Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
sağol mücahit. arka çantayı düzgün takana kadar canım çıktı da söküp bir daha uğraşmak işime gelmiyor.

Jr. arka çanta demiri olmadan, yan çanta demiri takılabilir. Bunun için ekstra bir demir var o takılıyor.
O demirde selenin arka tarafının üstünde bulunuyor. Yani zamanla seleyi zedeleyebilir, belkide seleye bile değmiyordur çünki takmadım, arka çanta demirim olduğundan.

Ya da

Dediğim demir sayesinde yan çanta demirlerinin üstü birbirlerine bağlanıyor ve arka çanta demirine yaslanıyor(olabilir, denemedim :))
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
jr, arka çanta demiri olmadan yan çanta demirim var :) ama arka gri demire iki yandan birer delik açmak gerekiyor :D d&b'de taktırmıştım ben gökhan bi de arka demire para verme ben hallederim bunu demişti ve halletmişti de :)
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
Arkadaşlar motorum brandalı olarak İstanbul'da duruyor havalar yağışlı sabah işe giderken baktımki hafif paslanma var Kalın gidon civatasında pas sökücü ne önerirsiniz? çıkarabilier myim?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar motorum brandalı olarak İstanbul'da duruyor havalar yağışlı sabah işe giderken baktımki hafif paslanma var Kalın gidon civatasında pas sökücü ne önerirsiniz? çıkarabilier myim?

WD40
wd40.jpg
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ismail özetle diosun :) tek kelime etmeden çözüm üretirim :D

:cherry::cherry:
Wd40 acayip bir sprey, her derde deva resmen, pası da söker, kontak, depo kilidi vs. gibi yerlere sıkarsan yağlar ve bozulmasını önler. vs. vs. birsürü farklı kullanım amacı mevcut :)

Benim motora her bakım gününde kesinlikle yanımda bulundurduğum, demirbaş spreyim.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745

Baumax da wd40 aradım ve buldum ama muadili daha ucuz olduğundan muadilini aldım. Üzerinde çok amaçlı yağlayıcı yazıyor. (Pas sökme özelliği de varmış.)

Bir ara zincirin yağı azdı hemen ondan fıs fıs, devam :p
Not: Benim zincirde orin yok, sizde varsa yapmayın.

Bu ara en ucuzu bimde olandı, bir ara pas sökücü yağlayıcı getrimişlerdi, hem de türk malı.

Benim dediğimi bulamadım ama wd40 marka olmuş yahu, pahalı.

http://www.hepsiburada.com/Liste/wd-40-cok-amacli-pas-sokucu-/ProductDetails.aspx?productId=hrwd40&categoryId=13003351

BU uygun geldi, daha ucuza bulamazsan bunu al derim.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
ismail bende kullanıyorum öle dedeiğime bakma :D hatta aylardır aşağıda motoru koyduğum yere koydum duruyor orda lazım olunca motora binerken hemen elimin altında oluyor :D
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Ankaradasın Ben istteyim süper marketlerde satılıyomu bu Ankarada carrefour vs?

Neredeyse tüm yapı marketlerde bulabilirsin. Hatta benzinliklerde bile vardır.
Ya da yukarıda ki mucit'in verdiği hepsiburada linkinde fiyat çok uygun, hem büyük kutu 400ML'lik miş, hem de kargo ücretsizmiş.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
WD40 "Water Displacement - 40th Attempt" Suyu uzaklaştırma 40.deneme nin kısaltmasıdır. Asli üretim amacı suyu uzaklaştırmak ve pası önlemektir. Norm Larsen 1953' te bulmuştur ilk kullanan ise Atlas Roketini pastan korumak için Convair firması olmuştur. İçeriği ticari bir sır olmakla birlikte, içeriği tam olarak belli olmasın diye patenti de alınmamıştır.

Güvenlik bilgisine göre içeriğinde

* 50%: Stoddard solvent (Parafin türevi bir solvent (http://www.inchem.org/documents/hsg/hsg/hsg103.htm))
* 25%: Likit Petrol Gazı (itici gaz ; şimdilerde yanıcılığı azaltma amacıyla karbon dioksit kullanılıyor)
* 15+%: Mineral yağ (hafif yağlayıcı yağ)
* 10-%: Kimyasal olarak etkisiz içerik.

vardır.

Solunması önerilmez. Sağlığa ve çevreye zararlı maddeler içerir.
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
72
Merhaba arkadaşlar eğer bir sorun olmazsa muhtemelen bu baharda size katılıyorum sıfır cbf150 mle :)

Birkaç sorum var onları sorayım dedim bu geniş cbf ailesine :)

1.Yaz ve Kış için önereceğiniz yağ modelleri
2.Zincir yağı modeli
3.Ampulü beyaz yada xenon yaptırmak istiyorum ama ilk aşamada beyaz ampul takıcam takan varsa en iyi model marka
4.En iyi tekerlek markası modeli

Bunlarda fiyat önemli değil cbfme kızım gibi bakıcam yani :) en kalitelisini söylemenizi isterim o açıdan :)

Grenajları komple boyatmak istiyorum farklı bir renk istediğim için (muhtemelen kawasaki yeşili yaptırırım :queen: ) Bu bana kaça patlar :mrgreen:

Motor ve kafa grenaj koruma demiri taktırıcam ama kuyruk için bir koruma takılabiliyomu çünkü düşünce kafa yan tamamda kuyruk korumasız kalıyo

Birde güzel bir koruma takımı yaptım linkleri aşağıda beğenicekmisiniz bakalım :queen: :queen:

kask:

http://www.hondamototal.com/?urun-512-N-85-Stylish-N-Com-Full-Face-Kask-Metalik-Beyaz.html

ceket:

http://www.hondamototal.com/?urun-593-Spidi-Raider-Enduro-Ceket.html

pantolon:

http://www.hondamototal.com/?urun-769-SPPIDI-RAIDER-TROUSERS.html

eldiven:

http://www.hondamototal.com/?urun-555-Spidi-Zeta-Deri-Spor-Eldiven.html

Motorumu alınca en kısa zamanda resimleriyle sizde olurum inşallah :) (Babam bir arıza çıkartmazsa :queen: :queen: )

Birde sizi bilmiyorum ama ben yan stickerlerini çıkartıcam daha güzel duruyo bence :queen:
Nasıl çıkartabilrim bilenlerden bilgi alırsam süper olur :)
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
Merhaba arkadaşlar eğer bir sorun olmazsa muhtemelen bu baharda size katılıyorum sıfır cbf150 mle :)

Birkaç sorum var onları sorayım dedim bu geniş cbf ailesine :)

1.Yaz ve Kış için önereceğiniz yağ modelleri
2.Zincir yağı modeli
3.Ampulü beyaz yada xenon yaptırmak istiyorum ama ilk aşamada beyaz ampul takıcam takan varsa en iyi model marka
4.En iyi tekerlek markası modeli

Bunlarda fiyat önemli değil cbfme kızım gibi bakıcam yani :) en kalitelisini söylemenizi isterim o açıdan :)

Grenajları komple boyatmak istiyorum farklı bir renk istediğim için (muhtemelen kawasaki yeşili yaptırırım :queen: ) Bu bana kaça patlar :mrgreen:

Motor ve kafa grenaj koruma demiri taktırıcam ama kuyruk için bir koruma takılabiliyomu çünkü düşünce kafa yan tamamda kuyruk korumasız kalıyo

Birde güzel bir koruma takımı yaptım linkleri aşağıda beğenicekmisiniz bakalım :queen: :queen:

kask:

http://www.hondamototal.com/?urun-512-N-85-Stylish-N-Com-Full-Face-Kask-Metalik-Beyaz.html

ceket:

http://www.hondamototal.com/?urun-593-Spidi-Raider-Enduro-Ceket.html

pantolon:

http://www.hondamototal.com/?urun-769-SPPIDI-RAIDER-TROUSERS.html

eldiven:

http://www.hondamototal.com/?urun-555-Spidi-Zeta-Deri-Spor-Eldiven.html

Motorumu alınca en kısa zamanda resimleriyle sizde olurum inşallah :) (Babam bir arıza çıkartmazsa :queen: :queen: )

Birde sizi bilmiyorum ama ben yan stickerlerini çıkartıcam daha güzel duruyo bence :queen:
Nasıl çıkartabilrim bilenlerden bilgi alırsam süper olur :)

Kardeşim öncelike aramıza hoşgeldin. İstediğin bilgiler basit konular. Sen önce motorunu al. kullandıkça ihtiyaçların ortaya çıkar ona göre kendine bir istikamet belirlersin.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
İnşallah sen de aramıza katılırsın. Öncelikle bir motor alabilmek çok önemli, sonrasında ise daha önce yazılmış sayfaları ve sitenin arama özelliğini kullanabilirsin. Sorduğun ve muhtemelen soracaığın tüm soruların cevabını bulacağına eminim. Ben olsam ilk iş korumaları alır, olayı ciddiye aldığımı babama ve aileme gösterirdim. En zoru motoru kabul ettirebilmek. Gerisi kolay. Önemli olan, motorsiklete binmenin sorumluluğunun farkında olduğunu gösterebilmek. Hiç bir baba yavrusunun zarar görmesini istemez. Bu yüzden tehlikeli olan bu cihaza soğuk yaklaşacaktır. Senin yapacağın iş tehlikenin farkında olduğunu göstermek.

http://alfamotosiklet.blogspot.com/

Bu sayfaları da okumanı tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
daha dün benim ps le tek başıma gidiyom biri beni cbf le solladı hemde 2 kişi şehir içindeyiz sonra bu trafikte yanyana gelince gene basıp basıp duruyo tam bende bastım önümüze araba çıktı ben geçmedim elaman tabi arkada kız varya canını riske atıp geçti ne oldu cbf ps yi geçti:) acaba kendiside öyle düşünüyomudur arkadaşlarxD
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
daha dün benim ps le tek başıma gidiyom biri beni cbf le solladı hemde 2 kişi şehir içindeyiz sonra bu trafikte yanyana gelince gene basıp basıp duruyo tam bende bastım önümüze araba çıktı ben geçmedim elaman tabi arkada kız varya canını riske atıp geçti ne oldu cbf ps yi geçti:) acaba kendiside öyle düşünüyomudur arkadaşlarxD

cbf normal şartlarda ps i ne kalkışta nede son hızlarda geçemez.. 16ps 11ps-cbf.. butür kıyaslamalar gereksiz şeyler, hernedenle olursa olsun trafikte butür denemelerin yapılması yanlıştır, aynı bölgedeyiz dostum seninle, butür şeyleri hemen hergün trafikte görüyorum çok adam kazıdılar spatula ile yazık....:bounce:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Motorcu, tek teker yapıp façasını bozsaydın :) iki kişi tek tekere kalkamazdı :queen:
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
72
İnşallah sen de aramıza katılırsın. Öncelikle bir motor alabilmek çok önemli, sonrasında ise daha önce yazılmış sayfaları ve sitenin arama özelliğini kullanabilirsin. Sorduğun ve muhtemelen soracaığın tüm soruların cevabını bulacağına eminim. Ben olsam ilk iş korumaları alır, olayı ciddiye aldığımı babama ve aileme gösterirdim. En zoru motoru kabul ettirebilmek. Gerisi kolay. Önemli olan, motorsiklete binmenin sorumluluğunun farkında olduğunu gösterebilmek. Hiç bir baba yavrusunun zarar görmesini istemez. Bu yüzden tehlikeli olan bu cihaza soğuk yaklaşacaktır. Senin yapacağın iş tehlikenin farkında olduğunu göstermek.

http://alfamotosiklet.blogspot.com/

Bu sayfaları da okumanı tavsiye ederim.


Ben sadece hepsini bir soru altında toplamak istedim :D Konu açmışken hepsini çıkartiyim aradan dedimde açıkçası :D Babam zaten koruma giymezsem hayatta motor almaz zaten bende korumanın hep havalı ve en önemlisi hayati bir gereklilik olduğunu düşündüğüm için sorun yok :) Teşekkür ederim inşallah bir sorun olmazda katılabilirsem koyarım fotolarımızı motorumla :) Hatta motoru ilk açtığım gaza bastığım anı video çekip ölümsüzleştirmeyi düşünüyorum :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst