- Katılım
- 11 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,838
Slm Muratcan, seyir anında yaşadığın motorun stop etmesi sorunununda benzin musluğunun rezervde konumunda olmasından kaynaklandığını sanmıyorum. Benzin musluğu rezervdeyken, musluk tüm depoyu kullanıyor konumundadır. Yani o şekilde benzin biterse sıfır benzin ve motor çalışmayacaktır. Yağsız kaldığı için seyir halindeyken duran motoru bi daha çalıştıramassın, yatak sarmıştır. Motorun stop etmesinin sebebi başka bişey olabilir. Bu problemi 1000 bakımında söylemelisin. Önümüz yaz bi problem varsa araştırılıp giderilsin. İlerki zamanlarda uzun yolda sıkıntı olmasın.