Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
gezgincim bende bugune kadar aldığım araçlara motosikletim hariç diğerlerinde hiç renk seçemedim cebime içime sinen olsun mantığıyla rengi en son şıklara bıraktım.
benim orda kastettiğim şey latife tadında takılmaktan ibaretti.
hatta biraz daha latife edeyim:
senin depo kılıfı graranajlarıda hatta kafa granajındaki siyah sticker larıda düşünürsek motorun çizilme şansı yok.:p
kendime ait müstakil garajım oldugundan kedi ve çocuk vakası yaşamadığımdan , bekara kadın boşamak kolaydır mantığı ile gözüm alışamadı. ama kırmızı cbf de güzel.. helede jantları siyah ve kırmızı şeritte oldumu tadından yenmez..

bu arada çok güzel yol yapmışsın paylaşımın için kendi adıma çok teşekkür ederim. sayende gitmiş görmüş kadar olduk. ::biggrinn

Önemli degil... Jantları boyatıp serit cekmek aklımdan geciyor ama bu aralar biraz zor...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:31 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:22 AM ----------

Bu arada ben yayla sezonunu actım. Önceki gun akşam 45 km gittik sabaha geri döndük.90km yol katettik. Foto yok cunku ani bir kararla gittik. Ben böyle geziler dısında iş icabı gittigim yerleri fotolayamıyorum... Anlıycanız Nickin hakkını verdigime inanıyorum ama kanıt olmuyor... Olacak ya artcı olan eşim de foto cekmeyi hiç sevmiyor. :pale::pale::pale:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
cbf 150 m 450. kilometrede

cbf 150 m 450. kilometrede rodaj devam ediyor servisten 1000. kilometrede yağ değişimi için gelmemi istediler ama araştırmalarımda bu kilometrelerde yağ değiştirmenin iyi olacağını duyuyorum sizce ne yapmalıyım:silent:
 
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
436
Ben de öyle duyuyorum. Değiştir gitsin bence. Rodaj döneminde ilk yağını 100 km'de değiştiren çok insan var.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
1000 KM de motoru cok sıkıctırmadıgın surece bişi olmaz. Gönül rahatlıgı ile 1000 km yap sonra servisin yolunu tut... 1000 den sonra rodaj bitti deme. söyle 4000-5000 km ye kadar motoru cok fazla sıkıstırma. Ara ara bas tabi ama uzun sureli olmasın..
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Hem topic canlansın hemde bişeyler yazmış olayım, Ayın 18 inde senelik izne çıkıyorum. 2 hafta. Kendimce bi gezi planladım. Kocaeli-Çanakkale şehitlikler vs Çanakkale' de 1 gece konaklama, oradan Ayvalık. Ya tek gidicem ya eşimle o şuan belli değil ama tek kesin olan sadece gideceğim :) Fakat 35 lt kappa canta yanında bagaj ihtiyacım olabilecek, depo üstü çanta düşünüyorum, fakat depo kılıfı var, yani mıknatıs olayı hikaye oluyor. Depo kılıfı ile depo üstü çanta kullanan varmı ? Hangi model ve marka tavsiyeniz olur depo kılıfı olan bi cbf 150 ye ? Ayrıca arka yan cantata olabilir. Ama çanta şeklinde olanlardan düşünüyorum, yani hani bizim kappalardan yan çanta yapıyorlar ya demirli memirli, ben onlardan değilde fermuarlı çantalardan düşünüyorum, bizim motorlara olurmu acep sizce ? Kullanan varmı =?

Metocum bu arada ben 20 Tem. Pazartesi günü 12000 bakımına gelicem, şu an 11500 deyim. Büyük ihtimal gelirken emeoğlununkinide :) 8000 bakımına getiricez oda şu an 7600 km de. Ben kesin geliyorum da. Emmoğluun o anki durumu ne olur bilmiyorum. Bi ara özelden ayrıntılı bi yol tarifi yazarsan çok sevinirim. Kocaeli istikametinden otobandan gelicez. Belki topçulardan geçeriz. Ben seni zaten bi gün öncesinden pazar günü bi ararım. Şöyle sağlam bi uzun yol bakımı yaptırayım motora. bide 4 lü çaktırdıkmı tamamdır :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
ben de yan çanta düşünüyodum ethem abi ama arka çantaları yan çanta yapma olayı çok pahalıya patlıycağından ve diğer kumaş çantalar da zamanla geşeyip sarktığından vazgeçtim.

bi arkadaşım kullanıyodu kappa'nınkileri, bi süre sonra iyice gevşeyip sarkmış. o yüzden artık kullanmıyo.

ha başka bi arkadaşım da vardı, o da kumaş çanta almış ama plastik çantaları takma demirinden de alıp, kumaş çantaları demire sabitlemiş ve sarkmasını engellemiş :cat:

ayrıca depo üstü çantaların mıknatısları acaip güçlü sanırım depo koruma kılıfı herhangi bi etkide bulunmaz diye düşünüyorum.

bu arada eğer yola tek başına çıkıcaksan bi tane ahtapot alıp artçının oturduğu yere eşya da yükleyebilirsin. ben kampa gittiğimizde öyle yapmıştım :cherry:

resmi:

resim037800x600.jpg
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
İyi fikir, tek gidersem fotodaki gibi yapıcam. Ama yolculu olursa bagaj ihtiyacı olucak, o zaman bi db ye geldiğimde ellerinde varsa depo üstü canta denerim. Db motor aksesuarda satıyor değil mi ? Dediğin gibi mıknatısları depo kılıfından dolayı işlevini yitirmezse, iyide bişey uydurabilrisek alırım.

Ya bide ben motoru devamlı yıkattığım bi yıkamacı vardı. Dün yıkattım, bide baktım arka cantın boyaları çözülmüş. Aldığım zamandan beridir çok fazla kirlendiğinde yıkatırım hep aynı yere götürüp, daha önce hiç çözülmemişti jant boyaları. Bemim dayı oğlunun cbf indede var aynı sorun. Metehan' dan bunun garantiye girdiğini ve servisin jant boyası atan cbf lerin jantlarını garantiden değiştirdiğini duymuştum, en son geldiğinde söz konusu etmişti. Siz ne dersiniz ? Honda bunu yaparmı acaba ? Servis bakımına gittiğimde teklif edeyim mi db ye ? En kötü bi kaç sene sonra jantları adam gibi bi oro boyacıda fırınlı boya attırırım şöyle siyahından olur biter ama, garantiden değiştirebilirsek te hayır demem :)
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
D&B aksesuar satıyo ama depo üstü çanta var mı emin diilim ethem abi :silent:

olmazsa hazır istanbul'a gelmişken feyizoğlu'na uğrarsın, orda istemediğin kadar depo üstü çantası var.

valla ben jant olayına hiç şahit olmadım, ilk defa duyuyorum. garanti olayına gelince, D&B'ye metehan abi'yle gidersen mutlaka bişeyler ayarlamaya çalışırlar :cherry:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
img1374b.jpg

img1373.jpg

img1375v.jpg

img1376c.jpg

img1377x.jpg

img1380uly.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 AM ----------


grafik ekle ye tıkladıktan sonra açılan kutucukta içinde yazan http yi sil direkt link i oraya yapıştır tamam de .. ön izleme den de kontrol ede ede yapabilirsin.
:cat:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
motorun yag bakım zamanı geldi 1500 km oldu..
ilk yagını castrol magnetec 10 40 w koymuştum
şimdi yine onu kullanmayı düşünüyorumda bi yerde gözüme 15 40w sentetik yag çarpmıştı..
bu sentetik 15 40w dahamı kullanışlı olur bizim makinalarda
saygılar..
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
Hem topic canlansın hemde bişeyler yazmış olayım, Ayın 18 inde senelik izne çıkıyorum. 2 hafta. Kendimce bi gezi planladım. Kocaeli-Çanakkale şehitlikler vs Çanakkale' de 1 gece konaklama, oradan Ayvalık. Ya tek gidicem ya eşimle o şuan belli değil ama tek kesin olan sadece gideceğim :) Fakat 35 lt kappa canta yanında bagaj ihtiyacım olabilecek, depo üstü çanta düşünüyorum, fakat depo kılıfı var, yani mıknatıs olayı hikaye oluyor. Depo kılıfı ile depo üstü çanta kullanan varmı ? Hangi model ve marka tavsiyeniz olur depo kılıfı olan bi cbf 150 ye ? Ayrıca arka yan cantata olabilir. Ama çanta şeklinde olanlardan düşünüyorum, yani hani bizim kappalardan yan çanta yapıyorlar ya demirli memirli, ben onlardan değilde fermuarlı çantalardan düşünüyorum, bizim motorlara olurmu acep sizce ? Kullanan varmı =?

Metocum bu arada ben 20 Tem. Pazartesi günü 12000 bakımına gelicem, şu an 11500 deyim. Büyük ihtimal gelirken emeoğlununkinide :) 8000 bakımına getiricez oda şu an 7600 km de. Ben kesin geliyorum da. Emmoğluun o anki durumu ne olur bilmiyorum. Bi ara özelden ayrıntılı bi yol tarifi yazarsan çok sevinirim. Kocaeli istikametinden otobandan gelicez. Belki topçulardan geçeriz. Ben seni zaten bi gün öncesinden pazar günü bi ararım. Şöyle sağlam bi uzun yol bakımı yaptırayım motora. bide 4 lü çaktırdıkmı tamamdır :)


ben ayvalık gezimde arka topcase'in ustune kamp matından bir kare kesip (kaymaması için) koymuştum. onun uzerine de kaskların yanında verilen kask kılıfını eşyalarla doldurup koydum. bütün bunları da kask filesiyle topcase'e sabitlersen hiç yoktan 25 litreye yakın ekstra yeriniz olmuş oluyor. çok fazla yükselip görüntüyü de bozmuyor. aklınızda bulunsun.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Hem topic canlansın hemde bişeyler yazmış olayım, Ayın 18 inde senelik izne çıkıyorum. 2 hafta. Kendimce bi gezi planladım. Kocaeli-Çanakkale şehitlikler vs Çanakkale' de 1 gece konaklama, oradan Ayvalık. Ya tek gidicem ya eşimle o şuan belli değil ama tek kesin olan sadece gideceğim :) Fakat 35 lt kappa canta yanında bagaj ihtiyacım olabilecek, depo üstü çanta düşünüyorum, fakat depo kılıfı var, yani mıknatıs olayı hikaye oluyor. Depo kılıfı ile depo üstü çanta kullanan varmı ? Hangi model ve marka tavsiyeniz olur depo kılıfı olan bi cbf 150 ye ? Ayrıca arka yan cantata olabilir. Ama çanta şeklinde olanlardan düşünüyorum, yani hani bizim kappalardan yan çanta yapıyorlar ya demirli memirli, ben onlardan değilde fermuarlı çantalardan düşünüyorum, bizim motorlara olurmu acep sizce ? Kullanan varmı =?

Metocum bu arada ben 20 Tem. Pazartesi günü 12000 bakımına gelicem, şu an 11500 deyim. Büyük ihtimal gelirken emeoğlununkinide :) 8000 bakımına getiricez oda şu an 7600 km de. Ben kesin geliyorum da. Emmoğluun o anki durumu ne olur bilmiyorum. Bi ara özelden ayrıntılı bi yol tarifi yazarsan çok sevinirim. Kocaeli istikametinden otobandan gelicez. Belki topçulardan geçeriz. Ben seni zaten bi gün öncesinden pazar günü bi ararım. Şöyle sağlam bi uzun yol bakımı yaptırayım motora. bide 4 lü çaktırdıkmı tamamdır :)

Ethem Abi senin aradıgın cevap bende. Bildiginiz gibi ben motorun depo bölümünü tamamen kılıf diktirdim. Kılıfı diktirmeden önce aldıgım depo ustu cantayı takdıgımda sadece depo bölümüne gelen yerin mıknatısları iç görüyor du. Kafa grenajını mıknatıs tutumuyor. Bu durumda iken önceleri (Depo ustunu fazla doldurunca) virajlara fazla yattıgımda depo ustu hafif saga sola kayma yapıyordu. Kılıfı diktirirken depo ustunu de yanıma aldım. Kılıf üzerine ve depoustu cantanın kuşaklarına cırt diktirdim. Simdi depo üstü cantam kılıf varken eskisinden daha saglam tutuyor. Ama kılıfı cıkartınca öncekinden daha fazla kayıyor... Gezi fotolarına bakarsanız durumun anlaşılacagını sanıyorum.
Ayrıca Yeni aldıgım shad (40lt) marka topcase uzeri yuk baglamak için özel yapılmış. Üzerinde kendi lastigide var. Lastik cok saglam. Piyasadaki lastiklere göre bayagı kaliteli... Konya gezisinde Cadır düşünseydim kullanırdım ama otel de kalacagımızı planladıgımız için gerek kalmamıştı... :cat::cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
motorun yag bakım zamanı geldi 1500 km oldu..
ilk yagını castrol magnetec 10 40 w koymuştum
şimdi yine onu kullanmayı düşünüyorumda bi yerde gözüme 15 40w sentetik yag çarpmıştı..
bu sentetik 15 40w dahamı kullanışlı olur bizim makinalarda
saygılar..

Aman dostum Magnatec kullanma.
Catrol Magnatec otomobiller için üretilmiş bir yağdır.

Castrol Power1 Serisi 10-40 yada 15-40 kullanabilirsin.
(Üzerinde motosiklet resmi bulunanlardan, sarı kutu 1.Lt.lik)

Castrol olmasa bile farklı markaların illaki motosiklet yağlarından kullanmanı tavsiye ederim.
Otomobil yağları bizim debriyajlarımız için çok sakıncalı.
İleri zamanlarda ciddi problemler yaratabilir.

Hatta forumda detaylı bir konu anlatımı bile vardı ama şimdi bulamadım.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
motorun 2.dönem vergisini benim ilk vergimi yatırma zamanın geldi her banka araç vergi parasını alıyormu birde öderken ek bir ücret alıyormu 2007 model şuan 38 lira borcu var seneye bu ücret düşücekmi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst