Çin malı motosikletlerde bile vites göstergesi var, bizim makineler de yok.Isıyı göstermemesi çok sinir bozucu o kadar para veriyoruz ne vites ne ısı göstergede yer almıyor.
Bende dün Doğu Batı Honda'da bakımı yaptırdım. İşçilikten ve ilgiden memnun kaldım. Nakitte 103,5 lira tuttu. 3.2 litre Ipone yağ ve Honda yağ filtresi.
Aslında en iyisi mobil ama kimse kullanmıyor
İ pone nun yarı fiyatı olduğuna emin misin? Bende Er6 varken litresi 30 tl idi şuan ne kadardır bilmiyorum. Servis karı için genelde tam tersi yapılır.Servis karı için pahalıdan koyuyur. Normalde Ipone'un yarı fiyatına Mobil.![]()
Hayırlı olsun crypto, özelden sorularını yanıtladım.
Bu arada geçenlerde yaptığım test: %15 şehiriçi, rüzgarlı hava, topcase takılı, ortalama hız 110.
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/882132_10151361601648860_1582499450_o.jpg
Hayırlı olsun crypto, özelden sorularını yanıtladım.
Bu arada geçenlerde yaptığım test: %15 şehiriçi, rüzgarlı hava, topcase takılı, ortalama hız 110.
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/882132_10151361601648860_1582499450_o.jpg
Fazer 8 le arasinda nasi bi fark vardir acaba, bilen varmi ???