Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
Metehandro selamlar, merhaba arkadaşlar.

hani cbf600 alacaktım ya, memleketin yollarına bakıp sonunda vazgeçtim.
DL650 ye şu an için verebilecek 15.000 liram da olmadığına göre 7-8000 arası bir motor bakıyorum, ABS de benim için önemli olduğundan 2000-2001 model bir F650GS düşünüyorum. Sen ne dersin? Az önce F650 topiğine sordum, bakalım arkadaşlar ne diyecekler...
Bu arada beni sattığım CBF şu anda kimde, biliyormusun?
selamlar
Alper
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Arkadaşlar cbf 150 ye servislerin taktığı YUASA 12N7B-3A 12V-7A Akü fiyatı 91 lira...

piyasada aynı akü 76 lira...aklınızda olsun...


http://magaza.entelenerji.com/12n7b-3a.html


Entel enerji ile senelerdir batarya işim oluyor. UPS aküsü falan da alıyorum. 2 senelik garantisinin dolmasına 3 gün kala bozulan akümü faturasını bile sormadan değiştirdiler (üzerinde kendi yapıştırdıkları etiket vardı) o yüzden bence garanti konusunda güvenilir bir firma. Yuasa ve kendi ithal ettikleri bir markayı satıyorlar.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
arkadaşlar 2012 cbf te her hangi bi deyişiklik varmı yoksa birebir aynımı çıkıcak bi duyum aldınızmı yazın bir cbf alıcamda ondan soruyorum ağustos gibi
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Arkadaşlar cbf 150 ye servislerin taktığı YUASA 12N7B-3A 12V-7A Akü fiyatı 91 lira...

piyasada aynı akü 76 lira...aklınızda olsun...


http://magaza.entelenerji.com/12n7b-3a.html

Metehan abi belki yanlışım vardır ama cbf150 nin üzerindeki, akü yusan, bildiğin dandik çin aküsü.


cimg9335t.jpg


Tek bulabildiğim görüntü bu :)

Ama şunu söyleyeyim, çin motoru üzerinde de bizimkinin aynısından vardı, adam 3 sene kullandığını söylüyordu.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Akü işi bence tamamen şans ve kullanıma bağlı, iki seneden sonrası şansa kalmış. Ben iki sene ömür beklentili akünün 2 yıl 1 ay, bir başkasının 6 yıl dayandığını gördüm. Bu kapalı garajda durmasına, iklime ne kadar aralıkla marşa basıldığına ne kadar şarjlı kaldığıyla bakımıyla alakalı bir konu. Öldü denilen bir akü saf su eksikse tamamlanarak bir süre daha idare edip şarj kabul edebilir.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Akü işi bence tamamen şans ve kullanıma bağlı, iki seneden sonrası şansa kalmış. Ben iki sene ömür beklentili akünün 2 yıl 1 ay, bir başkasının 6 yıl dayandığını gördüm. Bu kapalı garajda durmasına, iklime ne kadar aralıkla marşa basıldığına ne kadar şarjlı kaldığıyla bakımıyla alakalı bir konu. Öldü denilen bir akü saf su eksikse tamamlanarak bir süre daha idare edip şarj kabul edebilir.

Katılıyorum, bakımlı akünün suyu eksikse tamamlanmalı. Arada da söküp sarj etmeli. Ama kışın bitmeyen motosiklet aküsü yoktur, ona göre. (Bu dediğim sulu aküler için geçerli olup, ortam sıcaklığı ise -10 derece dolayları için geçerlidir.)

Bu sebeple aküyü yalıtmayı düşündüm ama uygun malzeme bulamadığımdan vazgeçtim.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
mmucit, karşıdan da bi görüntüsü vardı akünün :) bizzat şahsımın aküsü o fotodaki ve evet üstündeki orjinal aküsü. 2 sene 2 ay oldu, maşallah hiçbir sorunu yok. sadece bir ekre akü bitme marşa basmama sorunu yaşadım onda da xenon u merceği kabloları vs denerken motor çalışmadığı için bitmişti vurdurduk çalıştı sonrasında halen taş gibi.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
mmucit, karşıdan da bi görüntüsü vardı akünün :) bizzat şahsımın aküsü o fotodaki ve evet üstündeki orjinal aküsü. 2 sene 2 ay oldu, maşallah hiçbir sorunu yok. sadece bir ekre akü bitme marşa basmama sorunu yaşadım onda da xenon u merceği kabloları vs denerken motor çalışmadığı için bitmişti vurdurduk çalıştı sonrasında halen taş gibi.


Ben zaten o elden, senin olduğunu anlamıştım.:p

Kusura bakma, kimin olduğunu anlayamadım ama resimi bu topicten arakladım.

Artık önden yakışıklı bir fotosunu da sen koyarsın, kuleler kuleler.:)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
dierksiyon mili varya hani onun göbeğinde üste ve altda bilya takımı var onun takımını nerde bulacagız veya nasıl bir takım kullnıyorlar bilgisi olan varmı..

Ferhat o bahsettiğin kısmı henüz hiç açmadım.
Şu resimler belki sana yardımcı olabilir.

20090913_858721866a47227f39ecbkA-1.jpg

20090913_927a78c33b6902edeba0UJr-1.jpg

20090913_670ae74dffd45aceff41lcY-1.jpg

20090913_b2bec4ef0a53b1bc2665cMi-1.jpg

20090913_a5ffb0052f2e27efbf40abz-1.jpg


steer.jpg



İsmail, bugün hep dışarıdaydım ve hava gerçekten çok soğuk, bence debriyaj işini erteleyelim. Yine de sen bilirsin. Ben yapıcam dersen sana elimden geldiğince yardımcı olurum.

Evet cumartesi çok soğuktu ama Pazar'da aksine hava çok güzeldi.
Yalnız benim başka bir işim çıktığı için gün boyunca müsait olamadım, bizim debriyaj balatası değişimi başka zamana kaldı.
İlgin için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Selamlar arkadaşlar
Akü işi evet %50 şans % 50 de diger etkenler,benim kapalı garaj ve malum İzmir havası çok nadir +5-6c ye iner bizde hava,daima hemen hemen +10c üstündedir...
2007 haziran trafik çıkışlı halen orjinal aküsü hiç sorun çıkarmıyor...herkese keyifli sürüşler...
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
47
merhaba,
kappa k35 arka çanta kullanıyorum ve bana yetmiyor.
kaliteli yan çanta demiri nereden bulabilirim?
kappa'nın heybe türü çantaları var. Aranızda bunlardan kullanan var mı? Bu tür çantaları kullanabilmek için yan çanta demiri gerekiyor mu?
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Ferhat o bahsettiğin kısmı henüz hiç açmadım.
Şu resimler belki sana yardımcı olabilir.



steer.jpg

İsmail abi o site güzelmiş, bak bakalım o motorlar da yağ YAKIYOR MU? :p

Selamlar arkadaşlar
Akü işi evet %50 şans % 50 de diger etkenler,benim kapalı garaj ve malum İzmir havası çok nadir +5-6c ye iner bizde hava,daima hemen hemen +10c üstündedir...
2007 haziran trafik çıkışlı halen orjinal aküsü hiç sorun çıkarmıyor...herkese keyifli sürüşler...

Sizede, yalnız arada bir kapağı söküp bakın akünün suyuna. :cat:

merhaba,
kappa k35 arka çanta kullanıyorum ve bana yetmiyor.
kaliteli yan çanta demiri nereden bulabilirim?
kappa'nın heybe türü çantaları var. Aranızda bunlardan kullanan var mı? Bu tür çantaları kullanabilmek için yan çanta demiri gerekiyor mu?

Plastik olan yan çantalar için kesinlikle gerekiyor ama heybe olanlar için durum biraz karışık. Gerekebilirde, gerekmeyebilirde. Biraz da sana bağlı bir durum. Titizsen mutlaka gerekir. :cherry:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
murat abi direksiyon yatağına baktınmı bilyalar dizme gibi görünüyor.ismail cok teşekkür ediyorum bilgi için :cat:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
arkadaşlar sorumu 3. kez soruyorum hazır mıyız?:)

arka çanta demiri taktırmadan sadece yan çanta demiri taktırabilir miyiz?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar sorumu 3. kez soruyorum hazır mıyız?:)

arka çanta demiri taktırmadan sadece yan çanta demiri taktırabilir miyiz?

jr. bende baya bi araştırmıştım bunu ama ne arka demiri değiştirmeden yan çanta takan gördüm nede takılır diyen oldu.yan demirleri bağlıcak yer olmadığı için arka demirde şart:cat:ama komple demir olduğunda arka kısım daha bi kalıplı oluyo.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
sağol mücahit. arka çantayı düzgün takana kadar canım çıktı da söküp bir daha uğraşmak işime gelmiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst