Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Benim daha orjinal lastikler 300 km olmadı daha. 5000 de falan düşünüyorum değiştirmeyi.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Beni orjınal lastiler 12000 km oldu arka lastil iki defa patladı. Kışın fazla kullanmayacagım için degiştirmeyi düşünmüyorum. Birde degiştirirsem ne takacagıma karar veremedim...
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Lastiklerin patladığı zamanda geçici çözüm olarak kullanan köpükler ne kadardır tahminen ve onlarla ne kadar yol yapabiliriz ?
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Orjinal lastikler gerçekten çok kalitesiz.Bir avuç sudan geçerken arka lastik kaydı gözümden sakındığım güzelim motorumu yatırdım. Kenarı ve ön koruma çizildi.Hemde 100 Km yol yaptım.2 viteste vede daha kötüsü yolun sonunda oldu.Çok üzüldüm. O yüzden 1900 km olmasına rağmen lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum. Bir de yeni çıkan kafa korumalıktan almayı düşünüyorum Fiyatlarını bilen varsa yardımı ve tavsiyesi için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Lastiklerin patladığı zamanda geçici çözüm olarak kullanan köpükler ne kadardır tahminen ve onlarla ne kadar yol yapabiliriz ?

15 ytl den başlıyor. tüm benzin istasyonlarında bulabilirsin. bunun yerine 10 ytl ye pompa al daha iyi. köpük en fazla 3 gün idare eder.

Orjinal lastikler gerçekten çok kalitesiz.Bir avuç sudan geçerken arka lastik kaydı gözümden sakındığım güzelim motorumu yatırdım. Kenarı ve ön koruma çizildi.Hemde 100 Km yol yaptım.2 viteste vede daha kötüsü yolun sonunda oldu.Çok üzüldüm. O yüzden 1900 km olmasına rağmen lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum. Bir de yeni çıkan kafa korumalıktan almayı düşünüyorum Fiyatlarını bilen varsa yardımı ve tavsiyesi için şimdiden teşekkürler

kesinlikle katılıyorum. 1 avuç suya bile giremiyorum bu motorda.. onun için yarın değişicem inşallah.
Ben dunlop veya pirelli mt65 te karar kılamadım.
Acaba dunlop alsam mı, japon malı :silent:

pirelli mt65 çok yumuşak olduğu kaymıyor ama kolay patlıyor.
michelin kauçuklu lastik buldum ama 90 ytl... 4 mevsim lastik olduğunu söylediler ama yinede almadım çünkü dişli değil.

Dediğin kafa korumalıkları konşuk motorda var 0216 441 29 29 fiyat sor. en fazla 60 lira olması lazım.
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Acaba dunlop alsam mı, japon malı :silent:

bence dunlop ta fena değil hangisinin fiyatı daha cazipse onu al bence
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Motosikletimi aldığım ilk gece 10 dakika kadar kullanmıştım. Ve yağmur yağıyordu.

Yeni başlamıştı yani en kaygan olduğu zamandı yerlerin. Banada pek güven vermedi.
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
Motosikletimi aldığım ilk gece 10 dakika kadar kullanmıştım. Ve yağmur yağıyordu.

Yeni başlamıştı yani en kaygan olduğu zamandı yerlerin. Banada pek güven vermedi.

13000 oldu arka tekerde diş kalmadı dag tepe gezdim maşallah hiç patlamadı dediginiz gibi lastıgı bugun deyiştirçem 110 luk türk malı bi lastık alcam nasıp olursa vede RODAJA gelirsek ilk 500km hariçinde paso tam gaz yaptım motorum hiç arzalanmadı en ufak bi arzası olmadı yag yakmıyo ve düz yolda rüzgara karşı 110 rüzgarsızsa 120 goruyorum ben ce RODAJ HİKAYE bence alır almaz kademeli şekilde bascan ve arkadaşlar uzun yola çıkın munkun se iki kişi ve devamlı basın.

murat fites deyiştirmeyi sormusun bak düz yola cıkaçaksın her fiteste bizim motorlar gaz kesiciye girer giresiye kadar her fiteste bas bastıktan sonra km aklında tut kesılmeden ez onceki zamanda fites deyiştirirsen max tork ve max hızı elde edersin



saygılar...
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
72
Honda indirim yapsada,bende motoruma kavuşsam.

Honda yetkililerine sesleniyorum.
Kriz var,Para yok,Yatırımlar bitti,Dolar arttı fakat hala sizden bir adım yaklaşım göremedik.Fiyat benim bütçemde olanlar için pahalı kalıyor.
Hadi krize bi yumruk siz atında bizde bundan sebeplenelim. Olmazmı?

Hoooooooooooooonnndaaaaaaaa.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
dsc01517ys4.jpg

.
.
Dunlop taktım bugun. müthiş bir lastik.

55 ytl.

dsc01518ug8.jpg


dsc01516mv7.jpg


cevizli konşuk motordan temin edebilirsiniz. 7,5 ytl işçilik ücreti + 55 ytl lastik.

Şu an lastik daha yeni olduğu için bişey söylemek zor. Fakat yatışlarda ve yol tutuşunda duro dan 1500 kat daha iyi bence.

dsc01519ys7.jpg

.
.
Buda safebet ön cam.. Çok faydası var..

30 ytl aldım kendim taktım. Takması çok basit. Hızı kesmiyor.. Rahatlıkla sigara içebiliyorum artık ;)

Orijinal aynaları söküp çöpe attım. Bir çift titan aynası taktım. Şimdi artık aynanın teki bile yetiyor. Kör nokta kalmadı. Süper oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
Honda yetkililerine sesleniyorum.
Kriz var,Para yok,Yatırımlar bitti,Dolar arttı fakat hala sizden bir adım yaklaşım göremedik.Fiyat benim bütçemde olanlar için pahalı kalıyor.
Hadi krize bi yumruk siz atında bizde bundan sebeplenelim. Olmazmı?

Hoooooooooooooonnndaaaaaaaa.


bence senin isteğin gerçekleşmesi zor bir hayal,fiyatı yükselmeden imkanlarını zorlayıp almanı tavsiye ederim,dolar neredeyse %40 değerlendi,motorlarda mecburen yükselecek:farao:malesef
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Lastik güzelmiş fiyatıda uygun. Bende metzeller veya dunlop alıcam ama şu an çok bir sorun yaşamadım lastiklerle.5000 de düşünüyorum. Veya elime para geçersede alabilirim.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
orjinal lastikler, kaygan zemin ve yağışlı havalarda veya limitleri fazla zorlamadığınızda (ani fren, kopresörde yavaşlarken debriyajı ani bırakma, özelikle küçük viteslerdeyken gaza aniden yüklenme, virajlarda kritik noktaya ulaşacak şekilde motoru yatırma) gibi durumlarda ayrıca akan trafik limitleri fazla zorlamanızı gerektirdiğinde tehlikelerden kaçarken sıkıntı yaratabilir, buda sizin için kötü bir sürprize sebep olabilir. bende 3000 km deyim. Yağışlı havalarda zaten kullanmıyorum. bu benim 2. motorum, yeterli deneyimim var.ama 8000 bakımında, yaza girmeden vs bende farklı kaliteli bi marka ile değiştirmeyi düşünüyorum. Şimdi değiştirsem ben o lastiği yaza kadar kabak yaparım :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
dsc01517ys4.jpg

.
.
Dunlop taktım bugun. müthiş bir lastik.

55 ytl.

dsc01518ug8.jpg


dsc01516mv7.jpg


cevizli konşuk motordan temin edebilirsiniz. 7,5 ytl işçilik ücreti + 55 ytl lastik.

Şu an lastik daha yeni olduğu için bişey söylemek zor. Fakat yatışlarda ve yol tutuşunda duro dan 1500 kat daha iyi bence.

dsc01519ys7.jpg

.
.
Buda safebet ön cam.. Çok faydası var..

30 ytl aldım kendim taktım. Takması çok basit. Hızı kesmiyor.. Rahatlıkla sigara içebiliyorum artık ;)

Orijinal aynaları söküp çöpe attım. Bir çift titan aynası taktım. Şimdi artık aynanın teki bile yetiyor. Kör nokta kalmadı. Süper oldu.
Hayırlı olsun.55ytl ve 7.5 da işçilik 62.5ytl yemi geldi şimdi :)
Sadece arka tekeri değiştirmek yeticekmi peki? Yani motor önden kaymıyormu :queen::queen::p Bende düşünüyorum ama fiyatlar biraz tuzlu.Duro markası zaten motorun üstündeki marka değilmi duro almayın bence:cat: İlerliyen zamanlarda görüşlerinizi yazarsanız lastik hakkında faydalı olur.:cat: pirelli aslında daha yumuşaksa daha iyi yol tutar gibi:cat:

Satılık bir ürünüm var KORUMA ÖRTÜSÜ rüzgardan koruma amaçlı almışdım fakat sonradan motor pantolonu almayı düşündüğüm için satıyorum uygun bir fiyata pazarlık yok düşünen varsa buyrun linki.
http://www.motosiklet.net/forum/satmak-isteyenler/53355-motor-ortusu-ruzgar-kesici.html#post1330065
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bende düşünüyorum ama fiyatlar biraz tuzlu.Duro markası zaten motorun üstündeki marka değilmi duro almayın bence:cat:

@erdo2002

Arkadaş Dunlop takmış, Duro değil. Sanırım gözünden kaçmış :) Dunlop markası Duro ile kıyaslanamayacak kadar kaliteli bir markadır :cat:

Ankara'da bizim motora uygun ebatlarda lastikleri bulabileceğim uygun bir yer bilen varmı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bazıları pirelli kötü çabuk eriyor diyor , metzeller çok iyi diyorlar onlarında fiyatları pahalı biraz , dunlop çok reklamları olan bir firma malzemeleri kalitelidir herhal.de
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst