Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kılavuzun var mı diye soran var mı =)

ulan köftehor bişeyden habarın yok be...12 gündür ehliyet alamıyom diye ağlıyon msnde kişisel iletinde bana gelmiyon...ulan ben 1.Sınıf Emniyet Müdürü Polis Başmüfettişi adamın yeğeniyim be...bu teşkilatta sünnet etmeyeceğim kişi na mevcut .:queen:niye demiyon bana...:farao:

selenin altında yanda kontak anahtarının gireceği bi yuva var...oraya kontak anahtarını sok seleyi kaldır...seleyi ters çevir KILAVUZU görürsün...yuvası orasıdır...:cat:

ama ben ordan çıkardım kullanma kılavuzunu evde kaybettim...bi bulsam ..bakmam gereken şeyler var...:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Merhaba Arkadaşlar. 1000 KM bakımndan sonra servisin motora koydugu yag biraz az gibime geldi. Servisin sürekli yag aldıgı BP ye gittim. Orada servisin faturada yazdıgı Castrol gst 15/50 yag alıp biraz ekleme yapacaktım. 15/50yag sordum ama yok dediler. Honda servisinin sürekli aldıgı yagı sordun castrol 10/40 oldugunu soylediler. biri 10 ytl digeri 17 ytl. burayada yazdıgım gibi iki yagın arasindaki fiyat belli peki bu iki yagın arasındaki kalite farkı nedir arkadaşlar. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum. Motor suan 1650 km Servisin koydugu yagı degiştirip 15/50 yag koymamı önerirmisiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
ulan köftehor bişeyden habarın yok be...12 gündür ehliyet alamıyom diye ağlıyon msnde kişisel iletinde bana gelmiyon...ulan ben 1.Sınıf Emniyet Müdürü Polis Başmüfettişi adamın yeğeniyim be...bu teşkilatta sünnet etmeyeceğim kişi na mevcut .:queen:niye demiyon bana...:farao:

selenin altında yanda kontak anahtarının gireceği bi yuva var...oraya kontak anahtarını sok seleyi kaldır...seleyi ters çevir KILAVUZU görürsün...yuvası orasıdır...:cat:

ama ben ordan çıkardım kullanma kılavuzunu evde kaybettim...bi bulsam ..bakmam gereken şeyler var...:silent:

Vay havamı da atarım diyosun =)
Ya ben çözüm istiyorum, kimsenin ayağını kaydırma peşinde değilim. Kaydırıcak olsak onun bir yolu bulunur. Ama insanlar sabah evrak verip öğlen ehliyet alırken ben 2 haftaya yakındır bekliyorum o sinirlerimi bozuyor
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Merhaba Arkadaşlar. 1000 KM bakımndan sonra servisin motora koydugu yag biraz az gibime geldi. Servisin sürekli yag aldıgı BP ye gittim. Orada servisin faturada yazdıgı Castrol gst 15/50 yag alıp biraz ekleme yapacaktım. 15/50yag sordum ama yok dediler. Honda servisinin sürekli aldıgı yagı sordun castrol 10/40 oldugunu soylediler. biri 10 ytl digeri 17 ytl. burayada yazdıgım gibi iki yagın arasindaki fiyat belli peki bu iki yagın arasındaki kalite farkı nedir arkadaşlar. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum. Motor suan 1650 km Servisin koydugu yagı degiştirip 15/50 yag koymamı önerirmisiniz.

servisin yaptığı işleri bence fazla sorgulama...az gibime geldi derken bildiğin bir mevzumu..

Vay havamı da atarım diyosun =)
Ya ben çözüm istiyorum, kimsenin ayağını kaydırma peşinde değilim. Kaydırıcak olsak onun bir yolu bulunur. Ama insanlar sabah evrak verip öğlen ehliyet alırken ben 2 haftaya yakındır bekliyorum o sinirlerimi bozuyor

hava civa değildi ama neyse...beklemeye devam et...kılavuza baktınmı...ordamı..
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Kılavuza baktım yok kılavuz fln... Minik bi takım çantası diyceem poşet var başka da bir cacık yok.. Daha önce bakmıştım zaten
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
servisin yaptığı işleri bence fazla sorgulama...az gibime geldi derken bildiğin bir mevzumu..

Tam olarak bildigimi soyleyemem Kullanma kılavuzu 1 litre diyor ama ilk rodaj yagı simdiki yagdan biraz daha fazlaydı onun için dedim. Birde mete abi yagların arasındaki kalite farkını nedir
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
bu yedek parça fiyatlarını bilen varmı ön jant ne kadardır.benim direksiyon sürekli titreşim yapıo sorunu çözemediler yeni lastik taktılar ettiler yaptılar olmadı jant değişecek son çare balansı bozuldu çok jantta sorun var heralde
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motora xenon far takan oldumu hiç....:p
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Jantın fiyatını bi sefer sormuştum 180 YTL demişti yükseliş.Bence sen balansını aldır jantın.Senin yaşadığın sorunun aynısı bende de var.Ön lastik değişti,jantın balansı alındı,ön amörtisöre yağ eklendi ama pek faydası olmadı.Ben geçenlerde lastik havalarına baktım biraz inikmiş.Bastım havayı öndeki sallanma azaldı fakat tamamen gitmedi.Şuan 16000 deyim.Bence bu sorun jantan değilde bu Durolardan kaynaklanıyor.Lastik sert olduğu için yoldaki ufak engebeleri bile aynen direksiyona yansıtıyor.
 
Katılım
18 Mar 2005
Mesajlar
83
arkadaşlar cbf 150 kullanma kılavuzu pdf formatında bende mevcut ama buraya koyamıyorum
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar motora xenon far takan oldumu hiç....:p

ben halen düşünüyorum...Hondayı mahkemeyede vericem oda beklemede...:p

arkadaşlar cbf 150 kullanma kılavuzu pdf formatında bende mevcut ama buraya koyamıyorum


hoca onu nap yap buraya at be...rapidşer bilmem ne falan artık çabala...senin kaynağın nere kılavuzu alırken...ordan alsaydık biz...pc yi alırken içinde hazır bulmadın muhtemelen...:p

evde kayboldu..bana lazım..makinamı tanımak için...
 
Katılım
18 Mar 2005
Mesajlar
83
far işine kesin çözüm

arkadaşlar sağ gidonun üstündeki kütüklüğe bakarsanız herhangi bir çin malı motorun far ve park açma kapama düğmesinin yerinin bir kapakla kapatıldığını görürsünüz.bu kapağı çıkarın,oraya bir çinlinin anahtarını yerleştirin (cuk diye oturacaktır)sonra kontak çıkışından bir kablo ile besleyin ,çıkış uçlarından birini park (ön-arka)diğerinide sol kütüklükteki selektör anahtarına gidin.hepsi bu kadar.Bu arada eski sistemin daha güvenli olduğunu iddia eden arkadaşlarım olacaktır,onlar içinde önerim dinamodan gelen kabloyu kesmemelerini öneririm.sonradan takılan far düğmesi kapaşı konumda iken dinamo beslemeye devam etsin (MÜJDEMİ İSTERİM)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar sağ gidonun üstündeki kütüklüğe bakarsanız herhangi bir çin malı motorun far ve park açma kapama düğmesinin yerinin bir kapakla kapatıldığını görürsünüz.bu kapağı çıkarın,oraya bir çinlinin anahtarını yerleştirin (cuk diye oturacaktır)sonra kontak çıkışından bir kablo ile besleyin ,çıkış uçlarından birini park (ön-arka)diğerinide sol kütüklükteki selektör anahtarına gidin.hepsi bu kadar.Bu arada eski sistemin daha güvenli olduğunu iddia eden arkadaşlarım olacaktır,onlar içinde önerim dinamodan gelen kabloyu kesmemelerini öneririm.sonradan takılan far düğmesi kapaşı konumda iken dinamo beslemeye devam etsin (MÜJDEMİ İSTERİM)

valla ben bişey anlamadım hocam...

Jantın fiyatını bi sefer sormuştum 180 YTL demişti yükseliş.Bence sen balansını aldır jantın.Senin yaşadığın sorunun aynısı bende de var.Ön lastik değişti,jantın balansı alındı,ön amörtisöre yağ eklendi ama pek faydası olmadı.Ben geçenlerde lastik havalarına baktım biraz inikmiş.Bastım havayı öndeki sallanma azaldı fakat tamamen gitmedi.Şuan 16000 deyim.Bence bu sorun jantan değilde bu Durolardan kaynaklanıyor.Lastik sert olduğu için yoldaki ufak engebeleri bile aynen direksiyona yansıtıyor.

titreme için çantayı sökün varsa, düzelir çantadan sonra bütün dengeyi çanta bozuyor :cat:

ben halen düşünüyorum...Hondayı mahkemeyede vericem oda beklemede...:p




hoca onu nap yap buraya at be...rapidşer bilmem ne falan artık çabala...senin kaynağın nere kılavuzu alırken...ordan alsaydık biz...pc yi alırken içinde hazır bulmadın muhtemelen...:p

evde kayboldu..bana lazım..makinamı tanımak için...


meto servisten istesene kullanma klavuzunu ne ugraşıcan rapid vs....

bu yedek parça fiyatlarını bilen varmı ön jant ne kadardır.benim direksiyon sürekli titreşim yapıo sorunu çözemediler yeni lastik taktılar ettiler yaptılar olmadı jant değişecek son çare balansı bozuldu çok jantta sorun var heralde

dedimya çanta varsa yapar sök düzelir...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
beyler simdi ben size yeni bi konu açayımm:))
bikepics konusu cbf150 modeli yok.yeni model sayıldığı için.daha doğrusu cbf150 modeli var fakat kullanıcısı az olduğu için honda modellerinde yer almıyor şimdilik.gelin hep beraber bikepics üye olalım 10-15 kişiye oluşılınca yer alması çok daha kolaylaşıcak.şu anda ben dahil 2 kişi var.:D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar sağ gidonun üstündeki kütüklüğe bakarsanız herhangi bir çin malı motorun far ve park açma kapama düğmesinin yerinin bir kapakla kapatıldığını görürsünüz.bu kapağı çıkarın,oraya bir çinlinin anahtarını yerleştirin (cuk diye oturacaktır)sonra kontak çıkışından bir kablo ile besleyin ,çıkış uçlarından birini park (ön-arka)diğerinide sol kütüklükteki selektör anahtarına gidin.hepsi bu kadar.Bu arada eski sistemin daha güvenli olduğunu iddia eden arkadaşlarım olacaktır,onlar içinde önerim dinamodan gelen kabloyu kesmemelerini öneririm.sonradan takılan far düğmesi kapaşı konumda iken dinamo beslemeye devam etsin (MÜJDEMİ İSTERİM)

fotosunu çekip yollasana bi yaptıysan...

fiyatını hatırladıklarım güncel bir kaç parça şu...

- Ön çamurluk 76 Ytl
- Sağ ön sinyal 25 Ytl
- Ön fren elciği 14 Ytl
- Hava Filtre 7 ytl
- Buji 12 ytl

cbf 150 nin depo :371 ytl

yan granaj :95 ytl

gidon :22 ytl


cantlar 180 ytl tanesi.Aynaların tanesi 40 YTL.

aykan hallettik pcde dursun yeter...:cat:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
saolasın abicim hallettim konjektör işini.. ama sorun tam cözülmedi cok ufak bişi daha kaldı teknik bölümüne actım konu galiba bobindede sorun var :S
ama halletcez.. sezona herşeyi halletmiş giriyim diyorum =)
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Geçmiş sayfalarda eminimki vardır ama 255 sayfayı kurcalamak her insan evladına geldiği gibi bana da bayağı zor geldi =)

2008 cbf'lerde fabrika çıkışı hangi tekerlekler kullanılıyor ? Nasıldır ?
Geçen gün aramızda gizli izleyici olarak bulunun kinowski arkadaşımla gittiğimiz serviste kurye bir arkadaşla karşılaştım cbf sahibi.

"Arkadaşım yaşamak istiyorsan değiştir şu tekerlekleri, şurada yere tükürsem bu teker kayar düşersin."
Şeklinde anlatımlı olarak uyarısı yaptı :p:p

Benim de aklımda soru işaretleri oluşturdu tabiki bu.

Evet sevgili Metehan-Cihan....vs.vs abiler döktürün bakalım yorumları :cherry:
Metehan olmayanlar da cevap verebilir :p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst