- Katılım
- 3 Ara 2009
- Mesajlar
- 913
aynısı bendede oldu irfan abi.. kuzenımın z 750 sini sürdüm 50 km kadar 2011 makına olduğu için ne sapma nede titreme var yemin ederim küçük cc li motor sürmek ondan zormuş tecrübesi olana.. ilk 150 sonra 180 ne veririsen gidiyor en sonda kendıme güvenim geldi açtım gazı 235 i gördüm ama ne görme gözümü kadrana cevirmeyle yolun bitmesi bir oldu.. Eve geldik benim heryerım ağrımaya başladı iki gün kendıme gelemedım o anı hızlanma o adrenalin beni yedi bitirdi.. arabamı satıp almayı düşünüyorum Allahın izniyle ama tecrübe sahibi olmadan hız yapmak çok tehlıkelı. Allah olmayalarda nasip eder inş.amin.. bu arada makınada daha sıfır gibi yakışmışsın eşofman spor ayakkabı fılan tam kendı olmuş.. 
