Ebay'den Türkiye'ye gönderiyorlar mı? Gümrükte ayrıca bir vergi çıkıyor mu?
Ebayın Türkiye ye sevkiyatı var, zaten ürünlerin shipping bilgisinde yazar, Kendim bizzat Ebay dan ürün getirtmedim, gümrük vergisi sınırı en son 22Eur düşürülmüştü, 22 Eur üzeri ürünler gümrük vergisine tabi.
Çamurluk modifikasyonu ve aynalar gidon kenarlarına alındı mı bence tam bir küçük r9t oluyor.. Belki bir de ufak cam çok uzun olmayan uzun yollar için.
Bende dokunulması gerektiğini düşünüyorum, şuan orjinal hali ile biniyorum ancak aklımdakiler;
1 - Arka plakalığın çamurlukla birlikte lastiğin üzerine alınması,
2 - Gidon ucu sinyal ve gidon ucu ayna
3 - Lastikleri Prelli Scorpion RallySTR ile değiştirmek
bir nevi Ducati Scrambler dokunuşu
Motoru alalı daha bir ay olmadı çok keyifli geliyor bana, bazen yanına eğilip detaylarını inceliyorum. Zaman ne gösterir bilmiyorum ama bu makine hep benimle olacak gibi geliyor