Honda Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2018
Mesajlar
6
arkadaşlar motor hareket halindeyken istop etme sorunu yaşayan oldu mu aranızda? rodaj bakımına götürmeden önce böyle bir problem yoktu ancak bakımdan sonra nadiren de olsa seyir halindeyken istop etmeye başladı motor.

yola çıkmadan önce de motoru 3-5 dk çalıştırıp öyle çıkıyorum aslında. havalar soğuduğu için daha mı fazla ısıtmam lazım motoru anlamadım.
 
Katılım
21 Mar 2017
Mesajlar
82
arkadaşlar motor hareket halindeyken istop etme sorunu yaşayan oldu mu aranızda? rodaj bakımına götürmeden önce böyle bir problem yoktu ancak bakımdan sonra nadiren de olsa seyir halindeyken istop etmeye başladı motor.

yola çıkmadan önce de motoru 3-5 dk çalıştırıp öyle çıkıyorum aslında. havalar soğuduğu için daha mı fazla ısıtmam lazım motoru anlamadım.

2000+ km oldu hiç böyle bir sorun yaşamadım. Ancak debriyajı kaçırırsam falan olur onda da sorun benden kaynaklı olur :)
 
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
3
Arkadaşlar bir sorum olacak;

A sınıfı ehliyet almak için kursa gidiyorum. Son derslerimi almak üzereyim.Dersleri mt-07 ile yapıyoruz. Rahat ettim diyebilirim ama acemi olduğum için daha az cc'li bir motor almak istiyorum. Hocam sen mt-07 almalısın Honda cb250r sana küçük kalır dedi. Boyum 184cm, inseam (İç bacağın dize kadar olan ölçümü)82cm. Bu motor bende küçük kalıp fazla eğilmeme neden olur mu? veya başka öngöremediğim bir duruma sebebiyet verebilir mi?

Şimdiden teşekkürler,
 
Katılım
21 Mar 2017
Mesajlar
82
Arkadaşlar bir sorum olacak;

A sınıfı ehliyet almak için kursa gidiyorum. Son derslerimi almak üzereyim.Dersleri mt-07 ile yapıyoruz. Rahat ettim diyebilirim ama acemi olduğum için daha az cc'li bir motor almak istiyorum. Hocam sen mt-07 almalısın Honda cb250r sana küçük kalır dedi. Boyum 184cm, inseam (İç bacağın dize kadar olan ölçümü)82cm. Bu motor bende küçük kalıp fazla eğilmeme neden olur mu? veya başka öngöremediğim bir duruma sebebiyet verebilir mi?

Şimdiden teşekkürler,

cb250r sana küçük kalır mı onu bilmem fakat kendine hoca diyen o kişi helva yemeyi seviyormuş herhalde. Daha ehliyet almamış acemi birine mt-07 al demek çocuğun eline içi dolu silah vermekle aynı şey bana kalırsa. ister cb250r al ister alma ama eğitim ve tecrübe olmadan mt-07 kesinlikle alma.
 
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
Sürücü kursunda parkurda kullanışını gördüğü kadarıyla birine mt07 önermek saçmalığın daniskası. Hem motor hem trafik hem yayaları gözetleyecek bir kişi için başlangıç motoru olarak mt07 önermek.
Acemi için tam sevenlerini üzmelik alet mt07. Ne yalan söyliyim 10bini geçti tecrübem, ben de mt07 ile aldım ehliyeti, geçenlerde bi kere trafiğe çıktım kendileriyle yok abi şimdilik benden uzak olsun :)
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
Merhaba arkadaşlar,

Motor hakkında bir inceleme videosu çektik. İzlemek isteyenler BURAYA tıklayarak youtube linkine ulaşabilirler. Sevgiler.
 
Katılım
7 Eyl 2018
Mesajlar
20
Arkadaşlar bir sorum olacak;

A sınıfı ehliyet almak için kursa gidiyorum. Son derslerimi almak üzereyim.Dersleri mt-07 ile yapıyoruz. Rahat ettim diyebilirim ama acemi olduğum için daha az cc'li bir motor almak istiyorum. Hocam sen mt-07 almalısın Honda cb250r sana küçük kalır dedi. Boyum 184cm, inseam (İç bacağın dize kadar olan ölçümü)82cm. Bu motor bende küçük kalıp fazla eğilmeme neden olur mu? veya başka öngöremediğim bir duruma sebebiyet verebilir mi?

Şimdiden teşekkürler,

selam dostum. boyum 1.88 cb250r kullanıcısıyım, altımda biraz küçük dursa da oturuş pozisyonu ve rahatlık bakımından bir sorun yaşamıyorum. açıkçası motora bayılıyorum diyebilirim sürmesi çok keyifli. ayrıca arkadaşların dediği gibi başlangıç motoru olarak mt 07 gibi bir motor alma bence de illaki problem yaşarsın.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203
Öncelikle herkese canı gönülden kazasız,belasız sürüşler ve yolculuklar diliyorum.

Motorda koruma takozu mu yoksa koruma demiri mi kullanmalıyım?Fikirleriniz ve tavsiyeleriniz çok yardımcı olacaktır.

Şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
38
Motorla ufak tefek kaza yapan bende dahil çok fazla arkadaşımız var. Motor ile kaza yapan herkesin aldığı tek hasar ortak : Gidon Yamulması.

Yani demek istediğim motoru nasıl yaptılarsa biraz şans işi ama motora zarar gelmiyor. Demir taktıgın zaman motorun estetik olarak hiç bir esprisi kalmıyor. Yapıştır bi İsmail ustadan takoz yeterli diye düşünüyorum.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203
Çok teşekkür ederim Furkan.Honda bayisi çiftine 375 - 400 lira fiyat biçti.Sanırım n11 gibi sitelerden almak daha mantıklı.
 
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
38
Bana özelden yaz. Honda bayiisinin tedarik edip 400 liraya sattıgı yere yönlendireyim seni direkt İsmail Ustaya. 180-200 lira civarına alabilirsin. Türkiyedeki en kaliteli takoz.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203
Bana özelden yaz. Honda bayiisinin tedarik edip 400 liraya sattıgı yere yönlendireyim seni direkt İsmail Ustaya. 180-200 lira civarına alabilirsin. Türkiyedeki en kaliteli takoz.

Furkan özelden yazdım ama gitmedi sanırım.Whatsup grubuna eklemen için de talep bulundum kardeşim.

Teşekkürler.
 
Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
11
Merhabalar,
Pazartesi günü ben de motosikleti teslim alıyorum. İşlemler bugün yetişmedi.
Motosikleti çok beğendim tarz olarak çıktığı günden beri bir hallenme durumu varı zaten :pl: mt25, dominar400, duke250 ve cb250r arasında gidip geliyordum ama içten içe aklım hep cb250r'daydı.Bayide gidip üzerine oturduğum anda karar verdim. Zincir sesi konusu kafamı kurcaladı biraz fakat gözümü karartıp aldım motoru. Aldığım bayide koruma demiri yoktu fakat koruma takozlarını hediye etti sağolsun. Pazartesi günü gazlamaya başlıyorum. Kullandıkça yorumlarımı buraya yazacağım.

Herkese iyi akşamlar :king:
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203
240 km den beri bugün ilk defa kasksız kullanayım dedim ama zincir sesi gerçekten çok rahatsız edici.Sese takılmayayım,sağı solu seyrederek başka şeylere odaklanayım dedim ama nafile.Sürüşü ya kasksız yapmamak lazım ya da güvenliği bir kenara bırakarak o ses yapan parçayı çıkartmak lazım.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
240 km den beri bugün ilk defa kasksız kullanayım dedim ama zincir sesi gerçekten çok rahatsız edici.Sese takılmayayım,sağı solu seyrederek başka şeylere odaklanayım dedim ama nafile.Sürüşü ya kasksız yapmamak lazım ya da güvenliği bir kenara bırakarak o ses yapan parçayı çıkartmak lazım.

Kasksız mı :sunny:
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203
Evden bakkala,bakkaldan eve şeklinde.Caddeye çıkmıyorum kasksız.Sadece ara sokaklarda 30 km yi aşmayacak şekilde kullandım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evden bakkala,bakkaldan eve şeklinde.Caddeye çıkmıyorum kasksız.Sadece ara sokaklarda 30 km yi aşmayacak şekilde kullandım.

sıkıntıda orda şehirler arası bile gitsen kasksız hiç bir şey olmuyor ama ekmek aliyimde geliyim yok şu köşeden benzin aliyim lastiklere hava basiyim dediğin an kask ihtiyacı birden doğuyor nasıl oluyorsa.yani kısa mesafede daha çok iş geliyor insanların başına.bende arada sürüyorum motoru dinlemek için zincir sesi tıkırtı varmı bi sıkıntı varmı diye.aman dikkat
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
203
sıkıntıda orda şehirler arası bile gitsen kasksız hiç bir şey olmuyor ama ekmek aliyimde geliyim yok şu köşeden benzin aliyim lastiklere hava basiyim dediğin an kask ihtiyacı birden doğuyor nasıl oluyorsa.yani kısa mesafede daha çok iş geliyor insanların başına.bende arada sürüyorum motoru dinlemek için zincir sesi tıkırtı varmı bi sıkıntı varmı diye.aman dikkat
Teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst