150F dediğin motorun hız olarak CBF150'den hiç farkı yok. Standart dışı lastik ölçüleri ve titrek bi motor olması da ayrı dert.
Çincileri hintçileri boşver . Senin kriterlerine uyuyorsa cbf yada ybr al geç.Sırf piyasada satılmasın yeni modeller getirilsin diye çinci hintçi olunmaz.Pulsar dedikleri makine traktörden beter titremiyor diyenlere bakma onlar titreşimsiz motora binmemişler.
Çincileri hintçileri boşver . Senin kriterlerine uyuyorsa cbf yada ybr al geç.Sırf piyasada satılmasın yeni modeller getirilsin diye çinci hintçi olunmaz.Pulsar dedikleri makine traktörden beter titremiyor diyenlere bakma onlar titreşimsiz motora binmemişler.
Ybr ve cbf 6 bin tl ybr daha bile pahalı bu sadece komik...Titreşim istemiyorsan tvs yi direk ele direk!!..Ayrıca pulsar çok az titriyor tamam ybr ye göre fazla ama öyle aman böbrek taşı düşürdüm değil yani...Traktör falan ? Abartmayın ya.
Ybr ve cbf 6 bin tl ybr daha bile pahalı bu sadece komik...Titreşim istemiyorsan tvs yi direk ele direk!!..Ayrıca pulsar çok az titriyor tamam ybr ye göre fazla ama öyle aman böbrek taşı düşürdüm değil yani...Traktör falan ? Abartmayın ya.
Arkadaşın motorunu bayiden evine götürürken kullandım (pulsar). 60'ı geçmedim ama hissiyatı hakikaten bildiğiniz traktör. Burada okuduktan sonra aynı şeyi düşünmüşüz diyerek yazmak istedim. Amortisörleri, selesi falan tam bir felaket, odun resmen. Ama şöyle bir şey de var; pulsar gibi bir motoru alacak adam yumuşacık konforlu sele veya pamuk gibi amortisörler aramaz asla. Pulsara yöneldiyse zaten her yönden sert, agresif bir motor arıyordur. Öyle 6 bin liraya veya 8300 liraya hem müthiş konforlu hem arı gibi uçan at gibi sokan motor olmaz maalesef. Ne istediğini bilmeli insan.