Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
selamlar...
lastik konusunda yardima ihtiyacim var. uzerinde p.road 2 vardi galiba tam hatirliyamiyorum. lastik iyi durumda fakat zamani ve fazla yattigi icin degistirmek istiyorum. kullanim seklim normal ,duz sakin .yagmurda cikmam ama yakalana biliriz. sehir icinde de pek gezmem. yillik km de cok degil . ulkedeki asfalt kalitesinden dolayi yumusak hamurlu lastik istiyorum. marka ve modelle ilgili yardimci olursaniz cok sevinirim.
kazasiz surusler....
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
test yazılarını, kullanıcı görüşlerini okuyarak pirelli angel GT de karar kıldım, memnunum.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
232
Arkadaşlar herkese merhaba.forumu neredeyse baştan sona sabır ile okudum :) şuanda hyosung gv 250 kullanıyorum.motorumu satıp (hatta ilana koydum) nasip olursa cbf almayı düşünüyorum.ama 600mü? 1000mi? Karar veremedim yakıt,boyut,ağırlık gibi unsurlarda pek bi fark yok anladığım kadarıyla.bu arada motoru genelde artçılı kullanıcam.geçtiğimiz günlerde bi arkadaşım 2007 model cbf 1000 aldı rica ettim müsait bi yerde kız arkaşımla birlikte biraz tur attık.artçı çok rahat bende tabiki(cbfin konforu vfr 800e göre süper onuda denemiştik)motor yağ gibi kayıyor maşallah.başka cbf1000 kullanan bi arkadaşımda çok övüyor dengeli gidişi duruşu vs gibi.cbf in kronik bi arızası yok galiba? :silent:
Sizlerinde görüşlerini almak istiyorum.karbütörlümü? Enjeksiyonlumu? Cbf1000mi? Cbf600mü? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
merhaba hyokenan.
cbf in hic bir problemi yok. her arac gibi duzgun bakarsan problem cikarmaz. 600 ler 2008 den sonra enjeksiyonlu sanirim. binlerin hepsi enjeksiyonlu. 600 kullanmadim ama 75 bg falan olmasi lazim torku hatirlamiyorum .alabilirsen bin al bence. bu ara fiyatlari sapitti. 24 lira olan motorlara 28 lira istemeye basladilar. zaten sezonda aciliyor piyasa karisik. hayirlisi olsun.
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
cbf600 bir seneye yakın kullandım. hacim yükseltmekte aceleci değilseniz harika motor, 1000 likten daha hafif daha kıvrak, ama bir süre sonra 1000 lik motora geçmeyi düşünüyorsanız bence direk cbf1000 alın. fiyatlar uçmuş olabilir ama bence cbf1000 sınıfında alternatifi olmayan bir motor, yeni kasasını çıkarmazlarsa satmayı düşünemiyorum bile.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
232
merhaba hyokenan.
cbf in hic bir problemi yok. her arac gibi duzgun bakarsan problem cikarmaz. 600 ler 2008 den sonra enjeksiyonlu sanirim. binlerin hepsi enjeksiyonlu. 600 kullanmadim ama 75 bg falan olmasi lazim torku hatirlamiyorum .alabilirsen bin al bence. bu ara fiyatlari sapitti. 24 lira olan motorlara 28 lira istemeye basladilar. zaten sezonda aciliyor piyasa karisik. hayirlisi olsun.
Yorumlarınız için teşekkürler.ben esasında cbf in eski kasasını seviyorum :) çift eksozlu olanları.600ü de biraz araştırdım 77bg civarında.benimde aklımda bin var temiz bi makina bulursam yapıştırcam.tabi önce bütçeyi filan ayarlamam lazım :)hayırlısı bakalım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------

cbf600 bir seneye yakın kullandım. hacim yükseltmekte aceleci değilseniz harika motor, 1000 likten daha hafif daha kıvrak, ama bir süre sonra 1000 lik motora geçmeyi düşünüyorsanız bence direk cbf1000 alın. fiyatlar uçmuş olabilir ama bence cbf1000 sınıfında alternatifi olmayan bir motor, yeni kasasını çıkarmazlarsa satmayı düşünemiyorum bile.
Yorumlarınız için teşekkürler.valla dediğim gibi 600 kullanmadım ama bin kullandım çok hoşuma gitti :cat: hacim konusunda aceleci değilim sindire sindire gidiyim diorum ama öte yandanda bi gözüm bin de :) valla keseye uygun temiz bi makina bulabilirsem bin ama çift eksozlu olandan :) olmadı en kötü ihtimal 600.bakalım hayırlısı.tekrar sağolasın :cat:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
lastik icin
m3, m5 ve power serisi lastik dusunuyorum. cok fazla yol yapmadigimdan yumusak hamur daha iyi olur.
bu lastikleri temin etmek icin yer tavsiyesi verebilirmisiz.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
benim rahmetlide road 2 vardı şahaneydi. kendin kaşınmazsan sıfır süpriz. tavsiye ederim. 15 bin km kullandım en az 10 bin daha da yapar durumdaydı ömrü de iyi. m3 m5 gibi lastikler yol pist karışık lastiklerdir normal kullanıcı için hiç bi esprisi yoktur. yumuşak hamursa derdiniz rosso corso alın
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
benim rahmetlide road 2 vardı şahaneydi. kendin kaşınmazsan sıfır süpriz. tavsiye ederim. 15 bin km kullandım en az 10 bin daha da yapar durumdaydı ömrü de iyi. m3 m5 gibi lastikler yol pist karışık lastiklerdir normal kullanıcı için hiç bi esprisi yoktur. yumuşak hamursa derdiniz rosso corso alın

bisey mi oldu motora rahmetli diyince.
ben cok km yapmadigim icin onemli degil . ne alirsam 2 senede hamuru degisecek.
peki satici olarak kimi onerirsiniz?
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
yok şükür kaza maza sattım geçen hafta o anlamda. oltay otomotivde uygun gibiydi road 2 ler
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
mt9 var. rengi bilmiyolar gelecek olan öyle bi sorun var. turuncuydu milka moruydu bi tuhaf. bekliyom
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
45
yeni aldım. ben varım yani :)

10301463_10152137553369195_16261519012301499_n.jpg
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
hayirli ugurlu olsun . guzel gunlerde kullanin. kazasiz belasiz.
iyice bosaldi burasi. gitcem cinli alicam bari birileri olur forumda. cbf ciler var mi yok mu cozemedim. neredesinizzzzzzzzz :)
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
mt9 beklemeye kanser oldum tenere aldım arkadaşlar. gönüller bir ara ara yazarım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst