Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Seni pek göremiyoruz buralarda. Yatırıyormusun yoksa sende motoru :mrgreen: Yoksa gezmekten yazamıyormusun :p
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
daha yeni yoldan geldi çocuk senle aynı zamanlarda almıştık benimki 5100
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
bugün bizim bilader gittide atarım birazdan








 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kırmızı CuBuF'un neden aynası yok ya...:pr:
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
@no_name

Sercan sen al motoruda :) CBF ile yolda kalmakta ayrıcalık :p Çağırmadığımız halde gelenler yardım etmek isteyenler oldu.

Cup motora sahip Murat isimli bir abi bayağı ilgilendi sağolsun. 20-50 yağ vardı yanında ama benim içime sinmedi farklı yağ koymak. 10-40 koydum.

Yinede kendisine durduğu ve yanımızda beklediği için teşekkür ederim
Motorculuk bu işte :cat:



19 gün kaldı artık cbf benim sayılır :p kara şimşek 2 istersen motoru buraya getirirken benimkinin peşine takıl
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
bizde slm versek alırmısın daha cbf kullanıcısı olmadık :p ama az kaldı yakında burdayım

Neden almayayım, Selam Allahın selamı. Ve aleykum selamm...

Mratcan7 kardeşim Suan fotolarını göremiyorum ama eminim guzel gezi olmuşdur. Ayrıca yolda kaldım diyince Ben CBF in bi sorunundan dolayı yolda kadın sanmışdım. Bu tur kucuk unutkanlıklar olur... Km ni fazla arttırmadan ilk bakımını yaptırsan iyi olur...... :cat::cat::cat:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bende öyle düşündüm ilk başta. Yağının azaldığını ve bu yüzden tam yağlanamayan motorun fazla ısınıp hararet yaptığını düşündüm.

Bu yüzden bir arkadaştan yağ getirmesini söyledim.Sağolsun kırmadı getirdi ama sorun ondan değilmiş.

Sorun benzincinin , depoyu rezerv'e getirmesiymiş. Ana depoya alınca sorun çözüldü.

Hazır arkadaş getirmişken birazda yağ ekledim. 150-200 ml kadar. Rodaj yağı ile normal 10-40 yağ karışınca bir problem olmaz sanırım.

En kısa sürede bakımı yaptıracağım.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
s.a arkadaşlar ya siyah cbf i temizlemek zor olmuyomu ben de isyah istiyorum ama ısrarla kırmızı al diyor arkadaşlarım haklılarmı acaba bide gördüğüm cbf lerin boyaları zamanla aşınmış matlaşmaya başlamış çözümü varmıdır
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
s.a arkadaşlar ya siyah cbf i temizlemek zor olmuyomu ben de isyah istiyorum ama ısrarla kırmızı al diyor arkadaşlarım haklılarmı acaba bide gördüğüm cbf lerin boyaları zamanla aşınmış matlaşmaya başlamış çözümü varmıdır

boya çözümü = pasta + cila :bounce: maliyet = en fazla 30 lira. yılda bir yapılır. çok süper olsun dersen araç kuaförleri pamuk değil de özel aletler kullanarak yaparlar ve 50 liradan başlar fiyatlandırma :pale: o matlaşma zaten her boyada ve araçta olur :wiinkk:

bakınız = boya koruma yöntemleri
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
yıkamacılığı çok iyi bilirim teşekkür ederim pastayla geçiyorsa sorun değil canım çok saolunn;)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Bende öyle düşündüm ilk başta. Yağının azaldığını ve bu yüzden tam yağlanamayan motorun fazla ısınıp hararet yaptığını düşündüm.

Bu yüzden bir arkadaştan yağ getirmesini söyledim.Sağolsun kırmadı getirdi ama sorun ondan değilmiş.

Sorun benzincinin , depoyu rezerv'e getirmesiymiş. Ana depoya alınca sorun çözüldü.

Hazır arkadaş getirmişken birazda yağ ekledim. 150-200 ml kadar. Rodaj yağı ile normal 10-40 yağ karışınca bir problem olmaz sanırım.

En kısa sürede bakımı yaptıracağım.

Kardeş senin bir yanlışın var burda zannedersem musluk rezerve konumda ise sorun olmaması lazım sen rezervede olduğu için stop ettiğini söylüyorsun:silent: Bence senin benzinin yedek depoya geçmiş ama musluğun ana depo kısmında kalmış o yüzden stop etmiş:cat:

Depoyu bir şişe olarak düşün, musluk yedek konumundayken yani ok aşağıya doğru iken şişenin dibinden çektiğini düşün benzini, musluk ana depo konumundaykende yani ok yukarı doğru iken şişenin ortasından çektiğini düşün yani bu durumda senin depon full de olsa musluk yedek konumundaysa eğer motor yine benzini alır:cat:




s.a arkadaşlar ya siyah cbf i temizlemek zor olmuyomu ben de isyah istiyorum ama ısrarla kırmızı al diyor arkadaşlarım haklılarmı acaba bide gördüğüm cbf lerin boyaları zamanla aşınmış matlaşmaya başlamış çözümü varmıdır

Dostum öncelikle siyah çok asil bir renk ve her motorda çok hoş duruyor bu bir gerçek ama bakımı çok zor gerçekten istediğin kadar dikkatli ol yinede çiziliyor ve ufak tefek çizikler gerçekten insanın asabını bozuyor heleki sıfır motor aldıysan aldığında hiçbirşey yok motorda ama ilerleyen zamanda ufak tefek şeyler olunca gerçekten insan üzülüyor fakat bir süre sonra göz alışıyor artık ve hiç rahatsız etmiyor diyebilirim:cat:

Kırmızıda güzel duruyor Cbf de onuda alabilirsin:wiinkk:
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
8
Selam arkadaşlar, aranıza katılmak üzere olan birisiyim ben de.. Öncelikle boyum 166 ve kilom 65 civarında, dolayısıyla trafikte dur kalk durumunda sıkıntı yaşar mıyım? CBF 150 ye rahat hakim olabilir miyim? ilk motorum olacağı için bir çok konuda tedirginlik yaşıyorum haliyle. bir de CBF 150 mi 250 mi? Motoplus ta konuştuğum arkadaşlar 150 ile ataklık gereken yerlerde performans alınmadığından bahsettiler. Açıkcası maliyet altına pek girebilecek gibi de değilim.. CBF 150 her haliyle pozitif görünüyor.. Yorumlarınız için şimdiden çok teşekkürler.. Kazasız belasız günler dilerim.. Selamlar..
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Selam arkadaşlar, aranıza katılmak üzere olan birisiyim ben de.. Öncelikle boyum 166 ve kilom 65 civarında, dolayısıyla trafikte dur kalk durumunda sıkıntı yaşar mıyım? CBF 150 ye rahat hakim olabilir miyim? ilk motorum olacağı için bir çok konuda tedirginlik yaşıyorum haliyle. bir de CBF 150 mi 250 mi? Motoplus ta konuştuğum arkadaşlar 150 ile ataklık gereken yerlerde performans alınmadığından bahsettiler. Açıkcası maliyet altına pek girebilecek gibi de değilim.. CBF 150 her haliyle pozitif görünüyor.. Yorumlarınız için şimdiden çok teşekkürler.. Kazasız belasız günler dilerim.. Selamlar..

test sürüşü yap, herşey ortaya çıkacaktır. tabiki 250 veya 400 lük çift silindir bir alet kadar ivmeli olmasa da kendi çapında güzel bir alet, süper ötesi denebilir :mrgreen: hatta bir model solluyor cbf yi o da apache, ama onun da konfor problemi var :cherry: yani tek seçenek kalıyor : CBF :cat:
[/B]
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Selam arkadaşlar, aranıza katılmak üzere olan birisiyim ben de.. Öncelikle boyum 166 ve kilom 65 civarında, dolayısıyla trafikte dur kalk durumunda sıkıntı yaşar mıyım? CBF 150 ye rahat hakim olabilir miyim? ilk motorum olacağı için bir çok konuda tedirginlik yaşıyorum haliyle. bir de CBF 150 mi 250 mi? Motoplus ta konuştuğum arkadaşlar 150 ile ataklık gereken yerlerde performans alınmadığından bahsettiler. Açıkcası maliyet altına pek girebilecek gibi de değilim.. CBF 150 her haliyle pozitif görünüyor.. Yorumlarınız için şimdiden çok teşekkürler.. Kazasız belasız günler dilerim.. Selamlar..

cbf 150 her anlamda seni tatmin eder. Ayrıca 65 kilosun, ben 80 kiloyken bile kalkışlarda vs gayet atak olabiliyorum. 250 lik artık üretilmiyor piyasada yok. ikinci elini bulabilirsin anca. Oda 5000 ytl den aşağısına temiz bişey bulman zor. Ayrıca 250 liliğin yedek parça ve periyodik bakım masrafları 150 liğe göre oldukça pahalı. bukadar parayı 250 liliğe vereceğine ikinci el çok temiz, az km li ful aksesuarlı bi cbf 150 yi, 2800-3200 tl aralığında bulabileceğini düşünüyorum.

yalnız boyun 166. cbf 150 ye bindiğinde ayaklarının uçları değebilir.. Bunu bi denersin.

Şu da var, ben arkamda 90 kg bi adam aldığımda bile ortalama 80-90 km hızla uzun yol yapabiliyorum ve beni tatmin ediyor. Şartlar gerektirdiğinde 100-105 km/h ada çıkabiliyorum. Buda bana yetiyor ve bu şekilde motoru sıkıştırmadan kullanım mümkün olabiliyor. Motosiklet üzerinde uzun vadede kendini, artçını riske sokmıyacak, motoru sıkıştırmayacak bir hız tespit et ve bu hız aralığında güvenli bi şekilde kullan. Hızlı sürüşü alışkanlık haline getirirsen seyir anında karşılaşabileceğin risklerden kurtulma ihtimalinde o denli azalır. Ortalama seyir hızım iki yolculu sürüşlerde 80-90 km/h. tek iken 90-100 km/h aralığında ve güvenle kullanıyorum. Cbf 150 ile bu yapılabiliyor. cbf 250 ile bu hızları en az 20-30 km/h arttırman mümkün olur. Ben gerek duymuyorum. Sen istiyorsan ve kullanım maliyetlerini de göz önüne alabiliyorsan cbf 250
tercih edebilirsin. Bi kaç örnek cbf nin ön gösterge paneli 1000 tl bizimki 200 tl. Ekzantrik zinciri 210 tl, bizimki 100 tl nin altında olması lazım. Cbf 250 nin sadece arka lastiğine ödediğin parayla bizim ön arka dış lastiği değiştirebiliyorsun. Ve böyle devam edip gidiyor.. Karar senin elbette.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
8
Çok sağolun, denemeden bilemeyiz tabiki sizlerin de dediği gibi.. ayak uçlarıyla idare edebilirsem çok düşüneceğimi sanmıyorum, şu anda zaten mali durumlar problem biraz.. o bakımdan dediğiniz her nokta önemli benim için.. hızlı sürüş konusunda çok ısrarlı olmam muhtemelen.. güvenlik açısından gerektiği yerde gerekli performansı göstermesi önemli olan bence.. her yerde görüyorum CBF 150 yi de kanım baya ısındı bu motora.. hayırlısı diyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst