Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
3600diye duymuştum benide arkadaşlar zorladı kaçırma diye askere gidiyormuş çocuk sıkışmış bende alıverdim demek cidden iyi almışım nerdeyse 4000ytlye gelmiş fiyatı aranıza katılmaktan mutluluk duyarım sağol
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
3600diye duymuştum benide arkadaşlar zorladı kaçırma diye askere gidiyormuş çocuk sıkışmış bende alıverdim demek cidden iyi almışım nerdeyse 4000ytlye gelmiş fiyatı aranıza katılmaktan mutluluk duyarım sağol

Şu anda plaka ruhsat masrafları hariç aksesuarsız fiyatı 3740 ytl Honda web sitesinde. Tekrar hoşgeldin.
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
hey maşşallah baya iyiymiş işte bide noter masrafları olcak onuda kredi kartından çekcez yiceğimiz faiz dengeliyo baya kardayız yine demek durumu ayıkıyorum yavaş yavaş iyiki almışım bi sorunda çıkarmıyomuş kolay kolay daha 4000de sıkıştırmadan kullanmak gerekio bu cbf yi dimi 10000den sonra açılıyormuş sanırım okuduğum kadarıyla
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
112
beyler benim motora 4000 bakımında fazla yağ koymuş servis. motoru park ettiğim yerlerde yağ izleri oluyor. ama kontrol ettim motor yağı hala haddinden fazla. bir sorun olur mu ??? :pale:

@ koralayilker
hayırlı olsun. aramıza hoşgeldin :rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
56
bu yaz 1500km yol yaptık tek çıkışta Adıyaman / Fethiye arası. kış olmasaydı istanbuldaki buluşmayada gelebilirdik.:cat:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Kötü bir sabah

Akradaşlar bu sabah kötü başladı.
Mersin guneykent yokunda bayadır suren yol yapım calışması vardı. Bu sabah biraz gec kaldım servisi kacırma telasıyla biraz hızlıydım ama trafige uygun hızdaydım. Birden yola dökülen asfaltın sanki kaldırım gibi yuksek bir sekilde bitirildigini farkettim. Sol taraf biraz dafa düz dü ama arkamdan araclar geliyordu. Guvenli bir şekilde yavaşladım hatta durdum. İşte tam bu sırada motoru durdugu yerde sol tarafa yatırdım. Servisi kacıracagım acelesiyle Hasar olup olmadıgına bile bakamadım. Sadece sol ayna geriye dogru dönmüşdü. Sanırım ayar yerinden döndü. Ama iyice kontrol edemedim. bile
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Akradaşlar bu sabah kötü başladı.
Mersin guneykent yokunda bayadır suren yol yapım calışması vardı. Bu sabah biraz gec kaldım servisi kacırma telasıyla biraz hızlıydım ama trafige uygun hızdaydım. Birden yola dökülen asfaltın sanki kaldırım gibi yuksek bir sekilde bitirildigini farkettim. Sol taraf biraz dafa düz dü ama arkamdan araclar geliyordu. Guvenli bir şekilde yavaşladım hatta durdum. İşte tam bu sırada motoru durdugu yerde sol tarafa yatırdım. Servisi kacıracagım acelesiyle Hasar olup olmadıgına bile bakamadım. Sadece sol ayna geriye dogru dönmüşdü. Sanırım ayar yerinden döndü. Ama iyice kontrol edemedim. bile

Geçmiş olsun umarım fazla hasar yoktur
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Cbf 150

Bende motor almaya karar verdim ve ybr alıcakdım yamaha bayısıne gıttıkden sora adam bıze zam gelecegını soyledı ybr gercekden cok pahallandı uzulmus eve dönerken arabayı yıkatmaya gırdım orda bırısıyle sohbete daldım adam bana honda bayıne gıtmemı soyledı bana cbf 150 yı onerdi gıttım bakdım motorun ustune bındım çok guzel duruyordu bazıları soba borusu eksozu desede benım bu motor cok hosuma gitti plaka dahil 3.800 dedi hondayla yamahanın kalıtesi aynı hatta ybr nın artık cınde uretıldıgını duymustum neyse motoru cok beyendım ve ustunden ınmek ıstemedım inş almayı dusunuyorum. Alınca fotolarını koyarım iyi forumlar..Artık sorularımada cevap verırsınız :):):):queen::queen:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Hayırlısı olsun. Kesinlikle yerinde bir karar yaptın ama yılbaşından sonra cbf lerde zamlanacak. Elini çabuk tutmalısın.

Pişman olmayacaksın buna emin olabilirsin.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bildiğim kadarıyla ;

Vites 2 ye takılır. Kontal açılır normalde marşa baslmaya hazır konuma getirilir . motosiklet ittirilir veya yokuştan hızlanarak inilir. bu sırada marşa basılır ve motor çalışması ümit edilir.

Hatam varsa affola.
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
arkadaşlar biliyorsunuz motoru dün aldım 4000de birden boşa ve 2.vitese geçerken fazer yada suzuki bandit gibi büyük makinalarınki gibi sesli geçiyor vites ve ilk kalkışta debriyajı yarım bırakırken aşırı derecede titreme silkeleme var bayiye gittim olur öyle anormal bişey yok dedi ama ben uyuyamıyorum:silent::pr::salut:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Debriyaj balatasına ve şanzıman yağını bir kontrol et. Bakıma girdi mi senin döneminde ?
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
112
beyler şu soruma yanıt istiyorum lütfen bilen varsa :salut:

beyler benim motora 4000 bakımında fazla yağ koymuş servis. motoru park ettiğim yerlerde yağ izleri oluyor. ama kontrol ettim motor yağı hala haddinden fazla. bir sorun olur mu ??? :pale:

@ gezgin_33

çok geçmiş olsun. koruma demiri var ve iyice yavaşladıysan 1-2 küçük çizik dışında birşey yoktur diye düşünüyorum inşallah da öyledir. tekrar çok geçmiş olsun...

@ koralayilker

vites değişiminde tak tuk diye benim motorda da ses geliyor. o pek sorun değil. debriyajı bırakırken titreme ben de yok. eğer aniden bırakıyorsan olabilir ama sanırım. yavaş bırakırsan olmaz diye düşünüyorum..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst