- Katılım
- 11 Ocak 2008
- Mesajlar
- 168
3600diye duymuştum benide arkadaşlar zorladı kaçırma diye askere gidiyormuş çocuk sıkışmış bende alıverdim demek cidden iyi almışım nerdeyse 4000ytlye gelmiş fiyatı aranıza katılmaktan mutluluk duyarım sağol
3600diye duymuştum benide arkadaşlar zorladı kaçırma diye askere gidiyormuş çocuk sıkışmış bende alıverdim demek cidden iyi almışım nerdeyse 4000ytlye gelmiş fiyatı aranıza katılmaktan mutluluk duyarım sağol
Akradaşlar bu sabah kötü başladı.
Mersin guneykent yokunda bayadır suren yol yapım calışması vardı. Bu sabah biraz gec kaldım servisi kacırma telasıyla biraz hızlıydım ama trafige uygun hızdaydım. Birden yola dökülen asfaltın sanki kaldırım gibi yuksek bir sekilde bitirildigini farkettim. Sol taraf biraz dafa düz dü ama arkamdan araclar geliyordu. Guvenli bir şekilde yavaşladım hatta durdum. İşte tam bu sırada motoru durdugu yerde sol tarafa yatırdım. Servisi kacıracagım acelesiyle Hasar olup olmadıgına bile bakamadım. Sadece sol ayna geriye dogru dönmüşdü. Sanırım ayar yerinden döndü. Ama iyice kontrol edemedim. bile
Hayırlısı olsun. Kesinlikle yerinde bir karar yaptın ama yılbaşından sonra cbf lerde zamlanacak. Elini çabuk tutmalısın.
Pişman olmayacaksın buna emin olabilirsin.
Önemli değil. forum saatine göre 5 dakika olmuş![]()
Kendini tanıtma başığı neden açmadın. Hadi tanıyalım senide.
Ayırca http://www.cbf150.net adlı siteye bekleriz.
beyler benim motora 4000 bakımında fazla yağ koymuş servis. motoru park ettiğim yerlerde yağ izleri oluyor. ama kontrol ettim motor yağı hala haddinden fazla. bir sorun olur mu ???ale: