- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
radyatörü kurtarcak gibi. aralarına toz toprak kum tanesi dolmasın yeter. baktım yetmiyor 3-5 cm uzatma bişey de yapıştırırım. etrafa eksoza çizmeye (bot) bi faydası yok da onlar mühim değil
pek yararı olacağını sanmıyorum aralarını doldurmaması için
ben 2011de radyatörü komple sökmüş iğne ile tek tek temizlemiştim tüm araları işten gelip gece 12ye kadar uğraşıyordum
sorun şu ki parmaklar acıyabiliyor ve hepsini tek tek açmam 1 haftamı aldı
şu aralarda benzer bir işlemi yapabilirim diye düşünüyorum hazır ayağın durumu belliyken iyileşene kadar ıvır zıvır işler yapsam iyi olacak gibi
