Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
radyatörü kurtarcak gibi. aralarına toz toprak kum tanesi dolmasın yeter. baktım yetmiyor 3-5 cm uzatma bişey de yapıştırırım. etrafa eksoza çizmeye (bot) bi faydası yok da onlar mühim değil

pek yararı olacağını sanmıyorum aralarını doldurmaması için :)

ben 2011de radyatörü komple sökmüş iğne ile tek tek temizlemiştim tüm araları işten gelip gece 12ye kadar uğraşıyordum
sorun şu ki parmaklar acıyabiliyor ve hepsini tek tek açmam 1 haftamı aldı

şu aralarda benzer bir işlemi yapabilirim diye düşünüyorum hazır ayağın durumu belliyken iyileşene kadar ıvır zıvır işler yapsam iyi olacak gibi :)
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
pek yararı olacağını sanmıyorum aralarını doldurmaması için :)

ben 2011de radyatörü komple sökmüş iğne ile tek tek temizlemiştim tüm araları işten gelip gece 12ye kadar uğraşıyordum
sorun şu ki parmaklar acıyabiliyor ve hepsini tek tek açmam 1 haftamı aldı

şu aralarda benzer bir işlemi yapabilirim diye düşünüyorum hazır ayağın durumu belliyken iyileşene kadar ıvır zıvır işler yapsam iyi olacak gibi :)

hocam f topiğinde de sormuştum görmedin sanırım biraz detay verirmisin bende girişeceğim bu işe komple radyatörü söküp temizlik yapıcam,hatta bir daha söküp yapacaksanız aynı işlemi resim çekip anlatırsanız çok faydalı olur ,selamlar.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
selamlar...
motora binerken ne tur mont pantalon giyiyorsunuz? (montum deri) tekstil pantalon aldim. iclikli falan. diz ve yanda da pedleri var. bir kere giydim fena degil. yalniz dusme gibi bir durumda ne olur bilemiyorum. birde deri pantolan var ama kisa yolculuklarda pek rahat degil. kevlar alsam mi daha mi saglikli olur? ??
karar veremiyorum :(
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
tel ızgara koruma takmıştım önüne (kamyon hava filtresinden yaptım) yamukluk yok benimkinde. şimdi de kromdan lazer kesim yaptırıyorum. yamukluk ayrı bela o daha kötü. faydası olmaz olurmu arkadaş yukarı atmıcak eksozlara atacak sadece. bu motorun çamurluk orjinalinde hikaye ötesi. yere paralel yapacam diye uğraşmış s.. kafalı japon. radyatör koruma için de ustaya bilgisayardan silme dosyayı dedim. gelsin bi bakın beğenirseniz tel no veririm arar yaptırırsınız
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
selamlar...
motora binerken ne tur mont pantalon giyiyorsunuz? (montum deri) tekstil pantalon aldim. iclikli falan. diz ve yanda da pedleri var. bir kere giydim fena degil. yalniz dusme gibi bir durumda ne olur bilemiyorum. birde deri pantolan var ama kisa yolculuklarda pek rahat degil. kevlar alsam mi daha mi saglikli olur? ??
karar veremiyorum :(
Ben alt ve üst tekstil kullanıyorumm çok da memnunum. Ağır kış şartlarında uzun yolculuklarda da memnun ediyor.
Revit Factor 2 pantolon ve Revit Cayenne Pro Jacket Touring mont.
Tavsiye ederim, hatta şöyle duruyor :)

01b89eef1fb9d3e332864d6b7c41f37f.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
tesekkur ederim inzell
ben pantalonun korumasina pek guvenmiyorum. tekstil olunca.
hepimize kazasiz surusler...
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
windows masaüstü gibi olmuş bu foto :)motoru satıyorum kaşıntı tuttu mt9 alacam tur mur 2-3 saatten fazla yol gidesim yok
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hadi hayırlısı, MT-09 kullanması bizim motorlardan daha keyifli cidden.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
hafifliğine tav oldum valla. pişman olcam biliyom ama tecrübe yenen kazıkların toplamı malum aklımda duracağına miğdemde dursun
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
selamlar...
inzell cok guzel resim nazar degmesin.
zalim hocam hayirlisi olsun. motoru satarsaniz camurluk uzatma aparatini satarmisiniz? hatta baska parca falan varsa alabilirim :)
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
200
herkese merhaba.sayfaları okuyacak pek vaktim olmadığı için kusura bakmayın okumadan sormak zorunda kalıyorum.cbf e 180 arka lastik takan ve memnun kalan varmı.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
janta buyuk gelebilir 180. bende 170 dusunuyorum. hangi marka lastik takicaksiniz?
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
aldıktan sonra farketmiştim benim arka da 170. hiç gerek yok 180e falan orjinal 160 iyidir. 50-100 lastiğe para vereceğime yağını değiştiririm benzin alırım daha iyi
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
İnzell, çok güzel bir poz yakalamışsın, resim bir harika :cat:

zalim17, sanada şimdiden hayırlı olsun diyelim :rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
motoru ilan koyduktan sonra daha bi alıcı gözle bindim baktım kıyamıyom adiye :) kilo/güç oranı hariç mt 9 un hiç bi ekstrası yok bu alete, kalan taraflar nötr falan da değil eksi puan. bu motor işinin kararsızlıkları deli eder adamı. başka herşeye 3 dakka bile düşünmüyorum bu iş ayar kaçırıyor. düşünmeye devam :pr:
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
haftasonu köye gittim hava şahane yemek şahane olunca ayrı bi güzel motor işi
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
windows masaüstü gibi olmuş bu foto :)motoru satıyorum kaşıntı tuttu mt9 alacam tur mur 2-3 saatten fazla yol gidesim yok

CBF 1000 den sonra mt09 kesmez seni. Tıfıl motordur MT . Üzerine oturmadan sakın sipariş etme. İllaki değiştirmeye kararlı isen cbf1000 in muadili olan fazer8 öneririm.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
5 dakka evvel kaldırdım ilanı zaten :) haftasonu konfor iyi geldi kilo hariç bi artısı yok yatmadı kafama sonradan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst