Honda Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
Yok hayır henüz taktırana ben denk gelmedim. Sitelerde ya da yurtdışı sitelerinde de henüz orta ayak taktırana denk gelmedim.
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
130
Honda'dan zincir sesiyle ilgili bir dönüş var mı ? Ben dahil yüzlerce insan şu zincir sesi olayı yüzünden bu güzel motosikletten uzak kalıyor. Ben sanırım alıp dişlideki parçadaki söktüren gruptan olacağım.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203
Honda'dan zincir sesiyle ilgili bir dönüş var mı ? Ben dahil yüzlerce insan şu zincir sesi olayı yüzünden bu güzel motosikletten uzak kalıyor. Ben sanırım alıp dişlideki parçadaki söktüren gruptan olacağım.

Hiç bulaşma o işe.Olası bir zincir atması durumunda zinciri tutacak olan parça sanırım o.Zaten kask taktığın zaman duymuyorsun o sesi.
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
130
Öyle söyleniyorda zincir atması / kopması durumunda o parçanın bahsedilen işlevini nasıl yerine getireceğini hala çözebilmiş değilim. Honda'nın neredeyse başka hiç bir motorunda yok o tarz ekstra bir parça.
 
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
38
Kask takdigin zaman duymadigini nerenden cikardin? Cok cok ust seviye bi kaskinda olsa o ses kulaklarinda zaril zaril. Ben sokturdum , 3000 km'dir gayet memnunum.
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
130
Kask takdigin zaman duymadigini nerenden cikardin? Cok cok ust seviye bi kaskinda olsa o ses kulaklarinda zaril zaril. Ben sokturdum , 3000 km'dir gayet memnunum.

Kask takıldığında duyulmayan bir ses olsa kimse dert etmezdi. Furkan sana bir sorum olacak, istisnasız her CB250R'da var mı bu ses ? Kimi CB250R kullanıcıları kendi motorlarında kesinlikle öyle bir sesin olmadığını iddia ediyor ?
 
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
38
Whatsapp grubumuz var, 80 kişi. Yaklaşık 6 ay oldu. Belki fazla. Henüz 1 kişi o sesin kendisinde olmadigini söylemedi.
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
126
Ben ses olayının çok abartıldığını düşünüyorum, öyle insanı deli edecek, motordan soğutacak türden bir ses değil. Belki bendeki daha az ses yapıyordur onu bilemem ama çok da abartmamak lazım.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Hacı senin motora hastayım ama yok anasını satayım para yookk :pr: :pr:

Çatır çatır satılan motorlarda satılmıyor. Kimsede yok vallahi. Bende CB650R ve CB1000R a bayılıyorum. Sizin makinenin abisi ile babası. Ama kim bilir CB650R kaç kuruştan gelecek. Kur düşmeden büyük motorlar almak imkansız gibi.
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
126
Cb650r hakikaten benim de hoşuma gitti ama ben tünelin ucunda ışık göremiyorum. O yüzden motoruma iki elle sarıldım, evladım gibi bakıyorum. Bu aralar tek derdim ekipmana seviye atlatmak :cherry:
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Cb650r hakikaten benim de hoşuma gitti ama ben tünelin ucunda ışık göremiyorum. O yüzden motoruma iki elle sarıldım, evladım gibi bakıyorum. Bu aralar tek derdim ekipmana seviye atlatmak :cherry:

O da önemli bir iş ben Bell Vortex ten Shoei NXR geçince dünyam değişmişti.
 
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
91
merhaba arkadaşlar kazasız siyah cb250r bakıyorum. satmayı düşünen varsa yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
Havaları 2-3 derece yüksek görünce götürüp pakladık. Şubat itibariyle daha çok bugün gibi fırsatlar olur umarım. :)

15631us.jpg
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203
Kask takdigin zaman duymadigini nerenden cikardin? Cok cok ust seviye bi kaskinda olsa o ses kulaklarinda zaril zaril. Ben sokturdum , 3000 km'dir gayet memnunum.

Cebimden çıkardım gel al.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------

Havaları 2-3 derece yüksek görünce götürüp pakladık. Şubat itibariyle daha çok bugün gibi fırsatlar olur umarım. :)

http://i67.tinypic.com/15631us.jpg

Yan pedi nereden aldın?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst