- Katılım
- 5 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,037
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. Bazı site üyelerimizin "Bu konuda birçok yorum var" diyeceklerini şimdiden duyar gibiyim. Fakat okadar karmaşık yorumlar yapılmiş ki insanın bunları okuyup seçip karara varması için birkaç tamgün boş vaktı olmalı. Ben gerçekten bu konuda tecrübe edinmiş arkadaşların fikirlerine ihtiyaç duyuyorum. Çünkü bu makinalarda özellikle 2010 gerisinde farlar zayıf. Birde motosiklet rolantide iken ışıklar iyice kararıyor. Geçen bir arabanın arkasında dururken araç birden geri hareket etmeye başladı. Sürüçü "ışıkların yanmadığı için göremedim" dedi . Halbüki rolantide olduğundan farlar çok kısık yanıyordu.. Zannediyorum ışıkların kısıklığı kendi tahminimce fara giden enerji sanki dinamo çıkışında alınmış gibi. Eğer zenon far bu makinalarda randıman veriyor ise o zaman tesisatı oluştururken enerjiyi direk aküden alıp lambaya vermeyi düşündüm. Honda Shadow'umda zenon var. Ben takmıştım ve çok memnunum. cbf lerin aküsü 7 amper olduğuna göre bakalım bu konularda kımın ne deneyimi olmuş. İlginize şimdiden teşekkürler.