi ticarete döküp satabilirsin bile orda nasıl olsa yok motor yağı.. iki buji bi filtre yaz cama temel bakım yapılır. yağ buji filtre gibisinden :)
hayırlı yolculuklar.:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:18 AM ----------

bak o resimde kilit açık üste basıon kapak açılıo alta bastınmı çanta yuvasından çıkıyor.. ses konusunda değilde bazen görüntü olarak çantasız daha hoş göründüğünü düşünüyorum o zaman çantaya ihtiyaç duymadıgım an çıkarıp evde bırakıyorum :)
birde nette görmüştüm bunların çantaya takılan artçı için sırt dayanakları var 35 küsür liraydı. 85 e çanta 35 e sırtlık. biraz kafama yatmadı:) ileriki dönemde ona bir çözüm bulacam. çantaya yaslanmak ne kadar güvenli onuda bilmiyorum.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
peki bir şey sormak istiyorum...şu ana kadar 2000 de bir servise nizami giden bir kullanıcı daha yoktur..kmsi kmsine...acaba hanginiz 1000/2500/4000/6000/8000/10000/12000/14000/16000/18000/20000/22000/24000/26000/28000/30000/32000/34000/36000/38000 ve 39.000 küsürde yağ değiştirmiş bakım yaptırmış olabilirsiniz...sekmeden...

Abi sen aldıgın motorun parası kadar arayı yag degişimi için harcamışsın. Ben her 4000 km de bir bakım ve yag degişimi yapıyorum..2000 km de yaga degişimi bence cok erken. Gelişen teknoloji sayesinde artık bukadar cabuk yag degişimine gerek yok.... 4000 de degiştirdigim yag bile tam olarak kirlenmemiş oluyor.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi sen aldıgın motorun parası kadar arayı yag degişimi için harcamışsın. Ben her 4000 km de bir bakım ve yag degişimi yapıyorum..2000 km de yaga degişimi bence cok erken. Gelişen teknoloji sayesinde artık bukadar cabuk yag degişimine gerek yok.... 4000 de degiştirdigim yag bile tam olarak kirlenmemiş oluyor.


inanmıcaksın şu an motora bu son komple sıfırlama hariç ödediğim bakım parası 1450 tl...120 lirası parça dersem 1300 civarı bakım balata vs parası harcamışım...


bu arada İstanbuldan cbf manzaraları size...










 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Gültekin hocamın kullanıp da beğenmediği çantanın aynısından bende de var. Ben gayet memnunum 37 liraya aldım şekli ve hacmi bence yeterli. Hatta bence çoğu çantadan daha şık. Su alma gibi bir problem yaşamadım. Plastiğini kırılmasın diye esnek yapmışlar. Şimdi bundan daha iyi bir çanta kulanmış görmüşseniz beğenmeyebilirsiniz. Ama benim ilk çantam ve acaip memnunum 150 lira değil 37 lira saydım. Bu da benim görüşüm. Alın kullanın bedava bence. Brandayı ve halat kiliti aynı anda tıkabiliyorum hacmi fena değil. Anahtarsız, kilit mekanizmasına basılarak açılıyor. Eski otomobil bagaj düğmeleri gibi.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Gültekin hocamın kullanıp da beğenmediği çantanın aynısından bende de var. Ben gayet memnunum 37 liraya aldım şekli ve hacmi bence yeterli. Hatta bence çoğu çantadan daha şık. Su alma gibi bir problem yaşamadım. Plastiğini kırılmasın diye esnek yapmışlar. Şimdi bundan daha iyi bir çanta kulanmış görmüşseniz beğenmeyebilirsiniz. Ama benim ilk çantam ve acaip memnunum 150 lira değil 37 lira saydım. Bu da benim görüşüm. Alın kullanın bedava bence. Brandayı ve halat kiliti aynı anda tıkabiliyorum hacmi fena değil. Anahtarsız, kilit mekanizmasına basılarak açılıyor. Eski otomobil bagaj düğmeleri gibi.

Güle güle kullan Jr dostum.
Daha iyisini kullandıktan sonra, bu pek iç açıcı gelmiyor doğrusu.
Bendeki malesef su alıyor. Almasaydı, emekli olana kadar kullanabilirdim.
İş hayatına, evde takım çantası olarak devam edecek :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst