Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metocum bu arada ben 20 Tem. Pazartesi günü 12000 bakımına gelicem, şu an 11500 deyim. Büyük ihtimal gelirken emeoğlununkinide :) 8000 bakımına getiricez oda şu an 7600 km de. Ben kesin geliyorum da. Emmoğluun o anki durumu ne olur bilmiyorum. Bi ara özelden ayrıntılı bi yol tarifi yazarsan çok sevinirim. Kocaeli istikametinden otobandan gelicez. Belki topçulardan geçeriz. Ben seni zaten bi gün öncesinden pazar günü bi ararım. Şöyle sağlam bi uzun yol bakımı yaptırayım motora. bide 4 lü çaktırdıkmı tamamdır :)

etocum romantik yol arkadaşım:p ekran klavyesiyle yazıyorum bozuldu klavyem...uzun yazamıyorum...sorry...sen gel şıvey şıvey ben yol yordamı hallederim...aksesuarda feyizoğlunda hallolur okmeydanında...değil emmoğlun 7 sülalen de gelse gerekeni yaparız...:cat:

Metehan' dan bunun garantiye girdiğini ve servisin jant boyası atan cbf lerin jantlarını garantiden değiştirdiğini duymuştum, en son geldiğinde söz konusu etmişti. :)

kesinlikle değişir %100..:cat:

ben
valla ben jant olayına hiç şahit olmadım, ilk defa duyuyorum. garanti olayına gelince, D&B'ye metehan abi'yle gidersen mutlaka bişeyler ayarlamaya çalışırlar :cherry:


tuğrul işi çözmüş...şifre ; mete han...:p

motorun yag bakım zamanı geldi 1500 km oldu..
ilk yagını castrol magnetec 10 40 w koymuştum
şimdi yine onu kullanmayı düşünüyorumda bi yerde gözüme 15 40w sentetik yag çarpmıştı..
bu sentetik 15 40w dahamı kullanışlı olur bizim makinalarda
saygılar..



servise danış dostum...:cat:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
kesinlikle değişir %100..:cat:

Boyası atan jantların garantiden degişimi bana kalırsa servis insafına kalmış. Benim arka jant da boya atma sorunu vardı. İki defa servise başvurdum ama degiştirmediler. İkinci başvurudan sonra Honda yetkilisi beni arayarak. Bu olayın asırı zorlanma ve surtunmeden ileri geldigini Örnegin bi camura saplanma gibi sebeplerle olabilecegini ve garantiye girmeyecegini soyledi. Ben her ne kadar aynı satlara ön tekerde maruz kalıyor ön neden boya atmıyor desemde ikna edemedim. Sonuc olarak ara ara boyası dökülmüş bir arka jant ile yoluma devam ediyorum.... Bu jant degişimi olayının sonucunu da merak la bekliyorum. Motorumun garantisi devam ediyor. Eger siz degiştirebilirseniz ben de Honda ya tekrar başvuru yaparım... Dilegimiz inşallah degiştirirsiniz...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
motorun 2.dönem vergisini benim ilk vergimi yatırma zamanın geldi her banka araç vergi parasını alıyormu birde öderken ek bir ücret alıyormu 2007 model şuan 38 lira borcu var seneye bu ücret düşücekmi


2 yıldır vergi ödemiyorum...:p

kesinlikle değişir %100..:cat:

Boyası atan jantların garantiden degişimi bana kalırsa servis insafına kalmış. Benim arka jant da boya atma sorunu vardı. İki defa servise başvurdum ama degiştirmediler. İkinci başvurudan sonra Honda yetkilisi beni arayarak. Bu olayın asırı zorlanma ve surtunmeden ileri geldigini Örnegin bi camura saplanma gibi sebeplerle olabilecegini ve garantiye girmeyecegini soyledi. Ben her ne kadar aynı satlara ön tekerde maruz kalıyor ön neden boya atmıyor desemde ikna edemedim. Sonuc olarak ara ara boyası dökülmüş bir arka jant ile yoluma devam ediyorum.... Bu jant degişimi olayının sonucunu da merak la bekliyorum. Motorumun garantisi devam ediyor. Eger siz degiştirebilirseniz ben de Honda ya tekrar başvuru yaparım... Dilegimiz inşallah degiştirirsiniz...


dostum servisin müşteri dostu değil emin ol...fabrikaya mail atmayı deneseler servis ok vercek ama çap meselesi...halbuki fabrikadan işçilik paralarını alacaklar...:cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
:cat:
Aman dostum Magnatec kullanma.
Catrol Magnatec otomobiller için üretilmiş bir yağdır.

Castrol Power1 Serisi 10-40 yada 15-40 kullanabilirsin.
(Üzerinde motosiklet resmi bulunanlardan, sarı kutu 1.Lt.lik)

Castrol olmasa bile farklı markaların illaki motosiklet yağlarından kullanmanı tavsiye ederim.
Otomobil yağları bizim debriyajlarımız için çok sakıncalı.
İleri zamanlarda ciddi problemler yaratabilir.

Hatta forumda detaylı bir konu anlatımı bile vardı ama şimdi bulamadım.

:cat::cat:
bende aynı yağdan kullanıyorum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:32 AM ----------

jantları bu vesile ile siyaha boyayalım gitsin :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Yaw arkadaşlar, dayı oğlunun cbf 150 sinin bi kaç gün önce far ampulü patlamıştı. Ampulü değiştirdik. Güzel yanıyor fakat, kısa far açıkken uzun yanıyor, uzun açıkken kısa :) Sizce sorun nedir ? Ampulü yuvasına takarken bi problem mi oluştu acaba ?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
2 yıldır vergi ödemiyorum...:p




dostum servisin müşteri dostu değil emin ol...fabrikaya mail atmayı deneseler servis ok vercek ama çap meselesi...halbuki fabrikadan işçilik paralarını alacaklar...:cat:

Servis arka jantın foto cekip fabrikaya gönderdi. Bir sonuc cıkmadı. Kendim bizzat fabrikaya mail attım. (Fabrikaya atılan mailleri servisler görüyor.) Cevabı servisden geldi fotoları gönderdik sonuc bekliyoruz.... Ben beklemedim servise baskı yaptım ve fabrikaya bir mail daha attım. 2 gun sonra fabrikadan bir yetkili aradı ve durumu anlattı.... Sonuc arka jant degiştirilmedi.... :salut::salut::salut:
 
Katılım
29 Haz 2009
Mesajlar
5
Selam arkadaşlar,
Makinayı geçen hafta aldım, herşey iyi görünüyor fakat sürekli tavsiye edilen konu olarak lastik değişimini okuyorum, sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz; yeni makinada orjinal lastiklerini kötü bir tecrübe yaşamadan bir an önce değiştirmelimiyim? tavsiye edilen marka Michelin oluyor, İzmirde nerede bulabilirim?
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
ben 7400 km yaptım orjinal lastikle. Sert frenlerde kaymıyor değil. Bi de ben daha iyi bi lastik de denemedğim için sana sağlıklı bilgi veremem. ani duruşlarda tehlikeli anlar yaşadım. eğer sakin bi şoförsen, biraz eskitip de yeni lastik alayım dersen bir süre kullan,paran cebine kalsın
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Hala Devir göstergeli Cbf 150 Getirmedilermi Türkiye'ye yahu...?
Bu Honda da bir garip hani Türkiye 3. dünya ülkesi gibiymiş gibi davranılıyor..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Servis arka jantın foto cekip fabrikaya gönderdi. Bir sonuc cıkmadı. Kendim bizzat fabrikaya mail attım. (Fabrikaya atılan mailleri servisler görüyor.) Cevabı servisden geldi fotoları gönderdik sonuc bekliyoruz.... Ben beklemedim servise baskı yaptım ve fabrikaya bir mail daha attım. 2 gun sonra fabrikadan bir yetkili aradı ve durumu anlattı.... Sonuc arka jant degiştirilmedi.... :salut::salut::salut:

kesin servisler arası ayrımcılık var...
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
Servis arka jantın foto cekip fabrikaya gönderdi. Bir sonuc cıkmadı. Kendim bizzat fabrikaya mail attım. (Fabrikaya atılan mailleri servisler görüyor.) Cevabı servisden geldi fotoları gönderdik sonuc bekliyoruz.... Ben beklemedim servise baskı yaptım ve fabrikaya bir mail daha attım. 2 gun sonra fabrikadan bir yetkili aradı ve durumu anlattı.... Sonuc arka jant degiştirilmedi.... :salut::salut::salut:

fabrikadan arayan yetkili nasıl bir mazeret gösterdi kullanıcı hatası falan mı diyorlar :silent:
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
img1374b.jpg

img1373.jpg

img1375v.jpg

img1376c.jpg

img1377x.jpg

img1380uly.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 AM ----------



grafik ekle ye tıkladıktan sonra açılan kutucukta içinde yazan http yi sil direkt link i oraya yapıştır tamam de .. ön izleme den de kontrol ede ede yapabilirsin.
:cat:

Saol kaptan :)
 
Katılım
29 Haz 2009
Mesajlar
5
ben 7400 km yaptım orjinal lastikle. Sert frenlerde kaymıyor değil. Bi de ben daha iyi bi lastik de denemedğim için sana sağlıklı bilgi veremem. ani duruşlarda tehlikeli anlar yaşadım. eğer sakin bi şoförsen, biraz eskitip de yeni lastik alayım dersen bir süre kullan,paran cebine kalsın

Teşekkürler,

Sakin bir sürücüyüm, olmazsa kışa kadar kullanayım, kışın hem soğuk havadaki sertleşme hemde ıslak zemindeki yol tutuşu için Michelin ile değişime giderim,
bu arada kötü bir tecrübe yaşamak istemedim; sizler deneyimli olduğunuz için düşünceleriniz almak istedim,
yinede genel kanı orjinal lastiklerin hemen değişimi ise onuda yapabilirim,

Herkese iyi sürüşler,
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
mete_han abi 40 bin küsür km yol tecrübene dayanarak cbf bu km içerisinde debriyaj ile ilgili bi sorun çıkardımı açaba veya hiç debriyaj balatası değiştimi bi bilgini alalım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete_han abi 40 bin küsür km yol tecrübene dayanarak cbf bu km içerisinde debriyaj ile ilgili bi sorun çıkardımı açaba veya hiç debriyaj balatası değiştimi bi bilgini alalım.

abicim şu ana kadar debriyajla ilgili sıkıntım olmadı...debriayın olduğu bölge dahi açlmadı.....


bu husustaki felsefem... debriyajı fazla elleme...levye basılı olduğu sürece motora zarar kasnağa zarar...ışıkta bekleme halinde bile boşa beklerim....

yani debriyaj cıs kaka :p


sistemim bu...eli sürekli debr.levyesinde olmam asla...yeni başlayanlar istisna diyelim....:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst