HONDA cbf-150 ile 600 RR kıyaslaması :)

Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
aynısı bendede oldu irfan abi.. kuzenımın z 750 sini sürdüm 50 km kadar 2011 makına olduğu için ne sapma nede titreme var yemin ederim küçük cc li motor sürmek ondan zormuş tecrübesi olana.. ilk 150 sonra 180 ne veririsen gidiyor en sonda kendıme güvenim geldi açtım gazı 235 i gördüm ama ne görme gözümü kadrana cevirmeyle yolun bitmesi bir oldu.. Eve geldik benim heryerım ağrımaya başladı iki gün kendıme gelemedım o anı hızlanma o adrenalin beni yedi bitirdi.. arabamı satıp almayı düşünüyorum Allahın izniyle ama tecrübe sahibi olmadan hız yapmak çok tehlıkelı. Allah olmayalarda nasip eder inş.amin.. bu arada makınada daha sıfır gibi yakışmışsın eşofman spor ayakkabı fılan tam kendı olmuş.. :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vayyy kankam sen ne ayaksın yawww :)ulen çuval giysen yine yakışır sana maşallah bee :)sen bu bozuk psikolojiyle gitmiyor diye cbf150 ye eşek muamelesi yapma sakın haaa:queen: bu arada dediğin gibi sen cbf serisinden büyütmeye devam et edeceksen,totoşun rahatını hiç bozma racingle falan...
Arkadaşımıza buradan hayırlı olsun,allah kaza bela göstermesin...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Sana daha çok yakışmış İrfan Abi motor :)
Allah sana daha güzellerini nasip etsin
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
aynısı bendede oldu irfan abi.. kuzenımın z 750 sini sürdüm 50 km kadar 2011 makına olduğu için ne sapma nede titreme var yemin ederim küçük cc li motor sürmek ondan zormuş tecrübesi olana.. ilk 150 sonra 180 ne veririsen gidiyor en sonda kendıme güvenim geldi açtım gazı 235 i gördüm ama ne görme gözümü kadrana cevirmeyle yolun bitmesi bir oldu.. Eve geldik benim heryerım ağrımaya başladı iki gün kendıme gelemedım o anı hızlanma o adrenalin beni yedi bitirdi.. arabamı satıp almayı düşünüyorum Allahın izniyle ama tecrübe sahibi olmadan hız yapmak çok tehlıkelı. Allah olmayalarda nasip eder inş.amin.. bu arada makınada daha sıfır gibi yakışmışsın eşofman spor ayakkabı fılan tam kendı olmuş.. :)



iyi niyetlerin için teşekkür ederim cüneytçim allah isteyen tüm dostlarımıza nasip etsin, lakin çok tehlikeli aletler belli bir deneyeim ve tecrübeden sonra karşı konulamaz bir tat bıraksada ,insanda yinede söylediklerine amin diyorum kardeşim :)
bu arada üzerimdekiler eşofman değil :cherry: benim düddülde giydiğim motor kıyafetleri :cherry: ayakkabılar hariç :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------

vayyy kankam sen ne ayaksın yawww :)ulen çuval giysen yine yakışır sana maşallah bee :)sen bu bozuk psikolojiyle gitmiyor diye cbf150 ye eşek muamelesi yapma sakın haaa:queen: bu arada dediğin gibi sen cbf serisinden büyütmeye devam et edeceksen,totoşun rahatını hiç bozma racingle falan...
Arkadaşımıza buradan hayırlı olsun,allah kaza bela göstermesin...

yok be panpişim biz yerimizi mesafemizi duracağımız yeri biliriz evvel allah :cherry: sen bir garip adamsın ,gümüş zurna senin neyine hesabısı 600 rr bana sıkıntı yapar :)

benim gözüm hayabusada :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:07 ----------

Sana daha çok yakışmış İrfan Abi motor :)
Allah sana daha güzellerini nasip etsin

amin uğurcum ..... mezunun canlı şahitlerindensin :) senden kısa süre sonra bizde çıktık zaten sağol varol gözlerinden öperim :)
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Hayırlı Olsun Abi Buda Bi Tecrübe Sonuçta :)

Yanlız Sormak İstediğim Bişey Var Abi Senin Boy Kaç Cm Yani Şundan Soruyorum Ayak Uçlarınla Basıyorsun Ama Belin Kambur Duruyor Sen Mi Bilerek O Şekilde Yere Basıyorsun Yoksa Öylemi Oluyor :silent:

Ben hiç 600rr sürmedim ama boyum 1.66 ER-5 ve F650GS Üzerine oturdum onda bile ayaklarımın orta kısmı basmasada yere tam parmakların gerisinden basa biliyordum :silent:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Hayırlı Olsun Abi Buda Bi Tecrübe Sonuçta :)

Yanlız Sormak İstediğim Bişey Var Abi Senin Boy Kaç Cm Yani Şundan Soruyorum Ayak Uçlarınla Basıyorsun Ama Belin Kambur Duruyor Sen Mi Bilerek O Şekilde Yere Basıyorsun Yoksa Öylemi Oluyor :silent:

Ben hiç 600rr sürmedim ama boyum 1.66 ER-5 ve F650GS Üzerine oturdum onda bile ayaklarımın orta kısmı basmasada yere tam parmakların gerisinden basa biliyordum :silent:

anladım kardeşim benim boy 1.65 e yakın yakın tabi uzamadıysa :cherry: sırtımdaki kamburluk belim rüzgar aldığı zaman ağrı yapıyor daha önceden hasarlı olduğu içn korumalı bellik var lakin onun üzerine montun sırt koruma pedi binince böyle kamburumsu tospaa gibi bir görüntü oluşturuyor :) aman kötü görünsünde belim rüzgar almasın sonrasında çok acı çekiyorum zaten normal zamanda bile belime korse takarım mecburen :)

ayak üstü basmamın bir diğer sebebide şu olabilir korumalı pantolunun altında mecburen kot pantolonumu çıkaramadığım için biraz kasıntı sıkıntı yaptı bana , eeee 2 pantolonu üst üste giyersen daha kışlık iç astarlarını çıkarmadım onları saymıyorum :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
irfan abi güzel bir deneyim olmuş senin için...
çok güzel...
birde aktif kullanıcı olsan çok deli tat alırsın o makineden..
makasları, virajları, hızlanması anlatılamayacak gibi bir duygu...
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
anladım kardeşim benim boy 1.65 e yakın yakın tabi uzamadıysa :cherry: sırtımdaki kamburluk belim rüzgar aldığı zaman ağrı yapıyor daha önceden hasarlı olduğu içn korumalı bellik var lakin onun üzerine montun sırt koruma pedi binince böyle kamburumsu tospaa gibi bir görüntü oluşturuyor :) aman kötü görünsünde belim rüzgar almasın sonrasında çok acı çekiyorum zaten normal zamanda bile belime korse takarım mecburen :)

ayak üstü basmamın bir diğer sebebide şu olabilir korumalı pantolunun altında mecburen kot pantolonumu çıkaramadığım için biraz kasıntı sıkıntı yaptı bana , eeee 2 pantolonu üst üste giyersen daha kışlık iç astarlarını çıkarmadım onları saymıyorum :)

Teşekkürler Sağlıcaklaa.... Daha farklı makinalarda'da görmek isteriz :p bu arada abi sen baya 170-175 gibi duruyon o yüzden sordum yanlış anlama :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abi güzel bir deneyim olmuş senin için...
çok güzel...
birde aktif kullanıcı olsan çok deli tat alırsın o makineden..
makasları, virajları, hızlanması anlatılamayacak gibi bir duygu...

yavvvv bekirim tam zopalık adamsın deşme yaramı daaaaaaa:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:33 ----------

Teşekkürler Sağlıcaklaa.... Daha farklı makinalarda'da görmek isteriz :p bu arada abi sen baya 170-175 gibi duruyon o yüzden sordum yanlış anlama :)

yok be kardeşim benim :) niye yanlış anlayayım ? öyle takıntılarım yoktur :) allah beni böyle yaratmış :) olabilir bir araya geldiğim arkadaşarım benim aslında ne kadar iri yarı bir adam olduğumu bilirler :cherry:



 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
amma iri yarı adammışsın he irfan abi:)
bu arada kuzenimle yanına ziyarete gelmeyi düşünüyoruz hep...
bir türlü nasip olmadı...
yoksa sen bizi istemiyormusun:(
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
amma iri yarı adammışsın he irfan abi:)
bu arada kuzenimle yanına ziyarete gelmeyi düşünüyoruz hep...
bir türlü nasip olmadı...
yoksa sen bizi istemiyormusun:(

gelin artık bayadır görüşemiyoruz kapandın iş güç olm biraz hava alın len :)

bu gün abdullah kardeşim geldi mt den ufak tefek motorundaki yaraları sardık beraberce , nede olsa edeple gelen lutufla döner :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
eyvallah abim..
kalp kalbe karşıdır valla bende sizleri çok özledim...
evlecenez para lazım abi:queen:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
irfanım mucidim,600 ar ar'a bindinde bi teker göremedik olmuyor yani :cherry:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Guzel tecrube olmus.
Altiyuzluk makinalari bende cok seviyorum ama yurumuyor abi!
Alican,pistte oynayacan.
Super eglenceli aletler.
Eskiden o luksum
vardi.
Simdi zaman yok.
:(
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
45 kmde 2.7 lt. yakıt harcadı yani 2000 cc aracım kadar :cherry: eeee aslana bakıyorsan yemini vermek gerek :)

Biz ybr de 230 Km yi 35 tl ye 8 Litre Yani 37.760 Tl tuttu Siz
45 Km yi 11.750 Ye gitmişşiniz

Tmm aslan sütüde %64 ü vergi olan benzin de neyse unut gitsin anlayan anladı
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bence faydalı bir kıyaslma olmuş ara motor almadan direk 600 ve uzeri motor alcaklar icin iyi tecrube olur
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfanım mucidim,600 ar ar'a bindinde bi teker göremedik olmuyor yani :cherry:

emanetin canı burnundadır cem abi :cherry: ön tekeri kısmen gördüm ben , sen rahat ol ama arka tekeri göremedim :cherry: :p yauuu buraya ne oldu beöyle ben tek sana yorum yazdım 2 tane çıkmış :silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

Bu fotoyu çeken benim ve sol köşesi görünen cbf te benim motör :) Hey be. He gidi günler hey. Geçen sene yaz idi :) Hey be Mete. Eskiden gezerdin tozardın. Başlık açar fotolarını, yaşadıklarını, köfterlerini paylaşırdın. Gelirdin giderdin. Ulen özledim be. Gerçekten özledim.

aynen ethemcim :) ellerine sağlık resim için , bu arada sahi mete hiç görünmüyor ortalıkta , belediye bunu zehirlemiş olmasın sakın ???:cherry:

kaskın duruyor istersen gel istersen ben getireyim gözüm :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------

Aman İrfan Bağımlılık yaparr sonra maazallah.


valla serdar abi çok geç kaldık abi yaptı bile kaç gündür etkisinden kurtulmaya çalışıyorum :cherry: :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst