HONDA cbf-150 ile 600 RR kıyaslaması :)

Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
14
valla müthiş bi duygu olsa gerek.bizde su 600 cc zevkine bie varsak güzel olucak inşallah .herkese hayırlı cumalar
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
valla müthiş bi duygu olsa gerek.bizde su 600 cc zevkine bie varsak güzel olucak inşallah .herkese hayırlı cumalar

ohohohoo ercanım gelmiş :) valla dostum hele sana hiç tavsiye etmiyorum ,elin ayağın durmaz asılırsın gaz koluna , sonrasında tırım tırım ararsın buralara, konu açarsın 600 RR arıyorum diye bak demedi deme :cherry:
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
irfan abim bi kere bayan bi arkadaşın 600 f ine bindim sadece 100 metre sürdüm ve motordan inince azımdan çıkan tek cümle şu oldu...
motor şeytan işi :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abim bi kere bayan bi arkadaşın 600 f ine bindim sadece 100 metre sürdüm ve motordan inince azımdan çıkan tek cümle şu oldu...
motor şeytan işi :queen:

o zaman farkediyorsun değilmi şeytan işi olduğunu :) bizimkiler melek melek :) 5-10 saniyede 160-170 km yi görünce dibi düşüyor adamın :cherry: :p
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
abi bırak 160-170 görmeyi sahilde ki bisiklet yolunda 100 metre gittim ve bu kaıya vardım hızımda 40 ı geçmedi :p
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ben bu yüzde hiç bulaşmıyorum racing motosiklet'lere.en güzeli enduro... :cat:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Allahtan 50 km kullanmissin. Yoksa yanmistik oku oku bitmedi bu ne ya :)
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
Yüksek cc motor kullanmak için bazı şeyleri hazmetmiş ve GS1,GS2 ve GS3 eğitimlerinin en az 2 sini almamız gerekir.İrfan kardeşimizin yazısını zevkle okudum ve tesbitleri çok doğru.Videoyu izlerken motorla ışıklarda dururken kesinlikle araçların kör noktalarında durmamalı mümkünse iki araç arasına girmeliyiz.Yoksa aniden geri vitese takıp üzerinize gelmeye başlayan bir sürücüyle karşılaşabilirsiniz.Niye geri gelsin demeyin bunun örnekleri bu forrumda bile mevcut.:)
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
kendimi gördüm sanki... :) ekonomik olarak alma gücünüz yoksa binin ama sürmeyin...yoksa hemen almak isteyeceksiniz... :)
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Ben de ilk racing motoru bundan bir 4-5 yıl önce kullandıydım. O zamanlar 125cc motorum vardı. Arkadaşımın ısrarı üzerine bindim. honda 1000lik repsoldü. Gazı açtığımda üzerinden beni atacak gibiydi. Zor tutunuyordum direksiyona sanki. Şöyle 1-2 tur attım alıştım gibi motora rahat rahat manevra yapabiliyordum. Ondan sonra da bmw k1200s kullandım... İlk seferki acemiliğim yoktu sanki. Sonra onlardan indim 125cc'ye bindim. Köşeye çekip yakasım geldi:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBF150 = Sigara,
250cc = Alkol,
600 ve 1.000cc = Eroin :pl:

Ben sigarayı champix diye hapla bıraktım ama bunları bıraktıracak bir ilaç daha icat edilmedi.Tamamen iradeyle bırakılıyo.Allah hepimizi kötü alışkanlıklardan korusun.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
hakikaten öyle oluyor fakat ben kendi motoruma bir gün binmedim diğerinin etkisinin geçmesini bekledim :) ama kötü bir duygu attan inip eşşeğe binmek :)
ben mecburen eve gitmek için attan indikden sonra kendi eşşeğime binmiştim...
ama ondan indikden sonra da benim motoru sırtıma alıp koşasım geldi:p
gsx-r 1000 200 kg ve fazlası da vardır...
benim racer 120 kg...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
145 Hp bir makinayla uzun sayilabilecek bir yolculugum ve birlikteligim oldu, ayrildik nihayetinde. O gün bu gündür psikolojim düzelmedi. İrfan abi, hayatinin hatasini yapmissin kisaca :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
motor yabancıya gitmemiş ara sıra vitrinden çıkarır bir iki tur atarsın gayrı
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Allahtan 50 km kullanmissin. Yoksa yanmistik oku oku bitmedi bu ne ya :)

Yavv eyübüm acayübüm acaba 100 km cik kullansaydım ne olurdu sanki :) hücrelerime kadar işlerdi zehir belkide , sonraki tecrübeleri ben bile merak ettim iyimi :) ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------

Yüksek cc motor kullanmak için bazı şeyleri hazmetmiş ve GS1,GS2 ve GS3 eğitimlerinin en az 2 sini almamız gerekir.İrfan kardeşimizin yazısını zevkle okudum ve tesbitleri çok doğru.Videoyu izlerken motorla ışıklarda dururken kesinlikle araçların kör noktalarında durmamalı mümkünse iki araç arasına girmeliyiz.Yoksa aniden geri vitese takıp üzerinize gelmeye başlayan bir sürücüyle karşılaşabilirsiniz.Niye geri gelsin demeyin bunun örnekleri bu forrumda bile mevcut.:)

doğru dersin üstadım hayat sürprizlerle dolu ne olacağı bilinmez :) :cat: :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------

Ben de ilk racing motoru bundan bir 4-5 yıl önce kullandıydım. O zamanlar 125cc motorum vardı. Arkadaşımın ısrarı üzerine bindim. honda 1000lik repsoldü. Gazı açtığımda üzerinden beni atacak gibiydi. Zor tutunuyordum direksiyona sanki. Şöyle 1-2 tur attım alıştım gibi motora rahat rahat manevra yapabiliyordum. Ondan sonra da bmw k1200s kullandım... İlk seferki acemiliğim yoktu sanki. Sonra onlardan indim 125cc'ye bindim. Köşeye çekip yakasım geldi:)

sanadamı aynısı oldu ? :) vah vahhhh

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------

CBF150 = Sigara,
250cc = Alkol,
600 ve 1.000cc = Eroin :pl:

Ben sigarayı champix diye hapla bıraktım ama bunları bıraktıracak bir ilaç daha icat edilmedi.Tamamen iradeyle bırakılıyo.Allah hepimizi kötü alışkanlıklardan korusun.

amin diyelim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:24 ----------

145 Hp bir makinayla uzun sayilabilecek bir yolculugum ve birlikteligim oldu, ayrildik nihayetinde. O gün bu gündür psikolojim düzelmedi. İrfan abi, hayatinin hatasini yapmissin kisaca :)


valla sorma erdem yavvvv bu gün benim cıbıfa baktım :) mazlum mazlum duruyor balkonun altında , dedim ulen du bakayım unutmuşmuyum :) yavvv yeminle böyle bir uyuzluk yok sanki önceden beygir gibi kaçan makina bana nispet olsun diye dip gaz yapıyorum kılını kıpırdatmıyormuş gibi geldi ibreye bakıyorum hep aynı :salut:

fena oldu beee keşke pinmeseydim 600 lüğe :salut:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

motor yabancıya gitmemiş ara sıra vitrinden çıkarır bir iki tur atarsın gayrı

evet arkadaşım satın aldı lakin bizde bu gurur olduktan sonra hayatta istemem ver bir tur pineyim diye :) emanetin canı burnunda olurmuş :) pek adetim değildir sadece motor konusunda değil :)
her konuda !
kendi motorumu teklif ederim ama yavv seninkini verde bi tur atayım demek mizacıma ters düşüyor olmadı sahip olmanın yoluna bakılır bu ateş sönmez ise :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst