Honda Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2017
Mesajlar
74
Ebay'den Türkiye'ye gönderiyorlar mı? Gümrükte ayrıca bir vergi çıkıyor mu?

Ebayın Türkiye ye sevkiyatı var, zaten ürünlerin shipping bilgisinde yazar, Kendim bizzat Ebay dan ürün getirtmedim, gümrük vergisi sınırı en son 22Eur düşürülmüştü, 22 Eur üzeri ürünler gümrük vergisine tabi.


Çamurluk modifikasyonu ve aynalar gidon kenarlarına alındı mı bence tam bir küçük r9t oluyor.. Belki bir de ufak cam çok uzun olmayan uzun yollar için.

Bende dokunulması gerektiğini düşünüyorum, şuan orjinal hali ile biniyorum ancak aklımdakiler;
1 - Arka plakalığın çamurlukla birlikte lastiğin üzerine alınması,
2 - Gidon ucu sinyal ve gidon ucu ayna
3 - Lastikleri Prelli Scorpion RallySTR ile değiştirmek

bir nevi Ducati Scrambler dokunuşu :)

Motoru alalı daha bir ay olmadı çok keyifli geliyor bana, bazen yanına eğilip detaylarını inceliyorum. Zaman ne gösterir bilmiyorum ama bu makine hep benimle olacak gibi geliyor :)
 
Katılım
17 Tem 2018
Mesajlar
9
Camurluk ve kuyruk modifiyesini Istanbul'da yapan yerler var mi?

Bir de plakayi camurluk ustune aldigimizda ruhsat vb. gibi islemler gerekiyor mu? Orjinal bozuluyor sonucta.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Ebayın Türkiye ye sevkiyatı var, zaten ürünlerin shipping bilgisinde yazar, Kendim bizzat Ebay dan ürün getirtmedim, gümrük vergisi sınırı en son 22Eur düşürülmüştü, 22 Eur üzeri ürünler gümrük vergisine tabi.




Bende dokunulması gerektiğini düşünüyorum, şuan orjinal hali ile biniyorum ancak aklımdakiler;
1 - Arka plakalığın çamurlukla birlikte lastiğin üzerine alınması,
2 - Gidon ucu sinyal ve gidon ucu ayna
3 - Lastikleri Prelli Scorpion RallySTR ile değiştirmek

bir nevi Ducati Scrambler dokunuşu :)

Motoru alalı daha bir ay olmadı çok keyifli geliyor bana, bazen yanına eğilip detaylarını inceliyorum. Zaman ne gösterir bilmiyorum ama bu makine hep benimle olacak gibi geliyor :)

CB250R artık yetmiyorsa :) Ama ehliyet a2 ise

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-benelli-leoncino-500-32-fav-a-soruyorum-sizce-kaca-verelim-629691151/detay/

Alın da bizde büyütek :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
Lastik hariç aynı fikirdeyim :) alsam ben de onlara dokunurum. bir de hafif bi renklendirme olabilir instagramda şerit çekmişti biri çamurluğa ve arka kuyruğa güzel duruyordu.
 
Katılım
19 Ara 2017
Mesajlar
74
Camurluk ve kuyruk modifiyesini Istanbul'da yapan yerler var mi?

Bir de plakayi camurluk ustune aldigimizda ruhsat vb. gibi islemler gerekiyor mu? Orjinal bozuluyor sonucta.

Bildiğim kadarı ile Plakan yasal standartlara uygun, sabit ve arkadan okunabildiği sürece sıkıntı yok, ruhsata işletmene de gerek yok.

örnek olarak CB1000R da bu şekilde plakalık.

Kendin yapamayacaksan hem elektronik hemde işin biraz estetiğinden anlayan bir usta bulman gerek zira arka sinyaller de kuyrukla birlikte çıkmış olacak.
 
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
Bugün istanbul sapanca dönüşte başiskele oradan istanbul rotasında git gel yaptım. Total 258 km. 72km/h hız ortalamasıyla 3.2 lt değeri yakmışım. 100 altına düşmemeye çalıştım, lakin sapanca içi gezme ve başiskele yolunda hız sınırı farklı olduğundan ortalamam düştü. Giderken 92 idi ortalamam.
 
Katılım
30 Nis 2019
Mesajlar
4
Benim de motor 655km de henüz rodaj bitmedi 3.1 lerde seyrediyor. Genel olarak memnunum zincir sesi ve aksesuar bulunamaması dışında.
 
Katılım
26 Nis 2019
Mesajlar
3
Selamlar,

İlk motom olduğu için sizler kadar hakim değilim. Bu zincir sesi herkeste var mı veya zamanla artıyor mu ? Bendeki ses ya beni rahatsız etmiyor yada çok az geliyor.

Bu arada acemi kullanımda şehir içi 3,2 yakıyor bende. Eğitim için istanbul park - Ataşehir gidiş dönüşte 2,9 ortalama gördüm
 
Katılım
28 Nis 2019
Mesajlar
1
Benimki 1.300KM'de şu an, zincir sesini de çatır çatır duyuyorum, ama alıştım. 3-4lt arası değişiyor yakıt tüketimim, rodajdan sonra nedense yüksek devirde kullanma isteği doğdu, ergen gibi bağırtıyorum aleti. Benim de ilk motosikletim olduğundan 250cc bile o heyecanı sağlıyor.

Bu motosiklet çevresi olayım falan olmadığından neyin nerede yapılacağını bilemiyorum maalesef ama şu plakalığı tekere alma işine heves ettim, bulursam halletmeye çalışacağım.
Onun dışında rodaj olayına ne kadar dikkat ettim bilmiyorum, 6.000 deviri 3-4 kere geçmişimdir. Biraz langır lungur hareket etmiş olabilirim, neyse.

Genel olarak çok memnunum aletten, hem öğreniyorum hem eğleniyorum. Fakat acemilikten mi bilmem, gerçi pek kıyas noktam da yok, lastikler pek güven vermiyor bana, herhangi bir sorun da yaşamadım ama, işte.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Lastiğini değiştiren olursa eskisini bana göndersin :thumleft:
 
Katılım
30 Nis 2019
Mesajlar
4
Lastiğin havasını düzenli kontrol edin onun dışında kötü bir lastik değil.
 
Katılım
30 Nis 2019
Mesajlar
4
Arkadaşlar zincir sesini kesmek için skf nin rulman yağlayıcısından aldım ve beklemediğim şekilde iyi performans verdi neredeyse sesi duymuyosun. Elinize eldiven takıp bi parça alıp tekeri çevirdiğiniz yerde zinciri avucunuzun içine alıp azar azar yedirin sonra dinlenmeye bırakın. Motoru kullandıgınızda ısıyla tam oturacaktır kaç km götürür onu görücez.

https://urun.n11.com/gres-yagi/skf-lgmt-31-cok-amacli-lityum-gres-rulman-gresi-1kg-P293058971?gclid=EAIaIQobChMIuM7j4rea4gIVgY2yCh2KWg0tEAQYBCABEgK7IfD_BwE&gclsrc=aw.ds
 
Katılım
23 Mar 2019
Mesajlar
3
Ben de 2 ay önce aldım. Şimdilik tecrübe edinene kadar Üsküdar'da kısa mesafelere sürüyorum. Biraz tecrübe kazandıktan sonra daha uzun mesafelere çıkmak istiyorum.
 
Katılım
30 Kas 2012
Mesajlar
95
2019 modellerde zincir sesi sorunu devam ediyor mu? Bilen birisi var mıdır?
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
2019 kullanıcısı olarak; perde ile bölünmüş yollar, tüneller vb yerler haricinde zincir sesi duymadım, banket ve duvardan yansıyan zincir sesi ise bence rahatsız edici bir şey değil.
zincir sesinin uzun zamandır yabancısıyım, bir önceki motorum şaftlı idi, buna rağmen rahatsızlık veren bir durum değil, araba ile seyahat ederken sol tarafta banket, duvar vs varsa nasıl lastik sesi yansıyorsa motorda da zincir sesi yansıyor fakat önem arz edecek bir db veya frekansta değil.
 
Katılım
23 Ara 2018
Mesajlar
8
Merhaba, yakında 800 km olacak benim 250 r. Kazası yok. Ne fiyat vermemi önerirsiniz? Aklımdaki rakam 21.700
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst