Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Servise 1000 km'de git onlar sana hangi aralıklarla gelmen gerektiğini söyler. Bana kalırsa 2000 de bir gitmek mantıklı.

Bu arada egzoz'un nesini kontrol etmeyi düşünüyorsun anlamadım.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Vites yükseltirkende tasarruflu kullanmak istiyorsan
1. Vites-10 km
2.Vites- 30 km
3.Vites- 45 km
4.Vites- 55 km
Bu şekilde kullanırsan hem motor hiç ses çıkartmıyor sanki boşta gidiyormuşsun gibi akıyor resmen hemde yakıt bayağı bir ekonomikleşiyor tabi bu şekilde kullanımıda sadece düz yolda yaparsın:cat:


arkadaşım sen bu hızda bu vites aralıkları ile gitmeye devam edersen senin motor 100 km hızı geçmez ve ileride çok büyük sorunlar yaşayabilirsin.

4.viteste 90-100 km hızla gitmen gerekiyorken neden 55 km hızla gitmeyi tercih ediyorsun,eger yakıttan tasarruf etmek için bunu yapıyorsan yanılıyorsun.
motor her zaman her yerde devirinde kullanmak en iyisidir,
zaten şu an kullandıgımız motosikletler sınıfının en az yakan motosiklet'idir.
ben bir depo ile yedek dahil 525 km yol yaptıgımı biliyorum ve bu tam gaz olarak uzun yolda yapılmıştır, sadece birkaç kere değil her zaman yaptıgım zaman dır.
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
CBF işte abi kendi clasmanında başka motor tanımıyorum
bi asil duruşu var gavurun:bounce:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
99
Elcik Koruma

bunlarda benim elcik korumaları...
kuzen seninkilerde süper olmuş.




Arkadaşlar yana döne şu elcik korumalardan arıyorum.

Cihan arkadaş zannedersem bunlardan satıyor.iletişim bilgisine ulaşamadım.

Yardımcı olacak arkadaşlar msn imi ekleyebilir.

Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Arkadaşlar yana döne şu elcik korumalardan arıyorum.

Cihan arkadaş zannedersem bunlardan satıyor.iletişim bilgisine ulaşamadım.

Yardımcı olacak arkadaşlar msn imi ekleyebilir.

Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.

selam istanbulda isen sana ulaştırabilirim bu elcik korumalarından.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
10 numara bi foto yollayım size:cat:



Kaskımız da aynı motorumuzda :)

Hız konusunda haklısın . Bence sıralama şu olmalı

1. vites 20-25
2. vites 25-45
3. vites 45 - 70
4. vites 70-90 - 95
5. vites 95 - 1??

Ben bu şekilde kullanıyorum.

Resim çok güzel bir açıdan çekilmiş teşekkürler.

34eclua.jpg


Bu da benimki
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
Kaskımız da aynı motorumuzda :)

Hız konusunda haklısın . Bence sıralama şu olmalı

1. vites 20-25
2. vites 25-45
3. vites 45 - 70
4. vites 70-90 - 95
5. vites 95 - 1??

Ben bu şekilde kullanıyorum.

Resim çok güzel bir açıdan çekilmiş teşekkürler.

34eclua.jpg


Bu da benimki
allah nazarlardan saklasın muratım:cat:
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
72
Arkadaşlar acaba yanlışmı çabalıyorum.Forumdan bi destak gelmedi CBF150 bulma konusunda.Sahibinden dede bişey çıkmıyor,acaba araba pazarında bulunuyormu motor.Eğer olursa bakalım gidip.
Bide 2009 bi motor buldum.8500 km'de 2,900 YTL istiyor.Ne dersiniz.
Km'si biraz yüksek gibi.Bide sahibi beyni CG beyni ile değiştirmiş.Daha hızlı oluyormuş bööle olunca.Ben anlamam ama sanıyorum bu hal garantiyi bozar.
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
ben bu cant şeritlerini iyi çekemedim seninki kadar kalın olmadı sen nerden buldun bunları yapıştırmamı boyamı nedir bu şeritler
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
ben bu cant şeritlerini iyi çekemedim seninki kadar kalın olmadı sen nerden buldun bunları yapıştırmamı boyamı nedir bu şeritler

arkadaşım bu şeritler sirkecide satılıyor ve hazır kıvrık olarak ve parça parça, ama şu an kırmızısı yok ellerinde.
bir janta yani birtarafa 5 parça gidiyor, zaten 20 parça var bir poşette.
fiyatı da 20 ytl idi.
dedigim gibi ellerinde kırmızı yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst