Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
motorun son resmi o motora ait degil!

Evet fark ettim, o resim herhalde ilk zamanları veya başka bir motor ,ama buna rağmen ilk üç resimde de gördüğüm cbf diğerlerinden bence daha iyi, tabiki giderine, motoruna, bakımlarının eksiksiz yapılıp yapılmadığına bakmak, bi tur atıp performansını kontrol etmek, sesini dinlemek lazım.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
teşekkür ederim ilginize ama gerçekten haziran da cbf imle gezmek istiyorum bitane bulmam lazım siyah ve en fazla 10 000 de olması şart ya 11 000 de olur ama en azından diri olmalı yardımlarınızı esirgemeyin en geç mayıs sonunda alıcaz inş
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
merhaba arkadaşlar ben 1 ay içinde motor almayı düşünüyorum bu benim ilk motorum olacak B sınıfı ehliyetim var ama a2 yi de yeni almış olacağım.amacım racing tarzı bi motor almaktı ve gt250r de karar kılmıştım hatta pazarlık aşamasına fln bile girmeye başlamıştım. ama ilk motorum olacağı için biraz da tırsyodum racing le başlıyorum yatırırmıyım acaba motoru fln die.dün gece bornova da iki tane cbf150 gördüm ve ilk defa bu motora şöyle bi alıcı gözle bakıp inceledim. eskiden bana cılız gibi görübürdü ama şöyle inceleyince hoşuma gitti motor: ) sonra kendi kendime dedim ki önce kendime temizinden bi cbf150 alayım bununla motor kullanmayı öğrenince daha sonra istediğim tarzda bi motor alırım.bu motorun çok fazla basmadığını biliorm ama arada bi de olsa 120 basabilcekmişim heralde: ))bi de kurye motoru fln diyolar bu motor gerçekten öyle görünen bi motor mu?? şimdi cbf 150 alacağım ve en geç 1 yıl sonra satacağım muhtemelen. onun için de 2. el almayı düşünüyorum ama şöyle bi sorun var 7000.km yapmış 2007 modeller 3000ytl ye satılıyo. bi de el değiştirme fln 200 ytl gitse 3200. zaten bu motorun sıfırı 3500 ytl. sıfırı ile ikinci eli de neredeyse aynı para ve görünce çok şaşırdım ne yapmam gerekio şaşırdım.?? bütün sorularıma vereceğiniz yanıtlayıcı ve cbf 150 almayı düşünen bi arkadaşına vereceğiniz fikir ve bilgiler için çok teşekkürler: )
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
merhaba arkadaşlar ben 1 ay içinde motor almayı düşünüyorum bu benim ilk motorum olacak B sınıfı ehliyetim var ama a2 yi de yeni almış olacağım.amacım racing tarzı bi motor almaktı ve gt250r de karar kılmıştım hatta pazarlık aşamasına fln bile girmeye başlamıştım. ama ilk motorum olacağı için biraz da tırsyodum racing le başlıyorum yatırırmıyım acaba motoru fln die.dün gece bornova da iki tane cbf150 gördüm ve ilk defa bu motora şöyle bi alıcı gözle bakıp inceledim. eskiden bana cılız gibi görübürdü ama şöyle inceleyince hoşuma gitti motor: ) sonra kendi kendime dedim ki önce kendime temizinden bi cbf150 alayım bununla motor kullanmayı öğrenince daha sonra istediğim tarzda bi motor alırım.bu motorun çok fazla basmadığını biliorm ama arada bi de olsa 120 basabilcekmişim heralde: ))bi de kurye motoru fln diyolar bu motor gerçekten öyle görünen bi motor mu?? şimdi cbf 150 alacağım ve en geç 1 yıl sonra satacağım muhtemelen. onun için de 2. el almayı düşünüyorum ama şöyle bi sorun var 7000.km yapmış 2007 modeller 3000ytl ye satılıyo. bi de el değiştirme fln 200 ytl gitse 3200. zaten bu motorun sıfırı 3500 ytl. sıfırı ile ikinci eli de neredeyse aynı para ve görünce çok şaşırdım ne yapmam gerekio şaşırdım.?? bütün sorularıma vereceğiniz yanıtlayıcı ve cbf 150 almayı düşünen bi arkadaşına vereceğiniz fikir ve bilgiler için çok teşekkürler: )

Biraz daha araştır. Aynı model de daha ucuza mutlaka vardır.... Kısa zamanda satmayı düşündügün için 2. el diyorum... Hayırlısı olsun....
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
merhaba arkadaşlar ben 1 ay içinde motor almayı düşünüyorum bu benim ilk motorum olacak B sınıfı ehliyetim var ama a2 yi de yeni almış olacağım.amacım racing tarzı bi motor almaktı ve gt250r de karar kılmıştım hatta pazarlık aşamasına fln bile girmeye başlamıştım. ama ilk motorum olacağı için biraz da tırsyodum racing le başlıyorum yatırırmıyım acaba motoru fln die.dün gece bornova da iki tane cbf150 gördüm ve ilk defa bu motora şöyle bi alıcı gözle bakıp inceledim. eskiden bana cılız gibi görübürdü ama şöyle inceleyince hoşuma gitti motor: ) sonra kendi kendime dedim ki önce kendime temizinden bi cbf150 alayım bununla motor kullanmayı öğrenince daha sonra istediğim tarzda bi motor alırım.bu motorun çok fazla basmadığını biliorm ama arada bi de olsa 120 basabilcekmişim heralde: ))bi de kurye motoru fln diyolar bu motor gerçekten öyle görünen bi motor mu?? şimdi cbf 150 alacağım ve en geç 1 yıl sonra satacağım muhtemelen. onun için de 2. el almayı düşünüyorum ama şöyle bi sorun var 7000.km yapmış 2007 modeller 3000ytl ye satılıyo. bi de el değiştirme fln 200 ytl gitse 3200. zaten bu motorun sıfırı 3500 ytl. sıfırı ile ikinci eli de neredeyse aynı para ve görünce çok şaşırdım ne yapmam gerekio şaşırdım.?? bütün sorularıma vereceğiniz yanıtlayıcı ve cbf 150 almayı düşünen bi arkadaşına vereceğiniz fikir ve bilgiler için çok teşekkürler: )

gt 250r modelinde krank kırmak vs gibi kronik bir problem var bildiğim kadarıyla, honda yamaha vs raceinglerini kullandığın gibi bu motorları sert kullanamıyorsun. cbf 150 lerin kuryeler tarafından çok tercih edilmesinin nedeni maliyet+fayda oranının en yüksek olduğu motorlar arasında olmasıdır. Bu yüzden kuryeler tarafından tercih edilir. Bir motorun kuryeler tarafından tercih ediliyor olması, kullanıcılar üzerinde ve almayı düşünenler üzerinde aksine olumlu izlenimler bırakmalıdır, bırakır. Kullanırken benzinin, bakım maliyetlerinin hesabını yapmassın. Motoru temiz açılmış bir cbf 150 düzde 120 km/h a çıkar.
Şu anda sıfır fiyatına Anahtar teslim aksesuarsız 4100-4200 tl çeken bayiler olduğunu duydum. Sıfır fiyatıda sandığın kadar düşük değil. Şu an resmi web sitesindeki fiyatı 3860 tl. Ruhsat plaka masrafları hariç fiyatı. Ayrıca motosikletler için anayolda 70, otobanda 80 km/h hız sınırlaması olduğu düşünülerse. Bence gerksiz masraf. Forumda 90-95 km/h hızla radara girerek 200 küsür tl ceza ödeyen ark..lar var. Gelecekte bu cc hacminden fazla cc li motor kullanmayı düşünmüyorum. 3-5 sene sonra motorumu değiştirmeyi düşünürsem tekrar bu modelin veya emsalinin sıfırını almak için satarım. Kısa bir süre kullanmayı düşünüyorsan sıfır alma. Ama alınca seni uzun bi süre idare edeceğini ve 1 sene sonra satarım düşüncesindeki satma tarihinin daha da uzayacağını düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
gt 250r modelinde krank kırmak vs gibi kronik bir problem var bildiğim kadarıyla, honda yamaha vs raceinglerini kullandığın gibi bu motorları sert kullanamıyorsun. cbf 150 lerin kuryeler tarafından çok tercih edilmesinin nedeni maliyet+fayda oranının en yüksek olduğu motorlar arasında olmasıdır. Bu yüzden kuryeler tarafından tercih edilir. Bir motorun kuryeler tarafından tercih ediliyor olması, kullanıcılar üzerinde ve almayı düşünenler üzerinde aksine olumlu izlenimler bırakmalıdır, bırakır. Kullanırken benzinin, bakım maliyetlerinin hesabını yapmassın. Motoru temiz açılmış bir cbf 150 düzde 120 km/h a çıkar.
Şu anda sıfır fiyatına Anahtar teslim aksesuarsız 4100-4200 tl çeken bayiler olduğunu duydum. Sıfır fiyatıda sandığın kadar düşük değil. Şu an resmi web sitesindeki fiyatı 3860 tl. Ruhsat plaka masrafları hariç fiyatı. Ayrıca motosikletler için anayolda 70, otobanda 80 km/h hız sınırlaması olduğu düşünülerse. Bence gerksiz masraf. Forumda 90-95 km/h hızla radara girerek 200 küsür tl ceza ödeyen ark..lar var. Gelecekte bu cc hacminden fazla cc li motor kullanmayı düşünmüyorum. 3-5 sene sonra motorumu değiştirmeyi düşünürsem tekrar bu modelin veya emsalinin sıfırını almak için satarım. Kısa bir süre kullanmayı düşünüyorsan sıfır alma. Ama alınca seni uzun bi süre idare edeceğini ve 1 sene sonra satarım düşüncesindeki satma tarihinin daha da uzayacağını düşünüyorum.


fiyat olarak 6 taksitle plaka v.s anahtar teslim 6 taksitle 3900 e veren yerleri biliyorun izmirde ki peşin aldığımda indirim de yapacaklarını söylediler.ikinci el temiz bi cbr 125 in sahibinden.com a koyulan sıfırıyla eş fiyatları değil de gideri ne kadar bunu öğrenmek istiyorum ?
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
fiyat olarak 6 taksitle plaka v.s anahtar teslim 6 taksitle 3900 e veren yerleri biliyorun izmirde ki peşin aldığımda indirim de yapacaklarını söylediler.ikinci el temiz bi cbr 125 in sahibinden.com a koyulan sıfırıyla eş fiyatları değil de gideri ne kadar bunu öğrenmek istiyorum ?

Burada ne demek istediğini anlayamadım. Açıklarsan bi yorum yazarım.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
sahibinden.com a koyulan fiyatlar normalden yüksek yani almakta ciddiysen direk fiyatlarda ciddi indirimler yapıyolar. yani temiz bi ikinci el cbf 150 ortalama olarak ne kadara alınır?

Bi kaç kişinin 2007 model 5000-7000 km gibi motorları 2700-2800 tl gibi aldığına şahit oldum. Ayrıca 200 tl kadarda üzerine almak için masrafın olur.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Dostum bende 1-2 kelam etmek isterim senin durumuna, öncelikle gt250r dan uzak dur aman diyim:cat:

Gelelim Cbf 150 konusuna, kesinlikle tavsiye ederim sana asla pişman olmazsın:cat: Anlıyorum seni güzel gösterişli bir motora binmek istiyorsun kim istemezki ama gt250r yanlış tercih daha doğrusu ilk motor olarak race yanlış tercih kendinde söylemişsin zaten yatırırsın v.s:wiinkk: Al Cbf i kullan 1 yıl ondan sonra istediğin motora bin Cbf gerçekten motora başlamak için ideal bir motor ne fazla güçlü nede güçsüz:cat:

2.el piyasasını pek bilmememe rağmen sanırım 2.800-2.900 vivarı bulunabilir temiz birşey:cat:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
arkadaşlar aklınızda olsun bende cbf alacağım olur ya duyarsınız temiz bişey istanbul dayım en geç mayıs sonu gibi alıcam inş .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst