Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
64
yok abicim pimpirik deil bu,para kolay kazanılmıo,yardımın için teşekkür ederim de,yazık günah eğer çok sorun çıkartacaksa ne gerk var haksızmıyım?
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
64
o halde kararım kesin.cbf150 ci olcam bende.yetti be.bugün gidip bakcam bi yakından.saol dostum yardımın için.zaten birinin azarlaması gerekiodu galiba karar verebilmem için:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
o halde kararım kesin.cbf150 ci olcam bende.yetti be.bugün gidip bakcam bi yakından.saol dostum yardımın için.zaten birinin azarlaması gerekiodu galiba karar verebilmem için:)

şimdiden hayırlı olsun ozaman kafana bişey dert etme belkide ilk motorun keyfini çıkart cbf kolay arıza vermez merak etme 256 sayfaya falan bakarsan bizim yaptığımız şeylerden sonra arızalar normal ama sakin asfalt kullanımında araba gibi süzülür motor seveceğine eminim parça ucuz.....:cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ybryi kim soktuydu aklıma,ybr de fena deilmiş ha:)

senin işin zor arkadaşım bu kararsızlıkla
sana kolay gelsin

bu arada trafik sigortasını bu hafta sonu 37 ytl ye yaptırdım
axa-oyak'dan
bilginize...

ps.. erdor sen de hiç gözükmüyorsun bizim o taraflarda
bizi terk mi ettin, kararsız erdor...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
ybryi kim soktuydu aklıma,ybr de fena deilmiş ha:)

Benim boy 183, kilo 70, CBF altımda normal duruyor, YBR ufak kalıyor. YBR'nin devir saati olması biraz daha hoş, ama 3 hp daha güçsüz (%20 civarı). Ben CBF'i tercih ettim, 400 km oldu, en ufak bir rahatsızlığım yok.
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
64
valla sevdim burayı.aykan kardeş msn'in ne?yada herzaman burdaysan burdan ulaşırım sana.modeli belirlediğime göre tavsiyelerine ihtiyacım olabilir.yardımlarınız için çok teşekkür.artık bol bol kızdırırım sizi:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Benim boy 183, kilo 70, CBF altımda normal duruyor, YBR ufak kalıyor. YBR'nin devir saati olması biraz daha hoş, ama 3 hp daha güçsüz (%20 civarı). Ben CBF'i tercih ettim, 400 km oldu, en ufak bir rahatsızlığım yok.

güç eksiliği normalde hiç belli olmuyor ancak yokuşlarda iki kişi daha iyi asılıyor cbf ...

valla sevdim burayı.aykan kardeş msn'in ne?yada herzaman burdaysan burdan ulaşırım sana.modeli belirlediğime göre tavsiyelerine ihtiyacım olabilir.yardımlarınız için çok teşekkür.artık bol bol kızdırırım sizi:)

yok kardeşim msn mmsn yanlış adamı kızdırıyon ben sinir hastasıyım dengesizim yani biraz yapma hadi başkasına bılaş ne olur bak metehan var mesela onlakarşılaşmanı hiç tavsiye etmem ama:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
64
şaka bi tarafa gerçekten teşekkür ederim.saygılar herkese

az önce oturdum alacaım motosiklete.çok güseldi.hemen almalıyım hemen hemen hemen hemen.saolun arkadaşlar cbf 150 benim motosikletim,tüm arkadaşlara teşekkürü bir borç bilirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
aha birine daha bulaşmış cbf virüsü :mrgreen: e güsel.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
metehan o ne uzun etiket yav resmen- MOTOBİOGRAFİ- valla:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan o ne uzun etiket yav resmen- MOTOBİOGRAFİ- valla:p

aslında racon böyle bilirmisin...bak AYKAN da beni kıskanmış hemen aynısından yapmış...:ptavsiye ederim...bu tarz teknik paylaşımlarda bunun yapılması lazım..ciddi forumlarda olması gerekir...ilk başta doldurulması zorunlu bilgilerdir kayıt esnasında...:wiinkk:




Honda C90:120000 km/Honda C70:45000 km/Honda wave:25000 km/Yamha ybr125:15000 km/Honda cbf 150:12500 km/Honda innova:devam(1993/2008)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst