- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Kılavuzun var mı diye soran var mı =)
ulan köftehor bişeyden habarın yok be...12 gündür ehliyet alamıyom diye ağlıyon msnde kişisel iletinde bana gelmiyon...ulan ben 1.Sınıf Emniyet Müdürü Polis Başmüfettişi adamın yeğeniyim be...bu teşkilatta sünnet etmeyeceğim kişi na mevcut .:queen:niye demiyon bana...:farao:
selenin altında yanda kontak anahtarının gireceği bi yuva var...oraya kontak anahtarını sok seleyi kaldır...seleyi ters çevir KILAVUZU görürsün...yuvası orasıdır...:cat:
ama ben ordan çıkardım kullanma kılavuzunu evde kaybettim...bi bulsam ..bakmam gereken şeyler var...:silent:
Son düzenleme: