selamlar...
lastik konusunda yardima ihtiyacim var. uzerinde p.road 2 vardi galiba tam hatirliyamiyorum. lastik iyi durumda fakat zamani ve fazla yattigi icin degistirmek istiyorum. kullanim seklim normal ,duz sakin .yagmurda cikmam ama yakalana biliriz. sehir icinde de pek gezmem. yillik km de cok degil . ulkedeki asfalt kalitesinden dolayi yumusak hamurlu lastik istiyorum. marka ve modelle ilgili yardimci olursaniz cok sevinirim.
kazasiz surusler....
lastik konusunda yardima ihtiyacim var. uzerinde p.road 2 vardi galiba tam hatirliyamiyorum. lastik iyi durumda fakat zamani ve fazla yattigi icin degistirmek istiyorum. kullanim seklim normal ,duz sakin .yagmurda cikmam ama yakalana biliriz. sehir icinde de pek gezmem. yillik km de cok degil . ulkedeki asfalt kalitesinden dolayi yumusak hamurlu lastik istiyorum. marka ve modelle ilgili yardimci olursaniz cok sevinirim.
kazasiz surusler....
