- Katılım
- 11 Ağu 2011
- Mesajlar
- 14
valla müthiş bi duygu olsa gerek.bizde su 600 cc zevkine bie varsak güzel olucak inşallah .herkese hayırlı cumalar
valla müthiş bi duygu olsa gerek.bizde su 600 cc zevkine bie varsak güzel olucak inşallah .herkese hayırlı cumalar
irfan abim bi kere bayan bi arkadaşın 600 f ine bindim sadece 100 metre sürdüm ve motordan inince azımdan çıkan tek cümle şu oldu...
motor şeytan işi :queen:
abi bırak 160-170 görmeyi sahilde ki bisiklet yolunda 100 metre gittim ve bu kaıya vardım hızımda 40 ı geçmedi![]()
ben mecburen eve gitmek için attan indikden sonra kendi eşşeğime binmiştim...hakikaten öyle oluyor fakat ben kendi motoruma bir gün binmedim diğerinin etkisinin geçmesini bekledimama kötü bir duygu attan inip eşşeğe binmek
![]()
Allahtan 50 km kullanmissin. Yoksa yanmistik oku oku bitmedi bu ne ya![]()
Yüksek cc motor kullanmak için bazı şeyleri hazmetmiş ve GS1,GS2 ve GS3 eğitimlerinin en az 2 sini almamız gerekir.İrfan kardeşimizin yazısını zevkle okudum ve tesbitleri çok doğru.Videoyu izlerken motorla ışıklarda dururken kesinlikle araçların kör noktalarında durmamalı mümkünse iki araç arasına girmeliyiz.Yoksa aniden geri vitese takıp üzerinize gelmeye başlayan bir sürücüyle karşılaşabilirsiniz.Niye geri gelsin demeyin bunun örnekleri bu forrumda bile mevcut.![]()
Ben de ilk racing motoru bundan bir 4-5 yıl önce kullandıydım. O zamanlar 125cc motorum vardı. Arkadaşımın ısrarı üzerine bindim. honda 1000lik repsoldü. Gazı açtığımda üzerinden beni atacak gibiydi. Zor tutunuyordum direksiyona sanki. Şöyle 1-2 tur attım alıştım gibi motora rahat rahat manevra yapabiliyordum. Ondan sonra da bmw k1200s kullandım... İlk seferki acemiliğim yoktu sanki. Sonra onlardan indim 125cc'ye bindim. Köşeye çekip yakasım geldi![]()
CBF150 = Sigara,
250cc = Alkol,
600 ve 1.000cc = Eroinl:
Ben sigarayı champix diye hapla bıraktım ama bunları bıraktıracak bir ilaç daha icat edilmedi.Tamamen iradeyle bırakılıyo.Allah hepimizi kötü alışkanlıklardan korusun.
145 Hp bir makinayla uzun sayilabilecek bir yolculugum ve birlikteligim oldu, ayrildik nihayetinde. O gün bu gündür psikolojim düzelmedi. İrfan abi, hayatinin hatasini yapmissin kisaca![]()
motor yabancıya gitmemiş ara sıra vitrinden çıkarır bir iki tur atarsın gayrı