- Katılım
- 30 Eki 2012
- Mesajlar
- 109
Merhaba,
Yaklaşık 5000 km. Hyosung GT250 Naked, sonrasında 3500 km. NC700X (halen kullanmaktayım) deneyimim var. Sizce CBF1000 için henüz erken midir? Aslında motorumdan memnunum, yakıt konusundaki cimriliği, şehir içinde kıvraklığı vs. genel anlamda yüzümü güldürüyor. Fakat özellikle güç konusunda bir karıncalanma söz konusu
Kafa kafaya geldiği takdirde 2012 model düşük km.'li (ortalama 10.000'e kadar) bir CBF1000 neden olmasın diyorum. Görüş ve tavsiyelerinizi beklerim. Herkese güvenli ve keyifli sürüşler...
Yaklaşık 5000 km. Hyosung GT250 Naked, sonrasında 3500 km. NC700X (halen kullanmaktayım) deneyimim var. Sizce CBF1000 için henüz erken midir? Aslında motorumdan memnunum, yakıt konusundaki cimriliği, şehir içinde kıvraklığı vs. genel anlamda yüzümü güldürüyor. Fakat özellikle güç konusunda bir karıncalanma söz konusu





