Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
dorum verdiğin teli aradım yeterince ilgilendiler umarım formaliteden yapmadılar bunu servis onayladı bir mail bekliyorum dedim hemen ilgileniyorum gebzeyi dedi oradaki yetkili .tekrar sağol

nedemek neyse sorunun hallolsunda ekmeğinden olmasın kimse hallolacaktır en kısa sürede emin ol:cat:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
arkadaşlar motor alıcamö diyodum ya :D

işte kredi ile alıcakmısız ama kredi işini bana biri anlatabilirmi ya annemin üzrine çekilecek kredş 3000 ytl kadar nekdar taksit olur aylık ben şöyle 8 ayda bitsin isterim ya aklım karışık biri yardımcı olsun :))
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
arkadaşlar motor alıcamö diyodum ya :D

işte kredi ile alıcakmısız ama kredi işini bana biri anlatabilirmi ya annemin üzrine çekilecek kredş 3000 ytl kadar nekdar taksit olur aylık ben şöyle 8 ayda bitsin isterim ya aklım karışık biri yardımcı olsun :))

Yapı kredinin web sitesinden hesaplattım 3000 tl ihtiyaç kredisi % 1,94 faiz oranı 8 ayda geri ödeme ile. 8 ay sonra toplam 3322,71 tl geri ödemiş oluyosun. ayda: 415.34 tl ödemen oluyor. Motosiklet kredisi olarak hesaplatsanda faiz oranı değişmiyor. Diğer bankarın da web sitelerine girerek hesaplama araçları linkinden hesaplatabilirsin. Ama aşağı yukarı faiz oranları bu şekildedir.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
çok teşekkür ederim abi ya 300 ytl boşa mı gidicek şimdi uff:cyclopsan

Banka işi böyle ne yazık ki, bide + bunun 150-200 tl de dosya masrafı oluyor. Bankacılar buna böyle diyorlar. buna 150-200 daha eklemelisin. Yani geri ödeyeceğin mevla 3500 tl yi bulabilir. Bu masrafta aylara paylaştırılır. Aylık ödemende bu durumda 20-25 tl artış gösterebilir. Bunu kredi kullanmayan genelde bilmiyor. buda genelde daha önce kredi kullanmamış olanlara sürpriz olabiliyor. Ama tabiki bu paraya ihtiyacı olan da bunu düşünmüyor. Motoru alırken ne kadar peşin verirsen o kadar iyi olur. Bankadan çektiğin kredi miktarını mümkün olduğunca küçültmeye çalış.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
abi ozaman sıfır motor hayalleri suya düşer en güzeli 1000 ytl peşin verip 2000 de kredi ile temiz bi 2.el alayım ?? kaç km de olmalı motor siyah olacak zaten de ben 8-10 bin e kadar oky diyorum ama siz ne dersiniZ??
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
abi ozaman sıfır motor hayalleri suya düşer en güzeli 1000 ytl peşin verip 2000 de kredi ile temiz bi 2.el alayım ?? kaç km de olmalı motor siyah olacak zaten de ben 8-10 bin e kadar oky diyorum ama siz ne dersiniZ??

model yılı önemli değil, dediğim gibi 8000-10000 km ideal, 2700-2800 tl gibi böyle bişey bulabileceğini düşünüyorum 2007 model denk gelirse bu fiyatlarda rahatlıkla bulabilirsin. www.sahibinden.com u incele bence. mutlaka sana uyan bişeyler vardır.
 
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
944
selam arkadaşlar zatım vardısattım cbf 150 alıcam zat grubundan buraya transfer olucam sanırım iyi yaparmıyım kısaca cbf 150
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
selam arkadaşlar zatım vardısattım cbf 150 alıcam zat grubundan buraya transfer olucam sanırım iyi yaparmıyım kısaca cbf 150

bende 150 hs den geçiş yaptım 5,5 ay önce, aradaki kalite ve konfor farkını inşallah nasip olurda kullanırsan anlarsın. Fark edeceğin en büyük farklardan biri süspansiyonlardaki konfor olacak.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
haklısın çukurlarda acayip farkediyo bnm zc de çukurdan geçince grenajları dökülüyo gibi ses cıkıyordu :D
 
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
944
Son düzenleme:
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
arkadaşlar size durumu anlatmıştım egzantrik zincirindeki boşluktan dolayı dişli atlıyor motor ve piston yamuluyor siilndir falan filan ne varsa hasarlı yani eskilerin tabiriyle piston segman yiyecek motor ve bu normal koşullarda 5ten 1.vitese attığımızda olacak bir durummuş ,bense 40ile giderken 3ten 2ye attım ve ne olduğunu anlamadıan çatur çutur sesler geldi ve stop etti motor.servis garantiye girer diyerek rapor yazdı favrikaya fabrika ise alt tarafı1000km bakıma geç gitti diyerek onaylamadı benim ne şekilde itiraz etmem gerekir bu duruma ,eyvallah bakıma sokamadım bin km gecikti ama bundan önceki her bakımım düzenli motor hep servis bakımlı fakat bu hondanın yaptığı ne akdar doğru sizce ben hakkımı nasıl arayabilirim 550ytl masraf çıkartıldı bana bu ne kullanıcı hatası ne bişey yani anormal bi durum yaşanıyor ve fabvrika bana sırtını dönüyor ben hakkımı nasıl arayayım beyler......
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
servis garantiye girer diyerek rapor yazdı favrikaya fabrika ise alt tarafı1000km bakıma geç gitti diyerek onaylamadı.

İnan yaşadığın duruma çok çok üzüldüm. Ama 1000 km geçikmek geçikmiş bir bakım için inan ciddi bir durum. şu da var bazı ark..lar motorun yağını sadece periyodik bakımlarda 4000 km de bir değiştiriyor. bazıları da aradaki 2000 de de yağ değişimi yapıyor veya yaptırtıyor. Bu garantiyi bozmuyor. Yağını aradaki 2000 km lerde değiştirmiyor ve 4000 de bir bakımlarda değiştiriyorsan ve bakıma gitmeyi 1000 km geçiktirdiysen aynı yağ ile 5000 km yol yapmışsın demektir. bizim motorlar için 4000 km yi bile ben fazla görüyorum aynı yağ ile 150 cc bi motorda 1 lt yağ ile 4000 km. Bu durumda sen bu yağ ile 5000 km yapmışsan yağ artık katran karası gibi simsiyah olmuştur, motoru koruma, soğutma işlevini yerine getiremiyor bir hal almıştır. Şöyle bişey de var. Sen yağını aradaki 2000 km de kendin de değiştirsen veya başka bi servise de değiştirtsen bu Honda' nın kayıtlarına geçmiyor. Çünki servisler yağ değişimininde 4000 de bir olabileceğini, sadece kullanıcı tarafından yağ eksiltirse ilave yapılması gerektiğini savunuyor. Bunu bilmiyorum ama sen aradaki 2000 km de yağ değişimi yapmış olsanda. Durum böyle olunca servis bakıma 1000 km geçikmiş olman konusunda haklı konumda görünüyor. Servis sana aynı yağ ile 5000 km yol kat etmişsin muamelesi yapıyor. Üzgünüm ama bu konuda bence haklılar. Motorun yapıldığında bir daha bakımlarını geçiktirme, bunun en önemli sebebi yağ değişiminin uzaması. Hatta aradaki 2000 km de birde yağını değiştirmiyorsan, ben değiştirmediğini düşünerek yorum yapıyorum. Mutlaka yağını yenile. Ve yağ seviyeni yağ seviye çubugunun yarısından aşağı düşmesine izin verme. tahmin ettiğim gibi motoru kullanıyorsan yani aynı yağ ile 5000 km yapmışsan, arızaya sebep veren problem yağ değişiminin sınırları aşması olabilir. Çünki 40 km/h la giderken 3 ten 2 ye takmak anormal bi durum değil. Ömrü bitmiş yağın seviyesini kontrol etmekte hiç bir şey ifade etmeyecektir. Ve bakımlarını pls bundan sonra aksatma 50-100 km önceden gir servise. Bu arada merak ediyorum bu kadar yazdıktan sonra soriyim. Aradaki 2000 km de yağ değişimi yapıyormusun ? Eğer yapmıyorsan dediğim gibi aynı yağ ile 5000 km kullanmışsın, buda bence limitlerin çok çok üzerinde. Bu arada şunuda sormak istiyorum motorun kaç km de ve hangi bakımı aksattın ?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar size durumu anlatmıştım egzantrik zincirindeki boşluktan dolayı dişli atlıyor motor ve piston yamuluyor siilndir falan filan ne varsa hasarlı yani eskilerin tabiriyle piston segman yiyecek motor ve bu normal koşullarda 5ten 1.vitese attığımızda olacak bir durummuş ,bense 40ile giderken 3ten 2ye attım ve ne olduğunu anlamadıan çatur çutur sesler geldi ve stop etti motor.servis garantiye girer diyerek rapor yazdı favrikaya fabrika ise alt tarafı1000km bakıma geç gitti diyerek onaylamadı benim ne şekilde itiraz etmem gerekir bu duruma ,eyvallah bakıma sokamadım bin km gecikti ama bundan önceki her bakımım düzenli motor hep servis bakımlı fakat bu hondanın yaptığı ne akdar doğru sizce ben hakkımı nasıl arayabilirim 550ytl masraf çıkartıldı bana bu ne kullanıcı hatası ne bişey yani anormal bi durum yaşanıyor ve fabvrika bana sırtını dönüyor ben hakkımı nasıl arayayım beyler......

şimdi senin motor kaç km de ve hangi bakımı eksilttin önceki bakımda konulan yağ neydi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst