Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
arkadaşlar bu gün bi 16 diş ön dişli aldım..Aramaya gitmeden öncede orjinal dişliyi söküp cebime koymuştum, ama aldığım dişli ile yine orj.. dişli arasında çok az bi fark var. İç çapı tamamen aynı ama freze (iç) kısmında çıkıntılar varya 6 adet, şimdi saydım. bu çıkıntıların biraz kısıltılması lazım, orjinal dişli ile aldığım dişliyi bi tornacıya götürsem, tornacılar bunu halledebilirmi ne dersiniz ? Veya şunu sorayım, bizim mile uygun frezede 16 diş satan biyer biliyormusunuz ? Ben buralarda bulamadım yani Kocaeli' de.. İstanbul' da biliyorsanız orayada gelip verdiğiniz adresten alabilirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
@erdo2002

Arkadaş Dunlop takmış, Duro değil. Sanırım gözünden kaçmış :) Dunlop markası Duro ile kıyaslanamayacak kadar kaliteli bir markadır :cat:

Ankara'da bizim motora uygun ebatlarda lastikleri bulabileceğim uygun bir yer bilen varmı ?

Daha önce bahsi geçtiği için DURO dedim bende biliyorum DURO almadığını DUNLOP aldı alın hatta bahsi geçen sonuşma dialoğu:wiinkk::bounce:

Bugun konşuk motorda Duro 100/90 18 arka lastik baktım. Tam alıyordum vazgeçtim... Michelin mi yoksa pirelli mi, veya dunlop mu aliyim? hangisi karda daha iyidir?

İstanbul anadolu yakasında buz motor hariç bildiğiniz yerler varmı?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
@erdo2002
Yanlış anlamışım demekki, kusura bakma :rendeer:

Bugün Etlik Bauhause da Kırmızı CBF150 sahibi bi arkadaş gördüm. Taktığı lastikler çok hoşuma gitti. Gittim yanına sordum. Pirelli Mandrake 90/90 18" miş. Harika desenleri ve dişleri vardı tam kışlık yani. İnternetten bakdığım kadarıyla bu tip modeli satan bi mağaza göremedim. Ankarada bu motora uygun lastik bulabileceğim yerler nerelerdir arkadaşlar ??
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
pirelli mandrake iyidir ama bulmak zor. hint kumaşı gibi oluyor iyi lastikler. çok zor bulunoyor çünkü çpk pahalı.. Bir otomobil lastiği 90 ytl iken, motosiklet lastiği 95 ytl olabiliyor.. michelin gibi.

pirelli çabuk eriyor evet, ama yinede iyi lastik. Fakat kolay patladığı için almadım.
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
22
Orijinal aynaları söküp çöpe attım. Bir çift titan aynası taktım. Şimdi artık aynanın teki bile yetiyor. Kör nokta kalmadı. Süper oldu.

merhaba,
daha once ayna degistirme konusu gecmisti. titan aynalarini cbf150'nin gidonuna direk takabildin mi? bir de bu titan aynalari kac para?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Slm arkadaşlar, yakında inşallah CBF 150'ye geçmek üzereyim. Size burada soracağım çok şey olabilir yakında :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
beyler ya bana bi adres verin, ön 15 dişliyi 16 diş ile değiştirmek istiyorum, bizim mile uygun frezede uygun 16 ön diş nereden bulurum ? Burada bulduğum hiç bi 16 diş bizimkine olmadı. Kocaeli' den almaya gelicem. Burada bulamadım. İstanbul' da bi adres verin bana pls..
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
68
@erdo2002
Yanlış anlamışım demekki, kusura bakma :rendeer:

Bugün Etlik Bauhause da Kırmızı CBF150 sahibi bi arkadaş gördüm. Taktığı lastikler çok hoşuma gitti. Gittim yanına sordum. Pirelli Mandrake 90/90 18" miş. Harika desenleri ve dişleri vardı tam kışlık yani. İnternetten bakdığım kadarıyla bu tip modeli satan bi mağaza göremedim. Ankarada bu motora uygun lastik bulabileceğim yerler nerelerdir arkadaşlar ??


EFE honda..
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
beyler ya bana bi adres verin, ön 15 dişliyi 16 diş ile değiştirmek istiyorum, bizim mile uygun frezede uygun 16 ön diş nereden bulurum ? Burada bulduğum hiç bi 16 diş bizimkine olmadı. Kocaeli' den almaya gelicem. Burada bulamadım. İstanbul' da bi adres verin bana pls..

Bu mile uygun 16 lık dişli bulamassın zaten. Sen küçük olanını alıp Frezecide yaptıracaksın. Önceki mesajından anladıgım kadarıyla dogru dişliyi almışşsın. Arada 0,3 mm gibi küçük bir fark var. Ben Mersin de yaptırmışdım eminim sende Kocaelide bunu yapabilecek bir frezeci bulabilirsin. Birde unutmadan söylemek istiyorum. Bu freze işlemi sırasında dişlinin suyunu alıp işlem yaptıkdan sonra tekrar su veriyor. Su verme işlemi orjınali kadar iyi olmuyor tabi ama yinede idare ediyor. Ben 4000 de defiştirmişdim. Şimdi 12000 oldu. Son olarak aldıgın dişlinin ekseninde bir kaçıklık olup olmadıgını frezeciye kontrol ettir. Dişlinin ekseninde kaşıklık olabiliyor... Dikkat etmen gereken bir başka durum, Yaptırdıgın dişli biraz sıkı geçsin. "Orjına 15 lik dişli bile rahat girip cıkıyor"
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Bu mile uygun 16 lık dişli bulamassın zaten. Sen küçük olanını alıp Frezecide yaptıracaksın. Önceki mesajından anladıgım kadarıyla dogru dişliyi almışşsın. Arada 0,3 mm gibi küçük bir fark var. Ben Mersin de yaptırmışdım eminim sende Kocaelide bunu yapabilecek bir frezeci bulabilirsin. Birde unutmadan söylemek istiyorum. Bu freze işlemi sırasında dişlinin suyunu alıp işlem yaptıkdan sonra tekrar su veriyor. Su verme işlemi orjınali kadar iyi olmuyor tabi ama yinede idare ediyor. Ben 4000 de defiştirmişdim. Şimdi 12000 oldu. Son olarak aldıgın dişlinin ekseninde bir kaçıklık olup olmadıgını frezeciye kontrol ettir. Dişlinin ekseninde kaşıklık olabiliyor... Dikkat etmen gereken bir başka durum, Yaptırdıgın dişli biraz sıkı geçsin. "Orjına 15 lik dişli bile rahat girip cıkıyor"

Sabah Kocaeli' den İst.. a gittim.. gitmeden önce Sirkeci İtimat motor a tel açtım. cbf e uygun 16 lık ön dişli varmı diye. Yok dediler.. 38 ve 40 lık arka dişli var dediler.. Ben buna rağmen bizimkine uygun ön diş bulabilme umuduyla İst.. Sirkeciye gittim. İtimata hiç uğramadım.. Çünki ısrarla 16 lık ön diş istiyordum. Neyse bi yerde buldum. Benim orj dişliyle üst üste koydum dişliyi. Hıh.. aynı dedim. Ama eve geldim. Lanet dişli yine olmadı. Gözle bile fark edilmesi çok zor küçüçük bir farktan ötürü bu elimde patlayan 2. 16 lık dişli. Bizimkilere uygun gerçekten 16 lık diş yok.. Adapazarı, Kocaeli ve İst.. yoksa herhalde yoktur.. en olmadı 40 lık yapsam arkayı nasıl olur ? Yani 38 lik yaparak 15-20 km hız kazanmak değilde. bana 7-8 km/h fark etsin yeter.. Motoru fazla zorlamak kalkışlarda fazla problem yaşamak istemiyorum. Dolayısıyla arkayı 40 ile değiştirsem arka dişliyi 7-8 km/h fark alırmıyım =?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
n585666593_1090098_1656.jpg


n585666593_1090099_2507.jpg






8 bin de tamamdır :)
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
mete_han'dan mesaj var :





























Kütükcan ben 27500 olmuşum heç sesim çıkıyormu...sınce by ocak 2007...Mete Han


SAYACTA NAYLOnU BİLE HALEN DURAN ADAMMM ARIZA BU METE_HAN
:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sensiz forumun tadı yok be Metehan abi..

BMW'de harbi yakışmış..:p
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
mete_han'dan mesaj var :


SAYACTA NAYLOnU BİLE HALEN DURAN ADAMMM ARIZA BU METE_HAN
:silent:

Ben de o naylonu 4000 e kadar cıkartmamışdım. 4000 bakımında servisteki elemanın birisi habersiz cıkartmış. Sonra sele üzerindeki naylon da duruyordu onu da cıkartmışlar, ama sele üzerindekini cıkartmaları iyi olmuş cunku naylon iyice deriye yapışıp özelligini bozmak üzereymiş.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Ben de o naylonu 4000 e kadar cıkartmamışdım. 4000 bakımında servisteki elemanın birisi habersiz cıkartmış. Sonra sele üzerindeki naylon da duruyordu onu da cıkartmışlar, ama sele üzerindekini cıkartmaları iyi olmuş cunku naylon iyice deriye yapışıp özelligini bozmak üzereymiş.

Bende o naylonlar selede de çıkmadı, gösterge panelindede yoktu. :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst