Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
Motoru daha almadim cuma gunu ikinci el alicam motor 5950de 6 binde yag degisimi yapilacak aldigim gbi dgstirecem yani
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
http://www.repsolturkey.com/products.html

http://www.shell.com/home/content/t...helladvance/motosikletyaglari_02110211.html#1

Bu yağlarda 4 mevsim rahatlıkla kullanılabilir 15w/50. Özellikle önümüz yaz. 15w/50 olmasıda 10w/40 a nazaran sıcak yaz günlerinde güzel bi avantaj. Belki değişimde castrol yerine bu markalarıda deneyebilirim. Repsol bulabilsem repsol alıcam ama shell de olabilir bulamazsam.

sevislerin koyduğu yağlara asla güvenmeyin her zaman kaliteli bir yağ koyun sonra benimki gibi terletmesin motor resmen 20/50 yle can çekilşiyormuş geç farkına vardım kaliteli bir yağ koyun arkadaşlar benden sölemesi......
bulunduğunuz bölge şartlarına göre ayarlayın ben bodrumda oturuyorum kışın castrol 10/40 power yazında 15/50 motul.
mümkünse yağınızı yanınızda götürün ve ısrar edin ben bunu istiyorum sizin ne koydugunuz önemli değil deyin ısrarla:cat:

Bu motorun terlemesi demek tam olarak ne demek. Mesela 20/50 yağ koyduğunda nasıl bi problemle karşılaştın. Motorda nasıl olumsuzluklar oluyor ?Herhalde mevsim kıştı değil mi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
terleme olayı aynen şu oluyor benimki yağ atmaya giriyordu gerçi ama olay aynen şu....
benim motorumda olan....mevsim yazdı şehir içi sürekli kullanım uzun yol vs sonuç bu....





 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Fotolar çok güzel oldu saol. bu duruma düşmemek için 15w/50 yazın kullanılabilir değilmi. Buraları yani Kocaeli-İst.. vs Bodrum kadar sıcak olmasa bile 3-5 derece fark vardır en fazla. Sence biz burada 15w50 kullanabilirmiyiz ?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
terleme olayı aynen şu oluyor benimki yağ atmaya giriyordu gerçi ama olay aynen şu....
benim motorumda olan....mevsim yazdı şehir içi sürekli kullanım uzun yol vs sonuç bu....

Fotolar çok güzel oldu saol. bu duruma düşmemek için 15w/50 yazın kullanılabilir değilmi. Buraları yani Kocaeli-İst.. vs Bodrum kadar sıcak olmasa bile 3-5 derece fark vardır en fazla. Sence biz burada 15w50 kullanabilirmiyiz ?


15/50 motul yaz ayları için çok iyi bir tercih kışında 10/40 castrol power olabilir...
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
köyden b,r arkadaş YBR sini sattı CBF arıyoruz ama sen cok istiyon abi. 2700-2800 e var Km si biraz daha fazla ama sorun olmaz... Ben yinede ilanını arkadaşa öneriyorum

vallaha kardeş siz taa mersinden çıkıp gelecekseniz almaya bende biraz indirim yaparım tabiki :) bu ara çok arayan oluyor,fazla sürmeyecek sanırım satılması,gerçi acelem de yok ama ihtiyaç fazlası duruma düştüğünden satmak istiyorum
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
vallaha kardeş siz taa mersinden çıkıp gelecekseniz almaya bende biraz indirim yaparım tabiki :) bu ara çok arayan oluyor,fazla sürmeyecek sanırım satılması,gerçi acelem de yok ama ihtiyaç fazlası duruma düştüğünden satmak istiyorum

OK. Hayırlısı olsun. Bu durumda biz de yakın biryerleden bakacaz artık...

15/50 motul yaz ayları için çok iyi bir tercih kışında 10/40 castrol power olabilir...

Motoru aldıgımdan bu yana castrol 10/50 recing kullanıyorum. :cat::cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
özellikle motul denen yağ çok övülüyor 15/50 ben burada bulamadım ama castrolünkide iyidir....
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Son düzenleme:
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
arkadaşlar cbf 150 motorumda oluşan birtakım hasarlar sonucu (piston yamukluğu egzantrik dişlisi vs.)baya ciddi yani ...neyse hasarlar sonucu motorumu servis garantiye soktu ve yazılan raporlar sonucunda fabrikaya mail atıldı ve onay bekleniyor+ben kuryelik yapıyorum 3 5 gün daha motorum yapılmazsa işimden olucam kriz ortamınıda göz önüne alırsak bilinmez bi boşluğa düşücem her yerden araştırdım belki fabrikadan bir yetkiliyle görüşürsem yardımcı olabilirler alt tarafı bi onay maili bekliyorum bilen varsa tel numarasını yardımcı olun lütfen
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
2000 de bir yagı değiştirmessek ne olur ki zararlımı??

motosikletlerin yağı otomobillere göre daha çabuk eskiyor 2000 km den sonrası pek iyi diğil yağ kayganlığını kaybetmeye başlıyor o yüzden her 2000 de bir yağı değiştirin..

arkadaşlar cbf 150 motorumda oluşan birtakım hasarlar sonucu (piston yamukluğu egzantrik dişlisi vs.)baya ciddi yani ...neyse hasarlar sonucu motorumu servis garantiye soktu ve yazılan raporlar sonucunda fabrikaya mail atıldı ve onay bekleniyor+ben kuryelik yapıyorum 3 5 gün daha motorum yapılmazsa işimden olucam kriz ortamınıda göz önüne alırsak bilinmez bi boşluğa düşücem her yerden araştırdım belki fabrikadan bir yetkiliyle görüşürsem yardımcı olabilirler alt tarafı bi onay maili bekliyorum bilen varsa tel numarasını yardımcı olun lütfen

Sorununuz baya ciddi geçmiş olsun ama genede honda türkiyeyle direk bağlantıya geçmenizi öneririm.

honda türkiye irtibat:
(02122346632)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
dostum saol ama verdiğin tel numarasında bir hane eksik:)

HONDA TÜRKİYE A.Ş. Fabrika/Factory: Yedipınarlar Mevkii Şekerpınar Köyü 41480 GEBZE/KOCAELİTelefon/Telephone : 0 262 658 83 83Telefax : 0 262 658 84 17 Web Adresi/Web Adress: www.honda.com.tr




arkadaşlar buldum belki sizede lazım olabilir ...inşallah lazım olmaz temennisiyle
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
dostum saol ama verdiğin tel numarasında bir hane eksik:)

HONDA TÜRKİYE A.Ş. Fabrika/Factory: Yedipınarlar Mevkii Şekerpınar Köyü 41480 GEBZE/KOCAELİTelefon/Telephone : 0 262 658 83 83Telefax : 0 262 658 84 17 Web Adresi/Web Adress: www.honda.com.tr




arkadaşlar buldum belki sizede lazım olabilir ...inşallah lazım olmaz temennisiyle

düzeltildi..:)zaten herhangibir numaradan bağlanabilirsin sorumluya dilerim en kısa sürede hallolur sorunun..
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
teşekkür ederim dostum ilgin için benim amacım gebzeye ulaşmaktı nihayet buldum tekrar telekkür ederim yarın arıcaz artık bakalım şuan mesai bitti sanıırm o yüzden teli açmıyorlar
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arkadaşlar cbf 150 motorumda oluşan birtakım hasarlar sonucu (piston yamukluğu egzantrik dişlisi vs.)baya ciddi yani ...neyse hasarlar sonucu motorumu servis garantiye soktu ve yazılan raporlar sonucunda fabrikaya mail atıldı ve onay bekleniyor+ben kuryelik yapıyorum 3 5 gün daha motorum yapılmazsa işimden olucam kriz ortamınıda göz önüne alırsak bilinmez bi boşluğa düşücem her yerden araştırdım belki fabrikadan bir yetkiliyle görüşürsem yardımcı olabilirler alt tarafı bi onay maili bekliyorum bilen varsa tel numarasını yardımcı olun lütfen

:cyclopsan geçmiş olsun , umarım kısa sürede sorunun hallolur.

Arkadaşlar şu resimdeki gibi 4 litrelik (yada 1 litreden daha büyük olsunda nasıl olursa olsun :) ) yağlardan nereden bulabilirim. Heryerde 1Litrelikler var.


 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
dorum verdiğin teli aradım yeterince ilgilendiler umarım formaliteden yapmadılar bunu servis onayladı bir mail bekliyorum dedim hemen ilgileniyorum gebzeyi dedi oradaki yetkili .tekrar sağol
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst