- Katılım
- 3 Eki 2006
- Mesajlar
- 2,606
Trafik sigortasını yatırmazsan büyük ceza yersin çevirmede.Zaten ilk baktıkları şeylerden biri polislerin.Hemen yatır.
Beni bir kere çevirdiler ona bakmadılar ama:silent: 22milyonmuş geçen seneki ozaman yatıralım bari