- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
dorum verdiğin teli aradım yeterince ilgilendiler umarım formaliteden yapmadılar bunu servis onayladı bir mail bekliyorum dedim hemen ilgileniyorum gebzeyi dedi oradaki yetkili .tekrar sağol
nedemek neyse sorunun hallolsunda ekmeğinden olmasın kimse hallolacaktır en kısa sürede emin ol:cat:

