Honda cbf 150 almayı düşünüyorum yardım

Katılım
27 Tem 2016
Mesajlar
10
Herkez için farklı zevkler vardır yani benim aradığım ozellik belli abilerim ve kardeşlerim, rahat ve titreşim olmicak fazla çok hızlı gitmesinde ama 80 90 benim için makul
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
150F dediğin motorun hız olarak CBF150'den hiç farkı yok. Standart dışı lastik ölçüleri ve titrek bi motor olması da ayrı dert.

İki kişi yokuş çıkarken anlaşılıyor farkı. Nakit 4500 e kapatıyorsun, arada 1300 tl fark var, alıp bineceğim deniyorsa cbf ye değmez. 2 ay biner satarım diyorsa cbf yi az zararla satacak kişi bulur. İkinci elde olay daha da ballı tatlı. 3500 e temizini alabiliyorsun (2015 model). Cbf ile aradaki fiyat farkına değer diyecek kişiye söyleyecek lafım yok, alsın kullansın. Ama ben olsam ikinci el 150f alırdım, aradaki fiyat farkı da yüzdeye vurursan daha da çarpıcı hale geliyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çincileri hintçileri boşver . Senin kriterlerine uyuyorsa cbf yada ybr al geç.Sırf piyasada satılmasın yeni modeller getirilsin diye çinci hintçi olunmaz.Pulsar dedikleri makine traktörden beter titremiyor diyenlere bakma onlar titreşimsiz motora binmemişler.
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Ben yeni 0 aldım cbfyi cok memnun kaldım, her bindigimde iyiki bunu almışım diyorum. 150 lik motor sonuçta cok birşey beklememek lazım. Kafam rahat o bana yetiyor.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Pulsarda cbf ye göre deli titreşim var. Yok diyene inanma.
80km/h yi geçmem diyorsa yağ yakması pek olmaz. sen 8 bin devir ve üzerşnde kullaırsan deli gibi yağ yakıyor. ama 80km/h ile gidersen devrin 6500 lerde olacağı için çok az yağ eksiltir.
az yakar,
yedek parçası boldur
sağlam motordur
titreşim evet vardır, sıfır titreşim motor nerdeyse yoktur. ama tek sillindirli bir motora göre sıfır ttireşim diyebiliriz. o kadar az.
pusalrda depoda deli titreşim oluyor.
 
Katılım
27 Tem 2016
Mesajlar
10
Abilerim ve kardeşlerim vitesli almaktan vazgeçtim scooter alıcam zamanını ayırıp yorum atan herkesin ellerinden operim teşekkur ederim değerli düşünceleriniz için...
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Çincileri hintçileri boşver . Senin kriterlerine uyuyorsa cbf yada ybr al geç.Sırf piyasada satılmasın yeni modeller getirilsin diye çinci hintçi olunmaz.Pulsar dedikleri makine traktörden beter titremiyor diyenlere bakma onlar titreşimsiz motora binmemişler.

''Pulsar dedikleri makine traktörden beter titremiyor diyenlere bakma onlar titreşimsiz motora binmemişler.''::eek:hmy::

Bu laf kavgada söylenmez,
Hocam çok ağır konuşmuşsun!
 

Obs

Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
219
Çincileri hintçileri boşver . Senin kriterlerine uyuyorsa cbf yada ybr al geç.Sırf piyasada satılmasın yeni modeller getirilsin diye çinci hintçi olunmaz.Pulsar dedikleri makine traktörden beter titremiyor diyenlere bakma onlar titreşimsiz motora binmemişler.

Ybr ve cbf 6 bin tl ybr daha bile pahalı bu sadece komik...Titreşim istemiyorsan tvs yi direk ele direk!!..Ayrıca pulsar çok az titriyor tamam ybr ye göre fazla ama öyle aman böbrek taşı düşürdüm değil yani...Traktör falan ? Abartmayın ya.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Ybr ve cbf 6 bin tl ybr daha bile pahalı bu sadece komik...Titreşim istemiyorsan tvs yi direk ele direk!!..Ayrıca pulsar çok az titriyor tamam ybr ye göre fazla ama öyle aman böbrek taşı düşürdüm değil yani...Traktör falan ? Abartmayın ya.

Arkadaşın motorunu bayiden evine götürürken kullandım (pulsar). 60'ı geçmedim ama hissiyatı hakikaten bildiğiniz traktör. Burada okuduktan sonra aynı şeyi düşünmüşüz diyerek yazmak istedim. Amortisörleri, selesi falan tam bir felaket, odun resmen. Ama şöyle bir şey de var; pulsar gibi bir motoru alacak adam yumuşacık konforlu sele veya pamuk gibi amortisörler aramaz asla. Pulsara yöneldiyse zaten her yönden sert, agresif bir motor arıyordur. Öyle 6 bin liraya veya 8300 liraya hem müthiş konforlu hem arı gibi uçan at gibi sokan motor olmaz maalesef. Ne istediğini bilmeli insan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ybr ve cbf 6 bin tl ybr daha bile pahalı bu sadece komik...Titreşim istemiyorsan tvs yi direk ele direk!!..Ayrıca pulsar çok az titriyor tamam ybr ye göre fazla ama öyle aman böbrek taşı düşürdüm değil yani...Traktör falan ? Abartmayın ya.

Pulsar sahibisin anladıkta abartmıyorum kardeşim alınacak birşey yok. Pulsar tek silindirliyse bizdeki ne acaba dememe sebeb olan bir motor.Kawasaki japonlar içinde en sert karakterli olmasına rağmen pulsardan sonra mercedes konforu hissettirdi.Okadar berbat titreşim sürüş keyfi hiç yok motoru biraz serbest bıraksan kafama göre takılıcam diyor kawasakinin süspansiyonlarını sert sanardım meğer yağ gibiymiş.Mühendis tasarımından çok şekli bu olsun hacmi bu gerisini sal gitsin mantığıyla yapılmış absürt bir motor.Fiyatı az daha yüksek olsa alınacak motor değil. Asıl şimdi abarttın diyebilirsin ama en ufak abartma yapmadım.Gidişi güzel olmasa o parayı bile hak etmezdi.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Arkadaşın motorunu bayiden evine götürürken kullandım (pulsar). 60'ı geçmedim ama hissiyatı hakikaten bildiğiniz traktör. Burada okuduktan sonra aynı şeyi düşünmüşüz diyerek yazmak istedim. Amortisörleri, selesi falan tam bir felaket, odun resmen. Ama şöyle bir şey de var; pulsar gibi bir motoru alacak adam yumuşacık konforlu sele veya pamuk gibi amortisörler aramaz asla. Pulsara yöneldiyse zaten her yönden sert, agresif bir motor arıyordur. Öyle 6 bin liraya veya 8300 liraya hem müthiş konforlu hem arı gibi uçan at gibi sokan motor olmaz maalesef. Ne istediğini bilmeli insan.

''Öyle 6 bin liraya veya 8300 liraya hem müthiş konforlu hem arı gibi uçan at gibi sokan motor olmaz maalesef.''

Ali kardeşim beni güldürdün Allah da seni güldürsün!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst