Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Isıyı göstermemesi çok sinir bozucu o kadar para veriyoruz ne vites ne ısı göstergede yer almıyor.

Bende dün Doğu Batı Honda'da bakımı yaptırdım. İşçilikten ve ilgiden memnun kaldım. Nakitte 103,5 lira tuttu. 3.2 litre Ipone yağ ve Honda yağ filtresi.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Isıyı göstermemesi çok sinir bozucu o kadar para veriyoruz ne vites ne ısı göstergede yer almıyor.

Bende dün Doğu Batı Honda'da bakımı yaptırdım. İşçilikten ve ilgiden memnun kaldım. Nakitte 103,5 lira tuttu. 3.2 litre Ipone yağ ve Honda yağ filtresi.
Çin malı motosikletlerde bile vites göstergesi var, bizim makineler de yok.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Konşuk mobil kullanıyor. Ben çok memnunum. CBF 150 varken diğer motorlara göre daha az yağ eksiliyordu. Tavsiye ederim. Ayrıca mobil ipone dan daha pahalı. Neden acaba:silent: Daha mı iyi yoksa :mrgreen:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Servis karı için pahalıdan koyuyur. Normalde Ipone'un yarı fiyatına Mobil. :p
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Galiba eminim Raphae. Hyosung varken Mobil almıştım bir seferinde 3 kutu, 15 liradan vermişti tanesini.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
235
Herkese selamlar:
2010 yılında Cbr 125 ile başlayan motosiklet yolculuğuma bu hafta aldığım Cbf1000Fa ile devam edeceğim, başlığı takipteyim, kullandıkça tecrübelerimi paylaşmaya çalışırım buradan.
Herkese keyifli sürüşler.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hayırlı olsun crypto, özelden sorularını yanıtladım.

Bu arada geçenlerde yaptığım test: %15 şehiriçi, rüzgarlı hava, topcase takılı, ortalama hız 110.
882132_10151361601648860_1582499450_o.jpg
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Böyle bir motoru kullanıp tahrik olmamak mümkün değil. Bir testimde de 4.4'ü yakaladım. Hedefim, 100 km/s üzerindeyken 4'ü yakalamak. :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ya o gösterge ce çevresindeki malzeme kalitesi nedir öyle ya :santa:

Aletin hakikaten kaliteli olduğunu bilmesek "3D render la o :mrgreen:" diycem ::huuuh:: Toplu igne ucuyla üretilmiş alet :thumleft:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
İşçilik temiz, sade ve güzel. :)
Yalnız ayar düğmeleri o kadar derinde ki eldivenle zor basıyorum sinir ediyor beni. :mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
bu motorda sevmediğim 2 şey var, biri bisiklet gidonu gibi gidondan hala vazgeçmediler :pr: diğeri dizlerin oradaki solan plastik kısımlar. Neyse ki bu plastik kısımlar için ipone'nun canlandırıcı bir ürününü aldım. temizledikten sonra sıkıp bezle yayıyoruz, ilk günkü haline dönüyor. reklam metni gibi oldu :p
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Dizlerimizin oradaki kısmın plastik olmasını ben sevdim. Depo çiziliyor ediyor yazık oluyor orası daha dayanıklı geldi bana. :)
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
cırt cırtla monte etmişler onları bir de, biliyorsun değil mi :D ben de o plastiklerden rahatsız değilim ama hemen solunca gözüme batmışlardı
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Evet yahu cırtcırtla. Toz pislik kaçarsa tutucu özelliğini kayberder mi diye aklımdan geçirdim hatta. :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst